Nie słuchaj kolegów, V8 nie dorówna komfortem i wyposazeniem zadnym starym cygarom, nie mniej jednak ja wybrał bym wersje 4,2 , kupujac 3,6 po kilku tygodniach jazdy poczujesz niedosyt (mimo to autem mozna podróżować z prętkościa 250km/h przez wiele kilimetrów)
Przy zakupie zwróc uwage na wycieki, maglownica, pompa wspomagania skrzynia silnik itd.V8 lubi sie pocic i sporo trzeba pracy włozyc zeby to pouszczelniac, Zwróć uwage czy skrzynia (automat) dobrze pracuje, chodzi o szarpniecie z 1, na 2 ,dobrze obejzyj przednią szybe w wymeczonech egzemplazach często peka bez przyczyny, silnik jest ciazki i nadwozie pracuje. Sprawdz stan hamulców chodzi tu o nieszcząsne tarcze UFO jezeli sa cienkie i biją przy hamowaniu potrąć sprzedawcy na dzieńdobry 1000pln, No i klima , jezeli nie działa nie słuchaj ze wystarczy nabić gazem, stary r12 jest bardzo drogi , a uszczelnienie układu wymaga wiele pracy i pieniedzy
Poczytaj forum o V8 było wiele to auto umiejętnie eksploatowane posłuzy długo i da wiele rsdości , Smiem twierdzic ze jest to lepsze auto niż wszystkie C3,C4, i C4 A6 razem wziete, jezeli uda Ci sie znależć egzemplaz z motorem 4,2 i w manualnej skrzyni (6 biegw) to mało kto za Tobą zdąży ...Powodzenia.
_________________ Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.
|