.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 21:44:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 22:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
ja slyszalem o chipach na allegro do jedno punktu ,a nawet do gaznika :) a tak powaznie ,to byl tam usmieszek :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 00:51:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Inaczej będzie sobie radziło NG (136KM/190Nm) w B3 Coupe (1170kg) przy standardowym obutowaniu, inaczej NG (133KM/186Nm) w C4 Sedan (1370kg) na 17-nastkach i gazie heh. W tym pierwszym może być naprawdę fajny, w drugim to kompletny muł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 06:01:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2006 16:59:57
Posty: 18
Lokalizacja: =>Suwałki<=
O to wlasnie chodzi ze ciezka sprawa ich podlaczyc pod komputer bo nikt prawie tego nie ma. Mi kolega podlaczyl sie pod zlacze diagnostyczne kablem z diodami i w taki sposob odczytal bledy.Doszedl po kodach i inaczej tez bym swojej nie naprawil zeby nie on.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 06:54:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Tak się sprawdza kody w NG:

" http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight= "

ale możesz (nie musisz) mieć trochę inne złącze więc trzeba pokombinować.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 17:06:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2006 15:06:24
Posty: 11
Lokalizacja: Grudziądz
fakt, ze 2,3 NG ma totalnie nieudany 1 bieg! wiekszość aut sredniej klasy spod siatel pierwsze metry Cie zjada...troche sie zawiodłem..na trasie jeszcze nie probowalem bo nie mam zarjetrowanego, ale mysle ze tam 2,3 nadrobi ten 1 bieg:)

_________________
Audi Coupe 2.3 10V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 17:21:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Nadrobi, oj nadrobi. 2,3 10V to świetny silnik, moim zdaniem, stworzony wręcz na trase, troche nawet rozmów dot. trafnego dopasowania trzeciego biegu było na zlocie :):

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 20:06:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Z tym pierwszy biegiem myślę, że nie ma aż takiej tragedii, ale rzeczywiście nie jest zbyt udany i auto sprawia wrażenie ociążałego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: zwiększenie mocy
PostNapisane: 26.paź.2006 20:22:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
witam jeżeli masz juz lekko zajechaby silnik to w sumie moc możesz polepszyć poprzez jego remont - owszem wymiana filtrów swiec przewodów daje sporo - moje autko było kiedyś mułowate - myślałem ze motor jest kaput , lecz kiedyś ruszyło mnie powymienić filtrty kable świecie i efekt jak ręką odjął auto na piątym biegu z zachwytem szarpie do przodu - kiedyś wyciągałem nim jakieiś 190 k/h teraz śmiga 220 i włącza się odcięcie zapłonu - cupejki 2.3 litra hmmmm pozostają w tyle ... a pod maską 16v 2.0 140 KM sprintm ma również szybki .. aha pompa paliwa też wiele daje
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 20:57:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
rafidoc napisał(a):
Sorry ,że się wtrące ale moje audi 2.3 ng + lpg które mam od miesiąca też rusza sie jak wóz z weglem. Wymieniłem.........
.........Podzielcie się doświaczeniem w tym temacie. Pozdro !


Sam sa odpowiedziales w pierwszym zdaniu: NG+LPG :peace:

Wywal gaz

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zwiększenie mocy
PostNapisane: 26.paź.2006 21:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Luki147 napisał(a):
cupejki 2.3 litra hmmmm pozostają w tyle ... a pod maską 16v 2.0 140 KM sprintm ma również szybki .. aha pompa paliwa też wiele daje
pozdro


Jeśli ta Coupetka 2.3 byłaby w stanie takim samym jak Twoje auto to wynik byłby odwrotny, wierz mi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 21:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2006 19:01:36
Posty: 9
Lokalizacja: 12
Myślę, że silnik jest ok. ma przejechane w tej chwili 131 tyś km.(przebieg udokumentowany). Jak kupiłem to miał 128 tyś km. Sam nie wierzyłem że tyle ma ale pojechałem do dobrego mechanika i potwierdził mi przebieg po przez przeglądnięcie auta. Spróbuje wyrzucić katalizator i wstawić jakiś sportowy tłumik może będzie lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 22:39:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
trzech specow widze w wątku. Panowie: nie macie pojecia, to po kiego w ogole posty nabijacie?
Jakie kasowanie błędów? jaki k* czip? w silniku NG??

kolego bielaś: jaki tłumik? jaka strumienica? Daruj se waść wiejski tjunink i zacznij od doprowadzenia silnika do serii: szczelne podciśnienia, ustawiony rozrząd i zapłon, sprawdzone WN - i silnik dziala jak nowy.
a przede wszystkim - ktos ci madrze poradzil: wywal zwężke w dolocie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 22:44:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Ty kolego katalizator to zostaw w spokoju i nie psuj auta. Na pierwszy ogień to posprawdzaj parę drobiazgów takich jak czujnik temperatury(ten cztero pinowy), czujnik spalania stukowego, wymień kopułkę, świece i przede wszystkim przewody. A jedynym skutecznym tuningiem tego silnika to jest przyśpieszenie zapłonu o jakieś 5 stopniów. I wyp....ol gaz bo i tak teraz jest drogi i więcej go wpierdziela. Acha bym zapomniał strumienice to sobie można wsadzić w tyłek żeby się szybciej fekaliów pozbywać. Pamiętaj że niema rzeczy uniwersalnych a za strumienice taką która by pasowała do tego silnika to byś musiał słono zapłacić i jeszcze znajdź fachowca. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 09:09:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
eszkesz napisał(a):
...


czujnik 4ro pinowy nie ma wpływu na pracę silnika. jesli juz to nalezaloby sprawdzic dwupinowy na króćcu wodnym.

Juz to kiedyś pisalem, w silniku NG bardzo istotny jest potencjometr przepływomierza, gdyż sterownik od zapłonu odczytuje z niego chwilowe obciążenie silnika i odpowiednio koryguje zapłon. ma jeszcze wpływ na stabilizacje wolnych obrotow, ale samo sobie doczytajcie w ssp dotyczącym ke-jetronica.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 09:31:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2006 19:01:36
Posty: 9
Lokalizacja: 12
Gazu to ja nie mam wstawionego i nigdy do tego auta nie wstawie. Silnik był stworzony do benzyny a nie do jakiegoś tam gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 19:44:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2006 16:59:57
Posty: 18
Lokalizacja: =>Suwałki<=
No dobra scob ty tu jestes spec to powiedz jakby mial bledy na komputerze to jakby mial je wyeliminowac ? jak nie odczytanie ich czy w ogole jakies sa?I nie wiem czy tu chodzi komus o nabijanie postow bynajmniej nie dla mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 11:32:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 09:36:48
Posty: 13
Lokalizacja: otwock
Ostatnio przeprowadziłem test. Na odcinku około kilometra rozpędziłem moją 2.3 ng(1992r.) do 150kmh. Później to samo zrobiłem bmw 318 e36 (1991r. 115KM) którą rozpędziłem do 140kmh na tym samym odcinku .BMW jest o ponad 100kg lżejsze. Wydaje mi się że chyba nie jest źle . Chyba że jestem w błędzie. Czy zużyta kopółka i palec mają wpływ na moc ? Czy 2.3ng b4 ma komputer i gdzie on jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 15:31:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
rafidoc napisał(a):
Ostatnio przeprowadziłem test. Na odcinku około kilometra rozpędziłem moją 2.3 ng(1992r.) do 150kmh. Później to samo zrobiłem bmw 318 e36 (1991r. 115KM) którą rozpędziłem do 140kmh na tym samym odcinku .BMW jest o ponad 100kg lżejsze. Wydaje mi się że chyba nie jest źle . Chyba że jestem w błędzie. Czy zużyta kopółka i palec mają wpływ na moc ? Czy 2.3ng b4 ma komputer i gdzie on jest


Jeśli już zamierzasz robić tego typu testy, poproś kogoś, abyście ścignęli się obydwiema furkami z miejsca kilka razy. Między nimi jest 2.3 sekundy różnicy w sprincie do setki, więc Coupe powinno zjeść Beemkę żywcem. Z drugiej jednak strony niewiadomo w jakim stanie jest to BMW, na Twoim miejscu skorzystałbym więc z usług jakieś hamownii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 17:37:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
Czy 2.3ng b4 ma komputer i gdzie on jest


Silnik NG, jako że zasilany jest układem Bosch KE-III-Jetronic, posiada 2 komputery. Jeden z nich odpowiada za ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu, zwie się VEZ-Steuergerat i jest schowany za plastikową osłoną przy nogach pasażera po prawej stronie. Drugi odpowiada za skład mieszanki paliwowo-powietrznej i zwie się KE-III-Jetronic-Steuergerat i mieści się pod tapicerką bagażnika z lewej strony (w Avancie). Obie jednostki są ze sobą sprzężone i korzystają z tych samych czujników.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 01:16:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
sterowniki - powiedzmy sobie - a nie komputery.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: