.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 00:37:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 00:01:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
Musze sie zgodzic z Baskecikiem w kwestii tego porownania. 1.8T jest super jesli komus ciazy portfel w kieszeni i lubi zagladac na stacje benzynowa. Jezdzilem paskiem z tym silnikiem AWT czyli 150PS no i niestety przy poganianiu go w zbiorniku robil sie wir. Przy mojim AFN dlubnietym na 140PS po miescie robie 300mil/30l nie oszczedzajac go czyli obroty non stop powyzej 2.5k rpm. Co do dynamiki to w starcie benzyna nie ma szans ze wzgledu na charakterystyke momentu w dieslu gdzie max osiaga przy ok 2k rpm niestety traci przewage w wyzszych partiach obrotow. Moim zdaniem tanszy w eksploatacji mimo wszystko jest TDI ale mniej komfortowy bo kultura pracy silnika jest gorsza.
Zycze trafnego wyboru ;).

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 00:07:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
baskecik napisał(a):
emte napisał(a):
K@mil napisał(a):
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8, ...lepsze osiągi.


Dopoki 1,8T nie jest grzebniete ;)

...bo po grzebnięciu zacznie spalać wiadro paliwa na setkę
Zależy jakie duże masz wiadro, ale chyba bardzo duże :D O trwałości, bezawaryjności i bezstresowej jeździe w grzebniętym 1,8T, też już można zapomnieć. Tym bardziej na LPG, w używanym aucie, po nie wiadomo jakim przebiegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 00:12:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
AFN to straszny bocian, nadaje się do taniego wożenia dupy i niczego więcej ;)

Zapomniales dodac "nieupierdliwego i bezawaryjnego" Z reszta sie zgadzam. :diabel:

Toz to bezposredni nastepca 1Z`ta ... bardziej doskonałego, choć nie jeżdzącego ... w opinni paru ludków .. cóż że łoi dupę na zlotach ... :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 06:41:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Za benzyniakiem przemawia jeszcze to ze w niedlugim czasie cena ON bedzie duzo wyzsza niz BP tak jak np. w USA, a nowsze naszpikowane elektronika diesle nie sa juz tak bez awaryjne jak pare lat temu czyli dobry czas dla dieslow sie konczy. W USA kazdy o tym wie i tam praktycznie diesle nie istnieja procz maszyn rolniczych, ciezarowkach czy czasami duze V8 diesle w wielkich pick-upach czy vanach tam gdzie ich przeznaczenie. Wyobrazacie sobie diesla w limuzynie, Cadilacu czy Fararri?! :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 10:22:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
Zapomniales dodac "nieupierdliwego i bezawaryjnego" Z reszta sie zgadzam. :diabel:


Nie dodałem tego z jednej prostej przyczyny, to się tyczy każdego silnika. :peace: Problem zawsze leży w jego posiadaczu ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 11:03:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 10:35:24
Posty: 181
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie
Ja tam jestem za TDI. Nie ma to jak traktor - prawda Basket ;)
Poczekajcie do przyszłego roku jak wrócą z akcyzą na benzynke i dołożą do LPG. A nawet jak ON będzie w takiej samej cenie jak benzin, to i tak diezel wychodzi taniej w lataniu niż benzyniak. Ja przerzuciłem się z benzyniaka na TDI rok temu, i zauważyłem oszczędności w porównaniu z benzynką :peace:

_________________
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
---------------------------------
12>14> VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI AFN '98
09>13> AUDI A6 C5 2.8 quattro
ACK '99
08>09> VW PASSAT B5 (3BG) 1.9 TDI AWX '01
05>08> AUDI B4 1.9 TDI 1Z '93
04>05> VW GOLF III 2.0 GTI '92
03>04> VW PASSAT B3 VARIANT 1.8 '91
02>03> OPEL KADETT GSI 16V '89
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 11:35:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
widze ze prawie raz dziennie pojawia sie taki temat. a moderator nic.
a wracajac do tematu to kolega bytał o 1.9tdi 110km wiec chyba rajdów nie bedzie tym jezdzil. a wy od razu o chipowaniu i robieniu 1.8t na 200km (z gazem, hehe).
mozna jeszcze dodac do tego zapytania 2.5tdi quattro. w A4 ciezko by bylo przekroczyc spalanie 9ltr w normalnej jezdzie. w moment wystarczy i bez chipowania...

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 11:58:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Lepiej TDI. Wrzucasz chipa, masz moc i ciągle tanio latasz. Piszę tak, bo sam jestem na zakupie diesla. :D Choć prawdę mówiąc, gdyby nie aspekt ekonomiczny to bym preferował benzynę.

Ogółem rzecz biorąc:

mój portfel TDI -> :D
mój portfel wersja Pb only -> :zly:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 12:56:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 22:48:50
Posty: 240
Lokalizacja: Pabianice
Auto: A6 & A3
Sorki ze tak odrazu zaatakuje td :) i, ale zeby dobrze chodzil to silnik musi byc igielka inaczej przyjdzie zima i kaput. Sasiad mial A6 2,5 TDI '03 i zima zadzonil czy bym go nie pociagnal bo odpalic mu nie chce :D . slowem silnik w kiepskim stanie = kaput. Co do ekonomicznosci to benzyna chyba nigdy dieslowi nie dorowna ale z drugiej strony wrazenia z jazdy sa zupelnie inne. TDI glosno chodzi- da sie zniesc. Jest slabsze- niektorzy to zniasa. Ale wedlug mnie sa bardziej awaryjne. Moja B4 przez 9 lat ani razu nie odmowila posluszenstwa. Ciekawe czy TDI tez to zagwarantuje. Zycze kazdemu wyznawcy diesla aby tak bylo. U mnie w garazu diesel juz nie zaparkuje(kiedys byl = szybko sprzedany). A wracajac do 1.8T q i gazu - profanacja. Tak nie wolno. Nie z AUDI jak widze gaz w tym aucie to mnie krew zalewa. W koncu gaz idzie w gore a autko go wiecej potrzebuje wiec coraz bardziej przestaje sie oplacac. Jeszcze raz sorka ze tak otsro o TDI ale kazdy ma swoj gust.

_________________
Kupię Audi V8 tylko ciemne kolory najlepiej 4.2

A6 2.5 TDI Quattro '02 2007/-
A3 1.9 TDI 130PS '02 2012/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 13:05:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
To, że silnik musi być sprawny, żeby jeździć to tyczy każdego auta.

Ojciec ma starą toyotę dostawczaka 2,5d i ten po dwóch tygodniach stania na mrozie pali od kopa. Nie ma reguły. Zajechana benzyna też będzie słabo łapać, zwłaszcza na mrozie.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 13:51:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
spieracie sie jak dzieci w piaskownicy :): niech se czlowiek sam poszuka 1.9 TDI i 1.8 T . sam dojdzie ze w kryterium quattro , silnik , stan bedzie mial bardzo duzo V6 quattro , troche mniej 1.8T quattro i bardzo malo 1.9TDI quattro. efekt bedzie taki ze porownujac stany techniczne tych aut znalezienie 1.9TDI bedzie bardzo trudne :) tym sposobem dojdziemy do pytania na czym nam najbardziej zalezy a z czego da sie zrezygnowac. a spory gawedziarzy co lepsze diesel czy benzyna to juz do zarzygania uskuteczniacie jakbyscie mieli monopol na przekonywanie innych do wlasnych subiektywnych przekonan. :(:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 20:45:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2003 18:51:46
Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa
ja wiem że jeżli quattro to najłatwiej o V6..
ale mi się nie śpieszy i jestem wytwały.. a raz na jakiś czas pojawia się 1,9tdi quattro tylko że trzeba się śpieszyć.... nawet w Niemczech szybko znikają...
dzięki wszystkim za opinie.. jeśli jakiekolwiek dojdą będę czytał dalej .. :)

_________________
try drive a camel...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 23:14:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ziper87 napisał(a):
Sorki ze tak odrazu zaatakuje td :) i, ale zeby dobrze chodzil to silnik musi byc igielka inaczej przyjdzie zima i kaput. Sasiad mial A6 2,5 TDI '03 i zima zadzonil czy bym go nie pociagnal bo odpalic mu nie chce :D . slowem silnik w kiepskim stanie = kaput. Co do ekonomicznosci to benzyna chyba nigdy dieslowi nie dorowna ale z drugiej strony wrazenia z jazdy sa zupelnie inne. TDI glosno chodzi- da sie zniesc. Jest slabsze- niektorzy to zniasa. Ale wedlug mnie sa bardziej awaryjne. Moja B4 przez 9 lat ani razu nie odmowila posluszenstwa. Ciekawe czy TDI tez to zagwarantuje. Zycze kazdemu wyznawcy diesla aby tak bylo. U mnie w garazu diesel juz nie zaparkuje(kiedys byl = szybko sprzedany). A wracajac do 1.8T q i gazu - profanacja. Tak nie wolno. Nie z AUDI jak widze gaz w tym aucie to mnie krew zalewa. W koncu gaz idzie w gore a autko go wiecej potrzebuje wiec coraz bardziej przestaje sie oplacac. Jeszcze raz sorka ze tak otsro o TDI ale kazdy ma swoj gust.

Co to jest 9 lat ... mojego starego kondona B2 1,6 D sprzedawałem jak miał 17 lat i Bóg wie ile przebiegu ... nigdy nie zawiódł ... obecne TDI tez nigdy nie zawiodły ...
Co do dyskusji o awaryjności TDI`ków to jesli mowisz o awaryjnych N75 i pekajacych rurach to faktycznie plaga ... leca po 150 tys km przebiegu a naprawa zamyka sie kwota 150 zł ... raz na parę lat ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 16:39:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Przyszlosc napedu to gaz ziemny i wodor. Instalacje z gazem ziemnym mozna juz zalozyc tylko ze sa drogie, nawet prodycenci aut maja coraz wiecej samochodow z silnikiem fabrycznie przystosowanym do gazu bo wiedza ze jest lepszy od BP i bardziej ekologiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 20:30:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Moj gazolot wciaga kazdego seryjnego dieselka - no oprocz nowego 3.0 i 4.0 :)
A juz przelecial 40tys na lpg

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 20:45:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
(A)rturo napisał(a):
Moj gazolot wciaga kazdego seryjnego dieselka - no oprocz nowego 3.0 i 4.0 :)
A juz przelecial 40tys na lpg

a masz wtrysk czy zwykly. :?:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 23:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10334
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Basket że Ci się chce dalej ludzi tym dizlem zanudzać? Czy Ty nie masz oczu, instalacje gazowe są coraz tańsze i bardziej zaawansowane, gaz trzyma niską cena a ropa.....sam widzisz, szkoda gadać.... autorowi tematu proponuje nabyć 2,8 Q wstawić porządny wtrysk gazu i spokojnie objeżdzać "poćipowane" tdi :598:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 15:23:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Kliku: jasny ze wtrysk najlepszy jaki jest
Ale typowy polak wsadzil by do 2.8 gaz za 2tys - odjebalo by mu to 50KM, strzelal by 10 razy na dzien i palil 20 litru gazu.
No ale zalozyl za 2tys gaz...

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 15:23:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
A i dla porownania:
http://arturo.a3-club.net/A3%20AGU.gif

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 19:37:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mały v8 napisał(a):
Basket że Ci się chce dalej ludzi tym dizlem zanudzać? Czy Ty nie masz oczu, instalacje gazowe są coraz tańsze i bardziej zaawansowane, gaz trzyma niską cena a ropa.....sam widzisz, szkoda gadać.... autorowi tematu proponuje nabyć 2,8 Q wstawić porządny wtrysk gazu i spokojnie objeżdzać "poćipowane" tdi :598:

Miałem coś odpisać , ale Mały - rozbroiłeś mnie, a ponieważ mam dziś swietny humor to Ci niec nie odpiszę , bo Ty znów swoje ...
Odsyłam do literatury i forów ...

Powodzenia w gazowaniu :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: