masta_j napisał(a):
Bilu napisał(a):
poza zwyklymi elementami typu zawieszenie i blacha zobacz pod autem wycieki ze skrzyni, dyfra, chlodnicy oleju, IC - wszedzie powinno byc sucho.
mozesz sciagnac waz przed turbina i namacalnie sprawdzic luzy oski wirnika (minimalny poprzeczny, zero wzdluznego), po sciagniecu weza przy przepustnicy zobaczysz czy calosc jest czysta.
sprawdz daty produkcji na kilku plastikowych elementach z przodu.
jazda probna przy uszkodzonym N75 niewiele wyjasni jesli chodzi o stan silnika.
Nie będzie czuć jakiegoś ubytku mocy?
Tam jest komputer pokładowy, może należy zwrócić uwagę na jakieś jego wskazania? Co on tam dobrego pokazuje?

Dziękuję i pozdrawiam
Masta_J
to czy bedzie czuc ubytek mocy zalezy od punktu odniesienia
z uszkodzonym N75 auto bedzie jezdzilo na mniejszym doladowaniu (0,6 czy 0,7 zamiast 1,1 bara).
z ciekawych rzeczy komputer pokladowy wskazuje cisnienie doladowania (absolutne czyli powiekszone o cisnienie atmosferyczne).
inne wskazania - w tym srednie spalania - do ciekawych juz nie naleza
