.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 00:48:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 1.9TDI 1Z] Witam, intercooler i przewody
PostNapisane: 31.paź.2006 12:26:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
Witam, czy moze mi ktos powiedziec co to jest dokad przychodzi przewod cisnieniowy od intercoolera? Przy ATMie i zaworku N75.

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 13:23:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
hmm nie bardzo rozumie o czym piszesz.. chozi ci o gruby waż idacy do kolektora ssacego tuz przy EGR. Czy moze ten malutki cieniutki idacy od IC do jednostki sterujacej czy jakiegos innego przetwornika

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 14:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
sorry, chodzi mi o cieniutki waz, ktory wdl etki ma isc od intercoolera do ECU.

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:40:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jmorek napisał(a):
sorry, chodzi mi o cieniutki waz, ktory wdl etki ma isc od intercoolera do ECU.


cytat z innego forum ... ;-)

"sterownik w swoich danych ma zapisaną mape ciś doładowania, czyli teoretyczną zależność wartości ciśnienia jakie ma wytwarzać turbina do stanu obciążenia silnika. jeśli wartość ciś doładowania jest niższa niż zapisana w mapie dla danego stanu silnika, sterownik tak steruje zaworkiem N75 aby je podnieśc, jeśli za wysoka, tak aby zmniejszyć je.
do odczytu ciśnienia doładowania służy mu czujnik ciśnienia doładowania G71 który akurat w przypadku takiego starego kondona jakim jest silnik 1Z znajduje sie w sterowniku silnika.
czujnik G71 połączony jest z kolektorem ssącym wężykiem podobnym do wężyka przelewowego od wtryskiwaczy. (ic i rury od i do ic, są częścią kol ssącego- przypisek autora)
tworzy się swoista pętla sprzężenia zwrotnego i wszystko bangla"

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 00:39:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Ów przewód idzie od intercoolera do mapsensora na prawym błotniku (wtyczka trzy przewody).
W nowszych wersjach z '94 idzie "prosto" do ECU.
W najnowszych ponownie do oddzielnego mapsensora.
Ach ta historia lubi się powtarzać.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: