.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 07:50:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z AVANT] Diagnoza ,bloki
PostNapisane: 30.paź.2006 01:04:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Witam .
Sprawdziłem spalanie i wyszło mi 7.6 ON /100 km. po mieście.
Ile to powinno palić ? Takie spalanie to norma czy za dużo?
Wszystkie płyny ,paski ,filtry zostały wymienione.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Ostatnio edytowano 04.lis.2006 18:45:06 przez BART.W, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 01:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Regulator spalania masz pod prawą nogą. Jeśli jeździłeś dynamicznie a silnik ma pewnie ponad 300 tys przebiegu to jest to normalny wynik. Jeśli motor zdrowy a jeździsz stylem PSJ to spalanie w cyklu miejskim powinno zejść poniżej 7/100.

Znam też takich , którym 1Z w mieście pali poniżej 6/100 ... ;)

Zrob mu diagnostyke i wrzuc wyniki na forum to obadamy go :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 09:30:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2005 19:56:50
Posty: 38
Lokalizacja: TUREK (wielkopolskie)
Mój szerszeń przekroczył 300tys. spalanie między 6 (trasa) a 8 (zima).
Jadalnych jeszcze nie testowałem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 09:45:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2006 20:33:43
Posty: 87
Lokalizacja: LKR
ja zuważyłem że jadalnego to jakby trochę mniej palił ale to może być subiektywne odczucie i nieprecyzyjny pomiar spalania ON bo tam nie mam bagnetu w baku

_________________
B4 avant 1.9 TDI 1Z 79kW BOX
Powered by Lidl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 10:47:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Koledzy ... BartW pytał o spalanie ON :!!: Nie róbcie OT.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 11:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
kazde auto spali tyle , ile mu wlejesz
I ani grama więcej :!: :!:

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1Z AVANT] Ile to powinno palić ON ?
PostNapisane: 31.paź.2006 11:57:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
BART.W napisał(a):
Witam .
Sprawdziłem spalanie i wyszło mi 7.6 ON /100 km. po mieście.
Ile to powinno palić ? Takie spalanie to norma czy za dużo?
Wszystkie płyny ,paski ,filtry zostały wymienione.


moja stara niunia polykala 5-6 litrow na 100 km . jazda mieszana 80% trasa 20% miasto takze mysle, ze jak tylko jezdzisz po miescie to taki wynik jest do zaakceptowania. tak jak koledzy mowia wszystko zalezy od pedalu po prawej stronie. :)

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 17:47:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2005 19:56:35
Posty: 176
Lokalizacja: Jaworzno
moj 1Z na zimowkach 195/65 15 ostatniej zimy brał max 6,5 litra a większość to byly jazdy po katowicach (korki) i po A4, w zimie w trasie minimalnie spalił mi 5,8 litra - jechałem w 4 osoby na sylwestra w gory

p.s. nie uprawiam PSJ :P

_________________
było:
A4 B6 2,5TDI BCZ
A4 B6 2,5TDI AYM
A90 2,3 20V 7A QUATTRO x 2
Cabrio 2,3 NG
B5 Avant 2,5 TDI 98' AFB
B4 Avant 1.9 TDI 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:33:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
moj ex-kondon B4 TDI Avant palil
w granicach 6-8.5l/100 km - na ori wtryskach
w granicach 6-7.5 l/100 km - na wtryskach AFN + wirusik ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 13:08:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
baskecik napisał(a):

Zrob mu diagnostyke i wrzuc wyniki na forum to obadamy go :)


Basket kture bloki mam zczytać?

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 13:10:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BART.W napisał(a):
baskecik napisał(a):

Zrob mu diagnostyke i wrzuc wyniki na forum to obadamy go :)


Basket kture bloki mam zczytać?


jalowy: 000 (basic settings), 001, 003, 004, 013,
dynamiczne: 003, 004, 008, 011.

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 16:58:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
a mój 1Z`cior spala 6,2 na trasie do 7 na mieście, ale jak mu przybutuję to wir w baku mam
minimum zszedłem do 5,5 na trasie - 700 km ze stałą prędkością 120km/h

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 18:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mamy troche danych od bartaw.
a więc, basic settings
000:
40-41 , 44-46 , 0 , 21-22 , 118 , 117 , 66 , 171 , 103 , 136-143

001:
840-861/min , 3.6-4.4mg/R , 1.42V , 88,2stC

003:
840-861/min , Maf spec 349.1mg/R , maf actual 462-475mr/R , EGR 69,5%

004:
840-861/min , spec. start 17.4st , actual start 0.4st , CSV 2%

013:
cyl1 1.8mg/R , cyl2 1.8gr/R , cyl3 0.4mg/R , cyl4 ---

Odnosnie logow dynamicznie, to robilismy na 3cim biegu. Nie wiem jak to sformatować, więc wklejam:
3 4 8 :

Saturday,04,November,2006,16:57:56
028 906 021 D ,,1.9l R4 EDC SG D21,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'004,,,,Group C:,'008
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,,?,?,?
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min,°,°, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R
,0.43,1512,847.9,625.1,4.7,0.89,1575,8.7,9.0,77.0,1.62,1659,44.4,33.6,33.8
,2.09,1806,847.9,778.1,4.7,2.55,1890,6.4,6.2,77.0,3.33,1995,43.4,35.2,37.8
,3.80,2142,847.9,847.9,4.7,4.26,2226,6.3,5.7,83.2,5.04,2310,42.2,35.2,38.0
,5.51,2457,847.9,847.9,4.7,5.97,2541,7.4,7.3,83.6,6.75,2646,41.2,35.2,37.4
,7.21,2793,847.9,798.0,4.7,7.68,2877,9.1,9.2,84.4,8.46,2961,40.4,35.2,36.8
,8.92,3087,847.9,847.9,4.7,9.39,3171,10.8,10.8,87.1,10.17,3255,39.8,35.0,33.8
,10.63,3381,847.9,751.5,4.7,11.10,3465,12.3,12.7,87.5,11.88,3528,39.2,34.2,36.6
,12.34,3675,847.9,758.1,4.7,12.81,3759,13.7,14.0,87.1,13.59,3822,38.8,34.2,32.6
,14.05,3969,847.9,794.7,4.7,14.52,4053,14.8,15.1,88.7,15.30,4116,38.2,32.8,34.2
,15.76,4242,847.9,631.8,4.7,16.23,4305,14.8,15.0,87.9,17.01,4347,37.8,28.2,30.8
,17.47,4452,847.9,708.2,4.7,17.94,4473,14.0,14.1,84.4,18.72,4536,37.6,23.6,26.2
,19.18,4578,847.9,585.2,4.7,19.65,4599,13.2,13.2,83.6,20.43,4620,37.4,21.0,26.4
,20.89,4242,661.7,542.0,4.7,21.36,3192,0.0,7.8,21.5,22.14,3276,0.0,35.0,24.8


oraz 3 4 11:

Saturday,04,November,2006,17:00:50
028 906 021 D ,,1.9l R4 EDC SG D21,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'004,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,Boost Valvle
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min,°,°, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.89,1470,282.6,515.4,69.5,1.35,1449,-2.7,-1.1,3.1,0.42,1491,1092,1126,69.1
,2.28,1449,375.7,518.7,69.5,2.74,1449,-1.8,-1.0,10.9,1.81,1449,1092,1117,69.1
,3.67,1449,399.0,538.6,69.5,4.13,1470,-1.7,-1.0,5.5,3.20,1449,1176,1142,62.9
,5.06,1470,349.1,542.0,69.5,5.52,1491,-0.7,-1.0,65.2,4.60,1470,1201,1159,58.2
,6.45,1617,847.9,675.0,4.7,6.92,1680,8.0,7.3,82.4,5.99,1533,1403,1268,39.8
,7.85,1869,847.9,831.3,4.7,8.32,1995,5.7,5.6,73.4,7.39,1785,1756,1596,39.8
,9.24,2184,847.9,847.9,4.7,9.71,2289,6.4,6.2,79.3,8.78,2079,1848,1974,44.5
,10.63,2478,847.9,847.9,4.7,11.10,2583,7.6,7.6,81.6,10.17,2394,1848,2083,73.0
,12.03,2772,844.6,808.0,4.7,12.49,2877,9.1,9.1,83.6,11.56,2688,1840,1982,89.1
,13.42,3066,847.9,847.9,4.7,13.88,3150,10.8,11.2,82.0,12.95,2961,1840,1697,84.4
,14.81,3318,847.9,847.9,4.7,15.27,3402,12.2,12.3,87.9,14.35,3255,1831,1999,94.1
,16.20,3570,847.9,734.8,4.7,16.67,3654,13.3,13.6,86.7,15.74,3507,1831,2058,94.1
,17.60,3822,847.9,685.0,4.7,18.06,3906,14.6,14.7,87.9,17.13,3738,1823,1873,90.6
,18.99,4053,847.9,661.7,4.7,19.45,4137,14.8,15.1,89.1,18.52,3969,1814,1932,94.1
,20.38,4263,847.9,625.1,4.7,20.85,4326,14.8,14.7,89.5,19.92,4179,1806,1865,94.1
,21.77,4410,847.9,598.5,4.7,22.24,4473,14.3,13.6,88.7,21.31,4368,1772,1823,94.1
,23.17,4494,591.9,528.7,4.7,23.63,3696,2.7,6.4,25.4,22.70,4494,1705,1688,91.4

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 18:51:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
000-poz 2 kat wtrysku za pozny - powinno byc 49-54
001-dawka za duza - powinno byc 3mg/skok (bedzie lepiej sie zbieral z dołu)
013-wtrsyki mocno zmeczone min 300 tys km na blacie ... ;-)

co do dynamicznych to moze ktos sie zlituje... ale ja mam jedne oczy i jeszcze nosze okulary wiec nie bede sie meczyl .... innym słowy wez to podziel i przedstaw w formie czytelnej .... :!:

P.S co to za min falowania obrotów .... ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 19:43:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Kąt do poprawy (tak jak napisał Spanky)
2. Wtryski do wymiany
3. W czasie pomiaru bloku 003 , trzeba najpierw lekko przegazować autko i dopiero zrobić pomiar , źle przeprowadziliście pomiar i dlatego MAF pokazuje 460 mr/R
4. Logi dynamiczne zaimportuj do Excela i sformatuj uzywajac jako seoaratora znaku przecinka lub srednika. Importujcie jako plik csv lub txt.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2006 12:10:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Obrazek

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 09:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mozna z tego wyczytac cos ciekawego? /\

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 21:28:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
mom skromnym zdaniem :
lmm nie domaga powyzej 3300 rpm
cisinienie doladowania jakos skacze i ten spadek do 1600 mbar przy 2900 rpm .
chyba zaworek N75 szwankuje

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 00:27:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przepływka do wyczyszczenia , a jeśli nie pomoże - do wymiany.
Turbo zdrowe, ale zaworek N75 szwankuje i też bym go pożegnał ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 01:10:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Co radzicie zrobić z wtryskami ?
Robić same końcówki (jak sie da)?
Całe nowe?
Jeżeli nowe to może od AFN-a ?
Jakie koszty nowych wtrysków ?

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: