.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 16:04:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 14:01:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
meszrum napisał(a):
zapieczone kierownice w turbinie.
natychmiast powinienes udac sie do dobrego warsztatu i ja zregenerowac.

Obrazek
011 :galy:
nieprawdopodobny wrecz overboost. stad konsumpcja oleju. staraj sie nie przekraczac 2100 rpm do czasu naprawy.


reszta [poza turbo] wyglada dobrze.

jakie sa bledy? czy nie ma przypadkiem 00544?


Od mniej wiecej tygodnia jeżdzę jak dziadek :D
Męczarnia jak jasna cholera, ale za to spalanie małe :diabel:
No czyli te obawy początkowe z turbo się potwierdziły. Cholera !

Błędów nie maaaaaaa.....
Ale jeszcze zobaczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 14:16:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
skoro ECU zalicza notlauf, to blad powinien sie zapisac.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 14:34:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
meszrum napisał(a):
skoro ECU zalicza notlauf, to blad powinien sie zapisac.


tak,zobaczę

Straszne dzięki meszrum !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 18:41:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przy drugim pomiarze zajefajny overboost. Ewidentnie N75 do wymiany. Turbine zostaw w spokoju, ma czas na wysranie się dopiero za kilkanaście lat. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:54:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
:galy: ciśnienie doładowania grubo powyzej wymaganego ....
diagnoza - uszkodzone turbo , w najlepszym wypadku zaworek N75 (choc chyba wtedy rzeczywiste powinno byc ponizej wymaganego ) ....
tak czy inaczej jechac do kogos kto sie na tym zna i czym predzej naprawic ......

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 20:50:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Pozycja 4ta w 10tym mówi sama za siebie. Koledzy mają racje auto przeładowuje zrób diagnostyke kierownic z VAGa w kanale 11stym i zobacz o ile podbija ciśnienie, jeżeli podbija i czy pracują kierownice - czy zmieniają sie wartości. Jeżeli tak, to będzie to dziurka jakaś pewnie...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 20:53:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Jeszcze sugerował bym odkręcić rurę pod IC i zobaczyć ile tego oleu się tam zebrało. Co do kierownic - wejdź w basic settings w grupie 011. Sterownik będzie cyklicznie podnosił i opuszczał sztangę - można zobaczyć jak to chodzi. No i dziwny jest też brak błędów i kłopoty z wkecaniem się na obroty :/

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 09:28:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
Jozef napisał(a):
Jeszcze sugerował bym odkręcić rurę pod IC i zobaczyć ile tego oleu się tam zebrało.


Na to mogę już odpowiedzieć... No trochę oleju było :|
Trochę... według mnie zbyt wiele....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 10:12:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
Rogal napisał(a):
zrób diagnostyke kierownic z VAGa w kanale 11stym i zobacz o ile podbija ciśnienie, jeżeli podbija i czy pracują kierownice - czy zmieniają sie wartości. Jeżeli tak, to będzie to dziurka jakaś pewnie...


A te podane wartości nie wystarczą ?
Jeśli nie, to jak zrobić dignozę kierownic... ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 10:23:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak zrobisz juz turbine, to zalej silnik Motulem Specific 505.01 (oryginalnym, nie z allegro).

Jozef napisal, co uczynic, by ocenic jak chodzi sztanga.
Twoja diagnostyka odnosnie turbiny wystarczy - jest 011.
Rogal nie zauwazyl 011 ;) .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 08:18:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
meszrum napisał(a):
jak zrobisz juz turbine, to zalej silnik Motulem Specific 505.01 (oryginalnym, nie z allegro).

Jozef napisal, co uczynic, by ocenic jak chodzi sztanga.
Twoja diagnostyka odnosnie turbiny wystarczy - jest 011.
Rogal nie zauwazyl 011 ;) .


Miałem oczywiście na mysli kanał 11ty, dla znawcy tematu wiadomo co jest w 10-tce na 4-tym miejscu :) . Porzepraszam za błąd...

Diagnostyke kierownic zrób tak:

1. w 11stym kanale wciśnij guzik basic settings
2. Twój sterownik silnika prawdopodobnie juz sam podbije obroty do jakiś 1400
3. patrz na 3cią pozycje powinna wzrastać i maleć w odstępach 10cio sekundowych najlepiej o jakieś 100mbar.

Pozdrawiam.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 15:17:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rogal napisał(a):
Diagnostyke kierownic zrób tak:

1. w 11stym kanale wciśnij guzik basic settings
2. Twój sterownik silnika prawdopodobnie juz sam podbije obroty do jakiś 1400
3. patrz na 3cią pozycje powinna wzrastać i maleć w odstępach 10cio sekundowych najlepiej o jakieś 100mbar.

Pozdrawiam.


:)

choc to nie moj topic, to dziekuje za cenne info [nie wiedzialem o tym].

[+]
spotkalismy sie kiedys u Jacka w Diagtroniku.

:064:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 15:37:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:48:40
Posty: 21
ja oczywiście też dziękuję za wskazówki Rogala
:diabel:

i wszystkich pozostałych :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 17:07:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Służę wiedzą Panowie wkońcu po to jest forum...

Meszrum: Kiedy :?: jak to było :?: ostatnio co przyciągnąłem kumpla na rozrząd :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 18:24:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rogal napisał(a):
Służę wiedzą Panowie wkońcu po to jest forum...

Meszrum: Kiedy :?: jak to było :?: ostatnio co przyciągnąłem kumpla na rozrząd :?:


w marcu,
Wiktor wymienial mi wtryskiwacz sterujacy w C5 i zgubil czesc podkladek... :diabel:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 18:31:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
aaaaa to ta na celnych numerach z lekko uszkodzonym błotnikiem...

:D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 18:53:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rogal napisał(a):
aaaaa to ta na celnych numerach z lekko uszkodzonym błotnikiem...

:D


si, senior.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 19:02:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
To laleczka... jak sie sprawuje :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 19:17:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
odpukac... wzorowo.
wybredna okrutnie, jezeli chodzi o paliwo - najlepiej jezdzi na BP, Shell jej nie odpowiada (potrafi na nim szarpnac).

przy okazji zapytam... zalalem ja oryginalnym Castrolem TXT 505.01. czy moge przejsc na Motul'a 8100 X-CESS (505.00) bez zadnych lęków nocnych?
mam jeszcze jedno C5 (AFB) zalane wlasnie tym Motulem i pracuje aksamitniej...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: