.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 15:54:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B6 AWX] Analiza logów
PostNapisane: 19.paź.2006 21:20:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
witam,

Można prosić o pomoc w analizie logów ?
Logi zrobione pod obciążeniem... silnik AWX, wygrzany ponad 80 stopni
Dorobić jeszcze jakieś logi ? Wszystko wskazuje na turbinę,
ale może ktoś wskaże drogę co jeszcze posprawdzać...

Obrazek

Obrazek

dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 21:30:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Powiedz kolego czy testy były przeprowadzane z butem w podłodze ? Bo jesli tak to przepływka i N75 do wymiany. Ewentualnie zwalona przepływka i dziura w dolocie.
Najgorszego scenariusza pt turbina nie dopuszczam.

Pytam o testy bloku 003 i 011.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 21:53:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy to jest seria?
czy dzielo "artysty"?

jezeli to drugie, to widac, ze artysta w 003 poszukiwal Boga* [...i nie znalazl Go].



*pojecie Istoty Wyzszej, nie nalezy wiazac z jakakolwiek konkretna wiara.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 21:57:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na serię mi to nie wygląda, ale obwód ladera pompuje atmosferę lub nie pompuje ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:07:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dziwacznie wyglada pozycja 3 w 004.
w AWX powinno byc pomiedzy 16* a 28* obrotu walu korbowego.

[+]
w ogole w tym silniku jest cos dziwnego... w 003 lmm pokazuje 1250, a w 010 ledwie circa 550... :galy:

[++]
momentami te logi wygladaja jakby byly robione na postoju...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:13:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W związku z tym pytałem czy throttle = 100% ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:16:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...niby na 010 throttle jest na 100%.

balagan w tym silniku. jezeli to tjuninkoffany silnik, to tjuner dupa. trzeba wrocic do serii i zrobic porzadek.

katalizator w B6 zatkany?
[wszystko mozliwe]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:16:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
IMHO kolega zrobił dwa logi 001+003+008 a potem 004+010+011. Niestety w pierwszym logu złapał był tryb serwisowy. I drugi wyszedł dziwnie. Tak mi się wydaje patrząc na ostatnią kolumnę 011.

pre_pl - zobacz czy nie ma w pamięci błędu przeładowania. Jeśli tak, to zrób log 011 wcześniej na chwilkę wyłączając samochód

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:20:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
A ja z kolei myślę ,że dziura w dolocie woelkości monety ... zauważcie że ciśnienia bliskie atmosferycznemu ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:22:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Bo tryb serwisowy jest :peace: Sterownik cały czas na maxa zbija ciśnienie.

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:23:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Jozef napisał(a):
IMHO kolega zrobił dwa logi 001+003+008 a potem 004+010+011. Niestety w pierwszym logu złapał był tryb serwisowy. I drugi wyszedł dziwnie. Tak mi się wydaje patrząc na ostatnią kolumnę 011.

pre_pl - zobacz czy nie ma w pamięci błędu przeładowania. Jeśli tak, to zrób log 011 wcześniej na chwilkę wyłączając samochód


racja.
tak tez moze byc.


[+]
ide pomacac kobiete :diabel: .
dobranoc.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:25:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jozef napisał(a):
Bo tryb serwisowy jest :peace: Sterownik cały czas na maxa zbija ciśnienie.

To tez jedna z opcji.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:26:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
hm, Jozef faktycznie może mieć rację

Powtórzę pomiary, za każdym razem wyłączajac na moment.
To jest seria, żadnych modów.


edit:
!!!
sprawdziłem godziny, jozef ma racje ! Taka była kolejnosc.
Musi być tryb awaryjny.

Ok, czyli do powtórzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 22:30:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Pomiary wykonuj od 1500 rpm do 4500 rpm a butem w podłodze :!!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 23:05:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 551
Lokalizacja: LBI
ma ktos linka albo jakiegos opisa, gdzie mozna poczytac co oznaczaja poszczególne bloki i jakies +/- powinny byc wartosci bo tak sobie patrze i widze same cyferki :P ;) a widze ze mozna interesujace rzeczy wyczytac o ile sie wie czego szukac :)

mam cos ale po ENG

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 07:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
baskecik napisał(a):
Pomiary wykonuj od 1500 rpm do 4500 rpm a butem w podłodze :!!:


ło rany, aż do 4500 ? :):
Robiliśmy do 4000....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 08:21:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
radekmc napisał(a):
ma ktos linka albo jakiegos opisa, gdzie mozna poczytac co oznaczaja poszczególne bloki i jakies +/- powinny byc wartosci bo tak sobie patrze i widze same cyferki :P ;) a widze ze mozna interesujace rzeczy wyczytac o ile sie wie czego szukac :)

mam cos ale po ENG

http://www.prusax.1999.pl/opis.html

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 09:35:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
:galy: ale balagan ....

albo wszystko do wymiany albo tryb awaryjny .... (stawiam na to drugie)

zrobic jak napisali koledzy i nie bac sie pociagnc furki do 4500 rpm i pamietaj sendał do podłogi :!!:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 13:12:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
ok, już nowe zrobione.
Niestety silnik ciężko się wkręca na obroty. Chyba tylko raz odało sie ponad 4000. Poza tym duzo oleju sobie łyknął, ale żadnego dymienia. Czysto !

To na biegu jałowym :

Obrazek

Obrazek

Tylko robione to było zaraz po teście obciążeniowym (silnik wyłączony).
Nie pamietam czy to dobrze...

A poniżej testy pod obciążeniem :



Obrazek

Obrazek

:566: :giveup:

EDIT:
Martwi mnie to przepompwanie widoczne w 010


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 13:50:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zapieczone kierownice w turbinie.
natychmiast powinienes udac sie do dobrego warsztatu i ja zregenerowac.

Obrazek
011 :galy:
nieprawdopodobny wrecz overboost. stad konsumpcja oleju. staraj sie nie przekraczac 2100 rpm do czasu naprawy.


reszta [poza turbo] wyglada dobrze.

jakie sa bledy? czy nie ma przypadkiem 00544?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: