.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 20:37:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] piszczy na zimnym silniku
PostNapisane: 26.paź.2006 09:42:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 08:29:49
Posty: 18
Witam,
Słuchajcie mam problem z moim samochodzikiem. Mianowicie z rana zawsze piszczy dopiero potem przestaje. Wiem, że może chodzić o pasek klinowy. Mechanik w warsztacie mówił że trzeba wymienić koło pasowe od tego paska. Ktoś inny mi podpowiedział, że wystarczy mydełkiem :D nasmarowac pasek i przestanie. Czy ktoś z Was miał i usunął taką usterkę.
Drugi problem to wyłączający sie licznik obrotomierza. W czasie jazdy poprosty Wskazówka opada i koniec. Dodatkowo wiąże się to z tym, że przy odpalaniu zapala się tylko lampka kontrolna ABS. Jak już obrotomierz działa to dziłają lampki. Podświetelnie tablicy jest cały czas.
Chciałbym tylko powiedzieć, że nie jestem fachowcem i bardzo proszę o odpowiedzi "zrozumiałym" językiem, tzw. "metodą cepa". :) - Gdzie, co, jak, dotknać, zrobic, przełączyć-.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam

Edit by Vanilla : metoda cepa pomógłbys kolega pisząc o jaki model tobie chodzi i stosując się do procedur na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 09:54:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Piszczenie to przez niskie temperatury może być. Pasek jest wilgotny i piszczy. Co do niedziałającego licznika to standard. Luty się starzeją i nie przewodzą dobrze, dlatego czasami coś nie działa. U mnie np wyłącza się licznik od bicia km i nie działa zegarek. Z tym jedź do jakiegoś elektronika i on powinien zrobić co trzeba, ja jakoś zebrać się nie mogę. :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 10:07:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
metodą cepa:
1. Zmień nazwę tematu bo Ci skasują całość
2. Piszczy bo mokre to jakby nie załatwia sprawy.
3. Licznik można łatwo wyjąć i poruszać wtyczkami -a nuż pomoże. Opis demontażu trzeba znaleźć w szukajce.
4. Napisz jaki silnik bo nawet nie wiadomo czy diesel czy benzyna czy V6 czy R5 czy 2.0 a może mercedes beczka...

ja i tak Ci nie pomogę z paskiem ale inni lepiej zorientowani może coś podpowiedzą :)

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 10:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 08:29:49
Posty: 18
Oczywiście silniczek to 1,9 TDI. Samochodzik to Audi 80 B4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 11:30:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Nie wiem czy tak łatwo obrotomierz poprawisz. U mnie też czasami szwankuje ale tylko na określonych obrotach, tzn. poniżej 1tys. się wyłącza albo bardzo opada, czasmi pomiędzy 2-3 tys. nie chodzi płynnie. Zegary wyjmowałem, rozkręcałem, wszystkim ruszałem, czyściłem. Na oko wszystkie luty były w stanie idealnym (jak nowy ze sklepu). Nic nie pomogło dalej tak jest :(

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 12:17:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Byk napisał(a):
. Na oko wszystkie luty były w stanie idealnym (jak nowy ze sklepu). Nic nie pomogło dalej tak jest :(


U mnie tez tak było , wygladało ok, przeleciałem wszystkie luty po kolei - efekt - >obrotomierz ok, podswietlenie ok, wskaźniki temp , paliwa -stabilne :)

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 21:57:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 08:29:49
Posty: 18
Widze z Waszych wypowiedzi, ze ciężko będzie pozbyć się tych dwóch problemów. Szkda
Chyba jednak pojade do jakiegoś warsztatu :/

_________________
Audi A8 4.2 96'- "Born to be wild"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 10:37:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2006 09:56:05
Posty: 3
Lokalizacja: Krzykawa /k Olkusza
Naprawiłeś?
Jak tak to napisz co było.

Ja mam problem z takim samym piszczeniem i sam doszedłem do tego że to koło pasowe z tłumikiem drgań.
Poprostu narysowałem sobie kreskę przez całe koło i odpaliłem na chwile silnik i nastąpiło przesunięcie kreski na górnej części koła z kreską na dolnej. Czyli kółko do wymiany.

Mam też problem z deską rozdzielczą. Jak jest zimny to kontrolki działają ale po chwili jazdy zostaje tylko "check". Sprawdzałem luty i wszystko OK.

_________________
Audi b4 1,9 TDI 1994 automat


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: