.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 10:45:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5TDI V6] wtryski AYM - zagwostka
PostNapisane: 29.paź.2006 16:14:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Witam

Dwa wtryskiwacze w moim aucie 2,5 TDi V6 AYM 155KM wybierają się na emeryturkę - ich dawki oscyluja w granicach 1,33 - 1,41 (norma 1,5) cztery pozostałe +/-0,08 - 0,16 . Sprawdzałem w ETKA ich symbole w moim silniku i nie wiem które sa dobre:
1. 059 130 201F
czy
2. 059 130 201G.

Czym one się różnią :zly: . Dodam że sterujący ma symbol 059 130 202(F lub G)?

Czy oba pasują?

Drugie pytanie. Czy przy takich wskazaniach:


http://img126.imageshack.us/my.php?image=0013014018jaowydg7.jpg

byłoby zdecydowanie lepiej zmieniać wszystkie 6 wtryskiwaczy, czy w zupełnosci wystarczyłoby wymienić dwie sztuki (5,6 cylinder) i silniczek bedzie cykał równiutko, jakby wszystkie wtryski były prawie nowe? Czy różnice rzędu -/+ 0,08 - 0,16 są odczuwalne w pracy motorka?

Dodam, jeśli miaoby to znaczenie w wykonanych pomiarach, że auto ma ponad 240 000km i wymieniany był 25000km temu wtrysk sterujacy na nowy (fabryka).

Trzecie pytanie.

Może znacie jakieś pewne źródło gdzie mógłbym w dobrej cenie dostac takie wtryski (nowe)?
Z tego co wiem Diagtronik posiadał do tej pory tylko nowe wtryskiwacze sterujace do tego silnika w dobrej cenie. A moze kupić 2 sztuki uzywek z o zblizonych paramerach -/+ 0,08 - 0,16, ale czy to ma sens???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2,5TDI V6] wtryski AYM - zagwostka
PostNapisane: 29.paź.2006 17:19:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
KRISOO napisał(a):
Witam

Dwa wtryskiwacze w moim aucie 2,5 TDi V6 AYM 155KM wybierają się na emeryturkę - ich dawki oscyluja w granicach 1,33 - 1,41 (norma 1,5) cztery pozostałe +/-0,08 - 0,16 . Sprawdzałem w ETKA ich symbole w moim silniku i nie wiem które sa dobre:
1. 059 130 201F
czy
2. 059 130 201G.

Czym one się różnią :zly: . Dodam że sterujący ma symbol 059 130 202(F lub G)?

Czy oba pasują?

Drugie pytanie. Czy przy takich wskazaniach:


http://img126.imageshack.us/my.php?image=0013014018jaowydg7.jpg

byłoby zdecydowanie lepiej zmieniać wszystkie 6 wtryskiwaczy, czy w zupełnosci wystarczyłoby wymienić dwie sztuki (5,6 cylinder) i silniczek bedzie cykał równiutko, jakby wszystkie wtryski były prawie nowe? Czy różnice rzędu -/+ 0,08 - 0,16 są odczuwalne w pracy motorka?

Dodam, jeśli miaoby to znaczenie w wykonanych pomiarach, że auto ma ponad 240 000km i wymieniany był 25000km temu wtrysk sterujacy na nowy (fabryka).

Trzecie pytanie.

Może znacie jakieś pewne źródło gdzie mógłbym w dobrej cenie dostac takie wtryski (nowe)?
Z tego co wiem Diagtronik posiadał do tej pory tylko nowe wtryskiwacze sterujace do tego silnika w dobrej cenie. A moze kupić 2 sztuki uzywek z o zblizonych paramerach -/+ 0,08 - 0,16, ale czy to ma sens???



1. podaj nr VIN w ASO Audi i zapytaj, ktore sa dla Ciebie. pan powie...
norma jest +/- 2. layout z VC podaje zle dane ;) .

2. zdecydowanie wystarczy wumienic 2. jezeli kupisz nowe to i tak nie bedziesz miec 0.00 :D .
0.16 to wzorowa korekcja, nieodczuwalna.

3. unikaj uzywek, jezeli nie masz pewnosci, co ich pochodzenia.
zapytaj tego oto uzytkownika o wtryskiwacze.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 29.paź.2006 17:30:16 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 17:24:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Własnie w tym tygodniu umówiony byłem na wymianę uszczelek pod deklami głowic + uszczelnienie uszczelniaczy wtrysków silikonem (troszkę widac przedmuchy, zapocenia oleju na deklach. Ale chyba w takim razie się wstrzymam, załatwię 2 wtryski i wtedy złozę wszystko jak nalezy, zgodnie ze sztuką :) - szkoda nowiutkich uszczelek dekli - jak już się raz założy i zdejmie to puszczają olej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 17:31:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
moze Rogal pomoze? w koncu to profi.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 17:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
przepraszam za brak orientacji :): , a któż to taki :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 20:03:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
uzytkownik tego forum.

:D

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: