.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 21:02:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,8 T] BLOW OFF GREDDY - ZAWÓR UPUSTOWY
PostNapisane: 07.lis.2006 00:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
WITAM
JESTEM ZAINTERESOWANY KUPNEM ZAWORU UPUSTOWEGO GREDDY RS W MIEJSCE ORYGINALNEGO DO SILNIKA 1.8 T ;

Czy jest możliwość założenia tego do mojego silnika (A4 97r.) ?
Jakie są plusy i minusy tego urządzenia ?
jest to zaworek do którego trzeba dorbić tkz. flansze pod dany model samochodu;

Proszę o POMOC

Link do strony z zaworem greddy:

http://www.optionimports.com/grbloffvakig.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 07:28:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
poczytaj moze po forum streetracingu bo zdaje sie w silniku 1.8t nie jest to takie latwe gdyz moze zalewac silnik itp, musi byc hybrydowy zawor bodajze

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 17:35:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
Jak nie założysz to nie bedziesz wiedział jak się silnik zachowa. Ja polecam bova membranowego zamiast tłoczkowego np.HKS SSQV - super dźwięk!
Masz porównanie jednego (HKS) i drugiego (Greddy type s)

http://www.youtube.com/watch?v=uY2zj6W5 ... ed&search=


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 17:58:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 19:04:45
Posty: 62
Lokalizacja: Olsztyn
mam tez 18T i słyszałem ze jest nie najlepszy pomysł bo podobno audi lubi poworty powietrza... sam jeszcze tego tematu nie poruszałem... Jeżeli zdobedziesz sie na to. Pochwal sie rezultatem.

+ plusami zaworków jest to ze slink jest baedziej elastyczny i lekko likwidujesz tzw turbo dziure. ktora w 1.8T jest prawie nie odczuwalna.

_________________
..kiedy niemożliwe staje się możliwym, a hałas przesłania cisza...

...Lepiej rzadzić w piekle niż być sługą w niebie...



-Racing Night Group-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 18:18:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
Faktycznie, na forum streetraceing-u pisza ze moga byc problemy z mieszanka i wyskakuja bledy ale sa tez tacy u ktorych nic sie nie dzialo po zalorzeniu. moim zdaniem wystarczy wyregulowac ilosc upuszczanego powietrza.

Co testu hks-a i greddy - z gory dzieki za podeslanie linka z filmikiem :peace:

hks wypada lepiej ale greddy type s to stara konstrukcja - nowa to RS a ja
taką chce wlasnie kupic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 21:08:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Nie bedzie pasowal ten greddy bo trzeba dorobiac flansze itd. No i nie zadziala poprawnie
Podobno jednym sluszynym bovem jest ten:
http://www.gofastbits.com.au/index.php? ... stealth_fx

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 21:52:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
(A)rturo napisał(a):
Nie bedzie pasowal ten greddy bo trzeba dorobiac flansze itd. No i nie zadziala poprawnie
Podobno jednym sluszynym bovem jest ten:
http://www.gofastbits.com.au/index.php? ... stealth_fx


z tego co wiem to trzeba tylko flansze dorobić - przynajmniej tak sprzedawca mnie zapewniał, ale czy mówi prawde ???

Dlaczego nie zadziała poprawnie ? / dodam, że ma regulacje upuszczania powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 23:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
wolff napisał(a):

i lekko likwidujesz tzw turbo dziure


ori DV czy jakikolwiek BOV nie ma wplywu na lag'a

audi turbo napisał(a):
Dlaczego nie zadziała poprawnie ? / dodam, że ma regulacje upuszczania powietrza.


BOV zadziala napewno poprawnie i upusci powietrze ale...,(A)rturo napisal ci ze silnik moze nie dzialac poprawnie z BOV'em,poszukaj i poczytaj na forum SR bylo wiele razy na temat 1.8T i BOV'a

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 00:37:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
audi turbo: a jaka dmuchawke masz u siebie?

Zadziala - bo dziala i syczy ale auto lapie mula. U mnie wklubie testowali kilka bovow i zaden sie dobrze nie spisywal :(

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 00:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
(A)rturo napisał(a):
audi turbo: a jaka dmuchawke masz u siebie?

Zadziala - bo dziala i syczy ale auto lapie mula. U mnie wklubie testowali kilka bovow i zaden sie dobrze nie spisywal :(


dmuchawka tzn turbo ?

KKK03 narazie seria 150km ale mam zamiar robić chip na ok 190km plus przelotowy ukł. wydechowy i dolot mam nadzieje że efekt końcowy wyniesie 200km pózniej bede myslał nad IC no i bardzo chciałbym założyć ten nieszczęsny zaworek upustowy dlatego pytam co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 10:41:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
bov wstawiony do silnikow turbo gdzie dawkowanie zalezy od przeplywomierza, zawsze bedzie wprowadzał zamęt, w ten sposob, ze podczas dzialania bov'a bedzie lecialo za duzo paliwa. juz chyba ze 3 razy pisalem dlaczego.

u barta.w testowalismy w 2.2t 20v, to zachowywal sie niestabilnie np. po przygazowce i schodzeniu z obrotow. W pewnych sytuacjach potrafił nawet strzelic z rury niedopalonym paliwem.

Bov bez przeszkod mozna montować w instalacjach gdzie dawkowanie paliwa jest oparte na odczytach z MAP sensora a nie na przepływomierzu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 23:23:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
Lukasik napisał(a):
bov wstawiony do silnikow turbo gdzie dawkowanie zalezy od przeplywomierza, zawsze bedzie wprowadzał zamęt, w ten sposob, ze podczas dzialania bov'a bedzie lecialo za duzo paliwa. juz chyba ze 3 razy pisalem dlaczego.

u barta.w testowalismy w 2.2t 20v, to zachowywal sie niestabilnie np. po przygazowce i schodzeniu z obrotow. W pewnych sytuacjach potrafił nawet strzelic z rury niedopalonym paliwem.

Bov bez przeszkod mozna montować w instalacjach gdzie dawkowanie paliwa jest oparte na odczytach z MAP sensora a nie na przepływomierzu.


to rozumiem że lepiej nie zakładać :/
chociarz na forum street racing wyczytałem że można zaryzykować założenie dwu tłoczkowego bova , co o tym sadzisz ?
a może jest jakiś dedykowany pod silnik 1.8T ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 17:58:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
Jak nie zamontujesz to się nie przekonasz... ja mam wstawionego pro perfekt w 2.2T 20v czasem strzeli z rury, czasem zdarzy mu się zgasnąć ale co z tego...dźwiek jest priceless


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 22:57:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
bov napisał(a):
Jak nie zamontujesz to się nie przekonasz... ja mam wstawionego pro perfekt w 2.2T 20v czasem strzeli z rury, czasem zdarzy mu się zgasnąć ale co z tego...dźwiek jest priceless


Słyszałem właśnie o tej firmie i chyba skusze się na ich bova;)
Dzieki za pomoc :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 23:11:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ta, tylko po co.... Jak Ci na syczeniu zależy to gdzieś na allegro sprzedawali głośniczek z instalacją który syczał spod maski prawie jak BOV a był tańszy. Może to Ci bardziej podpasuje.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 12:28:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
Leo napisał(a):
ta, tylko po co.... Jak Ci na syczeniu zależy to gdzieś na allegro sprzedawali głośniczek z instalacją który syczał spod maski prawie jak BOV a był tańszy. Może to Ci bardziej podpasuje.


widze że kolega z poznania bardzo dowcipny, a mnie nie interesuje przysłowiowy "wiejski tuning" typu montowanie głośniczków pod maską :!: :!: :!: (ludzie zakładają też te zaworki żeby turbinke oszczędzać nie chodzi tylko o psyczenie a jeśli podniose moc do 200km to będzie miała co robić)

ale dzieki za rade ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 13:06:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli juz chodzi o oszczędzanie turbiny, to oryginalny DV bardzo dobrze spelnia to zadanie.

znajdz sobie gdzies rozpiske ukladu dolotowego twojego 1.8t i bedziesz wiedzial n ajakiej zasadzie to dziala.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 13:31:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no własnie kolego, wydaje Ci się , że pomożesz silniczkowi albo turbinie przez to że zamontujesz BOVa ? A myślałeś już co zrobić z DV ? Bo dwie rzeczy spełniające TO SAMO zadanie w układzie dolotowym są trochę bez sensu... Seryjny DV jest dobry, nie psuje auta. Zakładając BOVa jedynie może wzrosnąć spalanie a napewno nie wzrośnie bezawaryjność.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 16:22:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 18:19:22
Posty: 28
Lokalizacja: okolice Poznania
Leo napisał(a):
no własnie kolego, wydaje Ci się , że pomożesz silniczkowi albo turbinie przez to że zamontujesz BOVa ? A myślałeś już co zrobić z DV ? Bo dwie rzeczy spełniające TO SAMO zadanie w układzie dolotowym są trochę bez sensu... Seryjny DV jest dobry, nie psuje auta. Zakładając BOVa jedynie może wzrosnąć spalanie a napewno nie wzrośnie bezawaryjność.


Trzeba było tak od razu kolego, podjąłem ten temat żeby się czegoś dowiedzieć, a ty mi tu wyjeżdzasz z jakimiś głośnikami :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: