.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 18:49:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 2.0E]ke- jetronic zmiana na wtrysk elektroniczny
PostNapisane: 24.mar.2006 14:20:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2005 12:08:30
Posty: 29
cze mam silnik 2.0 E 110 KM ke jetronic w Audi 80 91r. mam pytanie jest mozliwosz załozenia wtrysku elektronicznego w tym samochodzie, moze juz ktos próbował to zrobic, duzo rzeczy by trzeba było wymienic,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 14:23:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli na wielopunkt to rzezba bylaby calkiem spora.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 14:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Teoretycznie wszystko jest możliwe tylko pytanie po co ?
Wg mnie zbyt wysokie koszty przeróbek no i ich bezsensowność.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 14:26:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2005 12:08:30
Posty: 29
ogladałem na stronach VW jak przerabiali w swoich samochodach wtrysk mechaniczny na elektroniczny,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 14:28:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
lewy.pa napisał(a):
ogladałem na stronach VW jak przerabiali w swoich samochodach wtrysk mechaniczny na elektroniczny,


i co z tego wynikało :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 14:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak ci działa wtrysk mechaniczny i nie masz z nim problemow to nie widze powodu zeby cos rzeźbić, bo za duzo nie zyskujesz w ten sposób.

wtrysk mechaniczny bosch'a jest bardzo wytrzymały i niezawodny, chyba ze ktos sie postara i go zepsuje ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 19:42:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
dokładnie nic dodac nic ująć

Po co to chcesz robić?

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 20:54:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
Witam.Ja tez rozkminiam jak wsadzic do siebie wtrysk elektroniczny bo k-jet mi sie posypal i autko wogole niechce jechac na benie.Juz mniej wiecej obczailem temat co i jak teraz musze nazbierac troche gratow i jakos to wszystko wyrezac.Chcialbym wsadzic le-jetronic bo jest w budowie prosty jak konstrukcja cepa.Na stronie motorgeek.com w galeri mozna poogladac kilka audiczek z zalozona elektronika nawet bez rezania kolektora z k-jeta,wtryski za zalozone w otwory po wtryskiwaczach z k-jeta.
http://www.motorgeek.com/phpBB2/gallery ... emId=37098
http://www.motorgeek.com/phpBB2/gallery ... emId=30754
http://www.motorgeek.com/phpBB2/gallery ... emId=30771

_________________
Coupe GT 2,2 81r rudy potworek - sprzedane
Coupe quattro B2 2,2 KV '86 szarak in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 11:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Żeby wstawić wtryski elektromagnetyczne zamiast tych od K-jeta, wystarczy kupić plastikowe gniazda wtrysków od np Digifanta. Wykręcamy mosiężne gniazda i wkręcamy plastiki. Koszt zakupo od 7 do 14 PLN za sztukę.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 11:54:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pawel, masz juz jakies postepy z ms'em?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 14:28:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2005 12:08:30
Posty: 29
jaki najlepiej pasował by wtrysk elektroniczny do silnika AAD, zeby był łatwy w montazu i nie było z nim duzych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 23:22:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Lukasik - postępy są...mam dwa kompletne MS złożone i odpalone łącznie z wtykami kabelkami... Ale mam non stop kolejke aut pod garażem i nie mam kiedy sie za to zabrać. Sprawa wręcz musi ruszyć, bo właśnie kończe składać trzeciego MSa do pewnego szybkiego Cygarka...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 00:43:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
Witam!! kefir200 to koniecznie trzeba MS-a wsadzac do sterowania tego wszystkiego czy mozna orginalny strownik z LE-jetronica zostaiwic.Patrzyłem tu i ówdzie i nie znalazlem tego systemu w silnikach pięcio cylindrowych i tu pojawia sie problem,mianowicie do sterownika przychodzą impulsy z hallotronu i w takim przypadku jakbym wsadził wstrysk z Bmw to miałbym o jeden impuls za mało a z tego co wiem dzielnik w kompie od Bmw generuje trzy wtryski na obrot wału,przy silnikach cztrocylindrowych z tym systemem generowane sa dwa wtryski na obrót Czy jak zabraknie tego jednego impulsu z hallotronu oraz rezystancji jednego wtryskiwacza ( ok 16 ohm ) to cos sie stanie?? Czy moze lepiej zaadoptowac ten wtrysk z silnika czterocylindrowego?? Wtrysk z Bmw kompletny miałbym za smieszne pieniadze.Nie zabardzo mam pojęcie o Megasquircie i nie chciałbym przekombinować.Dzieki z góry za wszystkie uwagi i porady.Pozdrawiam.

_________________
Coupe GT 2,2 81r rudy potworek - sprzedane
Coupe quattro B2 2,2 KV '86 szarak in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:43:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
No i w temacie nic sie nie ruszyło :( Kefir jak smigaja megasquirty ?? Opyla sie to robic ?? Probowałes może wsadzic sterownik od 20V do 10V razem z potrzebnymi rzeczami. Probował cos grzebac w sofcie 20V zeby go w miare dostosowac do 10V.

_________________
Coupe GT 2,2 81r rudy potworek - sprzedane
Coupe quattro B2 2,2 KV '86 szarak in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 20:22:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 01:44:42
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
ej koledzy to nie możecie poprostu kupic drugiego silnika ?? :): ja mam mechaniczny wtrysk 3A no i widzialem takie silniczki po 1200 wiec mysle ze na elektronicznym tez kupi a tego sobie "komus " wcisniesz :)

_________________
B3 2,0 3A


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: