.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 23:38:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4]All Zamiana Licznika Bez BC i AC na BC i AC
PostNapisane: 08.wrz.2006 19:10:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam
Mam takie pytanko. U siebie w B4 mam licznik (UN4) bez AC i BC i mam drugi licznik z AC i BC + manetka do sterowania BC ale licznik jest VDO i teraz co musze zrobić żeby przełożyc ten licznik i żeby komp i AC działało tak jak powinno. Ogólnie to chodzi mi o jakieś porady i sugestie na ten temat bo nie wiem czy wogóle opłaca sie to robić i czy dużo rzeźbienia jest przy takim przekładaniu Pozdrawiam

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4]All Zamiana Licznika Bez BC i AC na BC i AC
PostNapisane: 08.wrz.2006 22:32:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
mAr$zx napisał(a):
Witam
Mam takie pytanko. U siebie w B4 mam licznik (UN4) bez AC i BC i mam drugi licznik z AC i BC + manetka do sterowania BC ale licznik jest VDO i teraz co musze zrobić żeby przełożyc ten licznik i żeby komp i AC działało tak jak powinno. Ogólnie to chodzi mi o jakieś porady i sugestie na ten temat bo nie wiem czy wogóle opłaca sie to robić i czy dużo rzeźbienia jest przy takim przekładaniu Pozdrawiam

Zeby zamontowac AC w twoim samochodzie czeka Cie MASA roboty, DUZO szukania i troche $$ - chodzi o to zeby zrobic cala instalacje czujnikow (klocki, poziom plynu do spryskiwaczy, kontrola lampek...). Poszukaj na forum bo jest o tym naprawde obszerny wątek. Ale BC i manetke chetnie od Ciebie kupie - jak cos to pisz na priva :)

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: niektóre rzeczy z AC moge pominąć
PostNapisane: 08.wrz.2006 23:17:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
W sumie to najbardziej chodzi mi o samego BC. AC dam rade przeboleć a na forum czytałem już sporo o tym ale chodzi mi konkretnie o to co mnie czeka czyli co powinienem zrobić, nie mówie że krok po kroku ale chociaż tak ogólnie. Bo z tego co narazie mi wiadomo to trzeba przełożyć poprostu cały licznik, przełożyć manetke (prawą cześć manetki odpowiedzialną za kompa), podłączyć sygnał spalania z kompa głównego pod licznik i to wszystko? Czy co jeszcze trzeba zrobić?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 08:27:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Do AC nie musisz ciągnąć żadnych czujników jak nie chcesz, będzie Ci kontrolował podstawy takie jak aku, temp. wody, ciśnienie oleju, stan paliwa, resztę można zmasować i nie ma problemu.

Do BC musisz podciągnąć jeden kabel z komputera, dodatkowo jeśli nie masz wiązki między manetką a modułem BC do jego sterowania i zerowania.

Które piny i gdzie podciągać to już musisz sobie sprawdzić na odpowiednich schematach.

Pozdrawiam

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: OK
PostNapisane: 13.wrz.2006 22:42:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Koledzy a jeszcze takie pytanko ma ktoś moze jakieś schematy odnośnie tych pinów i który za co odpowiada? i pod który sie podpiąć w kompie głównym?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 07:03:46 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Do którego auta chcesz to podpiąć? Do dieselka czy benzyny? Jakie masz zegary? Od tej samej wersji silnikowej?
Tu masz więcej informacji, praktycznie wszystkie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 3+spalania
http://www.meckisfaq.de/antworten/innen ... htm#signal
http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t ... b8f20b10a5

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Mam zegary co dalej?
PostNapisane: 22.wrz.2006 15:13:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Mam jeszcze takie pytanko czy jak mam licznik do 5 cylindrówki to czy będzie pasował do V6. Bo mam juz licznik i manetke ale są one od 5 cylindrówki i nie wiem czy będzie to działać w moim V6.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mam zegary co dalej?
PostNapisane: 25.wrz.2006 22:18:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
mAr$zx napisał(a):
Mam jeszcze takie pytanko czy jak mam licznik do 5 cylindrówki to czy będzie pasował do V6. Bo mam juz licznik i manetke ale są one od 5 cylindrówki i nie wiem czy będzie to działać w moim V6.

Nie.
Po bodajże 1995 roku można to VAG-iem zmieniać, ale wcześniej obrotki od R4 tylko do R4 pasują, analogicznie od R5 do R5.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 22:55:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Sam moduł AC BC przeszczepiłem narazie do mojego starego liczniczka, musze jeszcze tylko podłączyć dobrze kabelki od mini checka pod kostke od AC bo wcześniej miałem niestety bez AC, podłączyć manetke i sygnał spalania, tylko słyszałem że jest podobno problem z ciśnieniem dynamicznym oleju jeśli moduł AC od 5cylindrówki ma być do V6 ale myśle że jakoś dam rade coś z tym zrobić. Szukam jeszcze tylko wtyczek do pinów na 26 do AC i na 5 do manetki i sygnału spalania jak ktoś coś ma to może na prv sie odezwać. A tak z innej beczki to fajnie by było jakby silnik kręcił sie tak jak pokazuje obrotomierz od 5 w V6 :D

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 16:14:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Czy zimne luty też mogą tyczyć się modułu AC BC ?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 00:57:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam ponownie
Uporałem się wkońcu z tym wszystkim związanym z AC i BC ale nadal mam problemik bo nie zawsze działa mi liczenie spalania chwilowego i pozostale funcje poza liczeniem km jakie przejade na paliwie w baku i liczeniem czasu które działają cały czas OK. Te pozostałe funkcje raz działają a raz nie częściej nie działają czasem zadziałają chwile i sie zawieszają kto wie co może byc tego powodem? Czy możliwe że na module AC BC zrobiły sie gdzieś zimne luty?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 22:40:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam Ponownie
Uporałem sie juz ze wszystkim odnośnie założenia AC i BC razem z manetką i wszystko działa OK sygnał spalania w AAH jest na 11 pinie w koscte B a spalania chwilowego i innych funckcji BC nie liczyło mi dlatego że miałem na liczniku takie zimne luty, że aż w kabinie od nich robiło się chłodno ;) hehe A i jakby kogoś to ineteresowało to na allegro mozna sobie kupić za około 30zł pompke do spryskiwaczy z czujnikiem poziomu płynu i bez problemu można podłączyć ją pod AC. Pozdro

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: