.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 17:32:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 21:23:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 19:31:51
Posty: 141
Lokalizacja: (PL)
ravek napisał(a):
Słuchajcie teraz to się załamałem :( :( :( Litr tego oleju kosztuje ponad 80zł
a do mojej skrzyni wchodzi 9 litrów :!: :!: Do tego filtr , uszczelka i zrobiła się fortuna. Więc wymiana musi poczekać bo nie mam od razu tyle kasy.
Może słyszeliście o jakimś zamienniku tego oleju, przecieź audi go nie produkuje. Jakaś firma musi go robić i wydaje mi się że można kupić odpowiednik. Poradzcie ponieważ taki wydatek mnie zrujnuje :( :( :(

Słyszałem coś o oleju ESSO 71141
I jeszcze Castrol TRANSMAX Z (chociaż ten też jest drogi około 70zł za litr)

Pomóżcie czy jest jaieś rozsądne wyjście :zly: :zly:


Witam!
Ja kilka dni temu wymieniałem olej w moim Tiptronicku w audi A6. I tak.
Filtr oleju kosztował mnie 65 zł (kupywałem na Allegro), uszczelka 113 zł (Oryginał, bo w tym momencie gdy ja kupywałem w sklepie nie było tych uszczelek po 45 zł) a litr oleju (zamiennik, nie pamiętam nazwy, ale w dobrym sklepie dostaniesz na pewno) kosztował 40 zł za litr czyli o połowe mniej niż oryginał. I ostatnia ważna rzecz. 9 litrów to pojemność całej skrzyni, a na pewno nie wejdzie Ci więcej jak od 4-6 litrów. U mnie weszło 5,5 litra - to mechanik co zmieniał olej powiedział, że i tak bardzo dobrze. Tak więc w sumie nie wychodzi tak strasznie jak mówiłeś. Mnie wymiana oleju w tiptronicku wyszła na gotowo 470 zł.
Pamiętaj, że temperatura oleju podczas wymiana powinna wynosic około 40 stopni ( a dokładnie 37) Po zmianie oleju trzeba to sprawdzić VAG'iem tj. temperature skrzyni i ewentualnie podgrzać albo ostudzić.

Jakbyć cos jeszcze chciał to pytaj, niedawno sam wymieniałem więc powinienem coś widzieć.

Pozdrawiam!

_________________
Audi A6 Avant 2,5 TDI Quattro - Tiptronic | 180 PS Powered by Rogal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 21:55:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 00:16:02
Posty: 144
Lokalizacja: dolnyśląsk
Norbi napisał(a):
9 litrow wchodzi do DSG, a nie do Tipa. Kto Ci sprzedał takie informacje?


Taką informację dostałem w aso we wrocławiu.
Sprawdzali do po numerze nadwozia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 22:03:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 00:16:02
Posty: 144
Lokalizacja: dolnyśląsk
Dzięki Fiba za podpowiedź, a możesz powiedzieć kto ci ten olej wymieniał, jeśli nie będzie bardzo daleko to wymienie w tym asamym miejscu.

Kolega Norbi napisał że 9 litrów wchodzi do DSG, a jest możliwe żebym miał taką skrzynie w tym roczniku? Jutro sprawdzę po numerze na skrzyni bo może z tego numeru nadwozia wychodzą jakieś jaja. Ja nawet nie wiem jak te skrzynie rozrużnić.

Nie złośccie się jeśli zadaje głup[ie pytania ale to naprawdę jest dla mnie magia.

Kolega BLADYRS napisał że trzeba było się liczyć z kosztami zakupu takiego auta, ja się z nimi liczyłem ale to auto świeżo sprowadziłem i jestem wyczyszczony z kasy, po za tym nie spodziewałem się że tak szybko będe miał duże koszty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 22:12:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 19:31:51
Posty: 141
Lokalizacja: (PL)
Ravek nie ma za co, pomogłem bo sam miałem ten sam kłopot co Ty.

Mi zmieniał olej znajomy który pracował w serwisie Audi/VW i ma swój własny warsztat. Jest on z miejscowości Stalowa Wola (woj. Podkarpackie)

_________________
Audi A6 Avant 2,5 TDI Quattro - Tiptronic | 180 PS Powered by Rogal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 22:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 00:16:02
Posty: 144
Lokalizacja: dolnyśląsk
FIBA napisał(a):
Ravek nie ma za co, pomogłem bo sam miałem ten sam kłopot co Ty.

Mi zmieniał olej znajomy który pracował w serwisie Audi/VW i ma swój własny warsztat. Jest on z miejscowości Stalowa Wola (woj. Podkarpackie)



Szkoda bo ja jestem z dolnośląskiego z małego miasteczka. Mechanicy u mnie to raczej szkoda wspominać, boje się że jak dostarczę im wszystkie części to coś spierdzielą i będe miał kłopot. Najłatwiej jest pojechać do ASO ale każdy wie ile to kosztuje.

Jeśli mógł byś napisać jak dokładnie postępować przy wymianie krok po kroku było by super.
Wtedy bym wiedział czego dopilnować w warsztacie podczas wymiany.
Kąpletnie nie rozumien jak zmierzyć temperaturę oleju i dlaczego jest to takie ważne. A jeśli temperatura po sprawdzeniu Vagiem będzie inna to co dalej z tym robić.

Może przypomnisz sobie nazwę tego oleju ponieważ ja pytałem w kilku sklepach w moim mieście i niczego nie znaleźli. Ja jutro wjade na kanał i sprawdze dokładnie numer tej skrzyni, mże te informacje pomgą jaką ilość muszę kupić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 14:30:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 19:31:51
Posty: 141
Lokalizacja: (PL)
Spróbuje Ci napisać jak to trzeba mniej więcej zrobić.

Na początku trzeba zacząć od okręcenia korka od wlewu oleju (taka szesciokątna śruba ok. 26 albo 24. Potem trzeba spuścić olej a następnie musisz odkręcić całą miske od skrzyni (jest w niej około 40 śrub więc jest co odkręcać :diabel: )I jak to sciągniesz to też ci wyleci troche oleju pozostałego na dnie więc trzeba troszke uważać. Następnie na dwóch śrubkach trzyma się filter oleju, odkręć te śrubki i wyciąg filter. Potem trzeba wyczyscić dobrze miske a zwłaszcza magnesy na niej, aby nie było żadnych opiłków. Jak będziesz miał miske na wierchu zwróć uwagę jak się wlewa olej do skrzyni, tam jest taki plastikowy wlew do którego trzeba włożyć końcówke która musi być wywinięta w dół aby olej leciał do miski a nie cofał się z powrotem. Popróbuj najpierw jakoś to pokombinować aby potem nie było problemu. To jest bardzo proste tylko musisz zrozumieć o co chodzi. Następnie załóż filter (wyczyść oczywiscie rant skrzyni) i na końcu uszczelkę i przykręć miskę. Potem dolej tym wlewem oleju . Jak będzie się przelewało to zakręć korek i zapal samochód niech pochodzi chwile - powinno się podpiąć teraz VAG'a który pokazuje temperature oleju a jak nie masz to dotknij ręką, żeby skrzynia była o takiej samej temperaturze jak temperatura ludzkiego ciała (żeby skrzynia nie była cieplejsza od ręki) Następnie odkręć korek i jak będzie olej kapał to zakręć, a jak nie będzie kapał to troche dolej. Postaraj sie zmierzyć ile oleju zlałeś i tyle samo wlej.
W mojej skrzyni weszło mniej więcej od 5,5 do 5,8 litra. I tak powinno być prawidłowo.
A jak wejdzie mniej to trudno bo nie zawsze tyle zleci.

Jak wymienisz Ty czy tam mechanik to napisz jak Ci poszło.

I jeszcze raz zwróć uwagę na ten korek plastikowy jak jest on sprytnie zrobiony. Rurka do wlewu lub wężyk musi być wygięty w kształcie fajki czy litery "U" (Musi !)

Jakbyś miał jakieś pytania jescze to pisz! Postaram się odpisać :)

Pozdrawiam!
Fiba

_________________
Audi A6 Avant 2,5 TDI Quattro - Tiptronic | 180 PS Powered by Rogal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 14:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 00:16:02
Posty: 144
Lokalizacja: dolnyśląsk
wielkie dzięki FIBA. Naprawdę bardzo mi pomogłeś.
Teraz pozostaje mi tylko poszukać nieszczęsnego oleju, znalazłem odpowiednik esso ale narazie znalazłem go w 20 litrowym opakowaniu, muszę poszukać w mniejszych pojemnikach i od razu biore się do dzieła.
Z twojego opisu nie wydaje się to takie trudne więc nie powinienem mieć z tym problemów.

Jeszcze raz bardzo dziękuje.

Oczywiście napisze jak mi się udało.


Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 18:48:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jezeli juz bedziesz mial tą wygieta rurke (najlepiej miedziana, łatwo sie gnie) to oczywiscie podlacz do niej wezyk i pojemnik np butelke PET. Wezyk musi miec odpowiednia dł tak okolo 1.5 metra ( moze byc dluzszy) Olej wlewasz do juz ostygnietej skrzyni (musisz miec podpietego Vaga i kontrolowac temp. na bierzaco) Butelke trzymasz tak mniej wiecej na wysokosci maski aftka. Na początku wejdą około 3 litry i zacznie sie wylewac, wtedy zakrecasz korek i odpalasz autko. Zaczynasz przebijac biegi w gore i w dół, na karzdym biegu trzymajac po okolo 3 sek. Odkrecasz znowu korek nie gaszac auta i dolewasz kolejne okolo 3 litry. Jak zacznie sie przelewac tzn, ze jest full. Temp. nie moze przekroczyc 40 st. jezeli tak sie stanie musisz operacje wstrzymac i zaczac dolewanie jak wystygnie.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 19:32:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
dobro&zło napisał(a):
Norbi napisał(a):
Każde ASO CI tak powie, bo mają taki prikaz, żeby w skrzyniach oleju nie wymieniac, tylko dolewac. W ten sposob skrzynia przy 200 tys km jest poprostu da wymiany(27 tys zł ASO). Mam dwoch znajomych pracujacych w ASO i oni robia takie wymiany u siebie, badz na wyrazne rzadanie klienta w serwisie(drozej) Olej w skrzyni wymienia sie co 60 tys. Zebys zobaczyl u mnie jak wygladal olej po spuszczeniu i ile towaru bylo na magnesach wylapujacych starte opilki, wtedy nie mial bys watpliwosci co do slusznosci wymiany.Zadzwon do serwiu zajmujacego sie automatami oni Ci sprawe potwierdza jezeli mi nie wierzysz. Dokladnie przeszedlem to samo jezeli chodzi o tel. do ASO. Wykonalem ich kilka i tylko w 1 powiedzieli mi ze sie wymienia. Zrobisz jak chcesz, ale pozniej ewentualna naprawa to koszt od 5 koła w góre.
Pzdr.


Prawda prawda i to prawie święta. Olej należy wymieniać!!!!!!


Każdy olej się starzeje. Nawet syntetyk stojący w opakowaniu nie może być wiecznie dobry...i ma swoją date przydatności do użycia.

... a co powiedzieć o oleju który pracuje ?

Wymieniać i zalewać dobre jakościowo produkty.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 20:31:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 19:31:51
Posty: 141
Lokalizacja: (PL)
ravek napisał(a):
Teraz pozostaje mi tylko poszukać nieszczęsnego oleju, znalazłem odpowiednik esso ale narazie znalazłem go w 20 litrowym opakowaniu, muszę poszukać w mniejszych pojemnikach i od razu biore się do dzieła.


Dzisiaj wstąpiłem do mechanika i spytałem o ten olej co zmieniał w mojej skrzyni. Jest on firmy FEBI i ma oznaczenie G 052 162 A2 . Zrobiłem także fotke tego oleju tak więc możesz zobaczyć jak on wygląda :

Obrazek


Pozdrawiam!
Fiba

_________________
Audi A6 Avant 2,5 TDI Quattro - Tiptronic | 180 PS Powered by Rogal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2006 02:13:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Oznaczenie jest dokladnie takie samo jak w przypadku oryginalnego ATF-u z ASO wiec..... decyzja nalezy do Ciebie.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2006 09:26:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 19:31:51
Posty: 141
Lokalizacja: (PL)
Norbi napisał(a):
Oznaczenie jest dokladnie takie samo jak w przypadku oryginalnego ATF-u z ASO wiec..... decyzja nalezy do Ciebie.


No właśnie, tyle, że ten za litr kosztuje 40 zł :) . Ale słyszałem, że kupując olej z beczki w ASO też on kosztuje 40 zł za litr...

_________________
Audi A6 Avant 2,5 TDI Quattro - Tiptronic | 180 PS Powered by Rogal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 22:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 00:16:02
Posty: 144
Lokalizacja: dolnyśląsk
witam.

W końcu dostałem wszystkie części do wymiany płynu.
Najtrudniej było znaleźć nieszczęśliwy płyn, mieszkam w małym mieście i w sklepach bardzo ciężko cokolwiek dostać.
Oczywiście nie ma także warsztatu w którym można to zrobić więc postanowiłem zrobić to samodzielnie. Otrzymałem od was już wcześniej dużo wskazówek za co bardzo dziękuję, NURTUJE MNIE JEDYNIE JEDNA SPRAWA MIANOWICIE TEMPERATURA SKRZYNI PODCZAS WYMIANY DLACZEGO JEST TO TAKIE WAŻNE co może się stać jeśli nie będzie odpowiednia, oczywiście nie posiadam VAGa i utrzymanie dokładnej temp. było by chyba nie realne.
Czy można sobie przez to napykać jakiejś biedy?? Czy chodzi o coś innego.
Pomóżcie!!!!!!!

Napisze ile kosztowały części
PŁYN FEBI nr.14738 G 052 162 a2 30zł litr
filtr FEBI 45zł
Uszczelka 45zł

Co sądzicie o płynie FEBI ma identyczną specyfikację co audi to chyba będzie OK?


Pomóżcie z temperaturą.

Pozdrawiam, napiszę jak mi poszło jak będzie po wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 20:09:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Płyn, a raczej olej Febi pewnie bedzie ok, ale wiesz jak to jest... jak sie wyda wiecej na oryginal to jest sercu lzej, a nie koniecznie kieszeni :diabel: jezeli chodzi o temp. skrzyni to jezeli naprawde nie masz dostepu do VAG-a to temp. skrzyni musi byc dokladnie taka sama jak temp. dłonii "o ile to mozliwe". Pomacaj, przytul i upewnij sie , czy Twoje cudo jest gotowe do tego zabiegu ;) to jedyny sposob w Twoim przypadku. Poprostu rozszeżalność oleju jest na tyle duża, że temp. wymiany trzeba przestrzegać.
Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2006 19:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 00:16:02
Posty: 144
Lokalizacja: dolnyśląsk
witam.

Olej wymieniony, zrobiłem to sam i nie było bardzo skomplikowane, powiedział bym że łatwe (oczywiście dzięki kolegom z forum). Koszty także nie wielkie
weszło 5,5 litra oleju za który zapłaciłem 30zł za litr (febi), filtr 45zł (febi),
uszczelka 20zł. Jedno jest pewne jak człowiek nie zobaczy to nie uwierzy, Ja zobaczyłem olej a raczej coś co kiedyś nim było oraz szlam w misie i juz nie mam żadnych wątpliwości że olej się wymienia.
Opisuję to po sporym czasie ponieważ najpierw chciałem sprawdzić czy wszystko będzie ok i zrobiłem kilkaset kilometrów.
Czy teraz skrzynia działa lepiej czy gorzej trudno mi określić ponieważ to mój pierwszy kontakt z automatem i nie wiem kiedy dział poprawnie, teraz działa odrobinę inaczej niż przed wymianą. Opiszę szczegóły i móże wypowiecie czy teraz jest lepiej czy gorzej.
Zarówno przed wymianą jak i teraz skrzynia przełącza biegi płynnie trudno wyczuć kiedy, bez żadnych szarpań. Jednak biegi zmieniają się trochę inaczej, wcześniej skrzynia na małych prędkościach (przy niskich obrotach zmieniała na bieg do góry) przy około 50 km/h była jusz 4 a często 5. Teraz zmienia przy większych obrotach. To dobry znak czy raczej nie? Jaka powinna być prawidłowa reakcja. Przy jakich prędkościach przy powolnej miejskiej jeździe powinna zmieniać biegi. I jeszcze jedno pytanie po wymianie auto stało około 4 dni w garażu bez ruchu, kiedy je odpaliłem na kompie zapaliła się informacja error TP, po zgaszeni i ponownym odpaleniu silnika kontrolka zgasła i więcej się nie pojawiła. Co to mogło oznaczać. Error tp dotyczy skrzyni?? Później byłem u diagnosty który podłączał auto do komputera i wykazało tylko jakiś błąd silnika ( żle działający jakiś czujnik od płynu chłodzącego) po skasowaniu tego błędu więcej się nie pojawił. Na skrzyni nie było żadnych błędów.


ps. podziękowania dla FIBY i NORBIEGO za wyczerpujące podpowiedzi,
bez waszej pomocy raczej nic bym sam nie zrobił DZIĘKI!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 13:02:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 03:56:12
Posty: 79
Lokalizacja: Wieluń
Podepnę się jeśli można. Mógłby mi ktoś zobaczyć np w etce jaki nr filtra i uszczelki potrzebuję do ASB kod skrzyni EDE i ile powinienem kupić oleju ew gdzie go mogę dostać tz olej filtr i uszczelkę. PZDRW

_________________
Audi A6 (C5 4B) 2,7 BiTurbo AJK Avant S-Line 21-12-99 Tylko Audi, Tylko Avant, Tylko Automat
...W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA... AUDI RS6
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 19:45:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 00:16:02
Posty: 144
Lokalizacja: dolnyśląsk
Galaxy napisał(a):
Podepnę się jeśli można. Mógłby mi ktoś zobaczyć np w etce jaki nr filtra i uszczelki potrzebuję do ASB kod skrzyni EDE i ile powinienem kupić oleju ew gdzie go mogę dostać tz olej filtr i uszczelkę. PZDRW




filtr.................. 01v 325 429
uszczelka.......... 01v 321 371
olej................. g 052 162 a1 lub g 052 162 a2

Numery sprawdziłem w etce dla skrzyni EDE. Audi a6 avant 99rok.


Oryginał olej to chyba tylko w ASO i kosztuje około 85zł za litr. ja dostałem Febi (cofnij się to zobaczysz zdjęcie opakowania) ma ten sam numer co oryginał więc powinien być dobry, zrobiłem na nim co prawda dopiero około 500 kilometrów i na razie wszystko jest ok. U mnie weszło jakieś 5,5 litra.
Za litr zapłaciłem 30zł (ale nie w każdym sklepie go dostaniesz ja szukałem w kilku i tylko w jednym znalazłem).
Z filtrem i uszczelka nie powinno być żadnego problemu powinny być w każdym dobrym sklepie. Ja kupiłem filtr febi około 45zł, uszczelka około 20zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 22:09:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
temat trodzke stary ale............na jakiej pozycji na odpalonym silniku sprawdza sie olej w tipie na P, N, czy innym np R...

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 22:36:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
"P"

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 10:11:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2007 17:46:13
Posty: 69
Lokalizacja: Kalisz
temat stary ale niebęde zakładał nowego, czy przy spuszczaniu oleju z skrzyni tiptronic ma ona być zimna czy rozgrzana do 40, rozgrzany olej jest płynniejszy wiec powinno go wtedy wiecej zlecieć czy to tylko moje przypuszczenie i jeszcze jedno czy zna ktoś numer skrzyni dla 2.5 akn 00r.
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: