.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 21:04:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 RU] Ubywa płyn chłodzacy - brak wycieków - pomocy!!!
PostNapisane: 08.lis.2006 13:50:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 10:14:12
Posty: 5
Lokalizacja: Śląsk
Jak w opisie. Tak co 2000 km musze dolać litr płyny do chłodnicy. Prawdopodobnie silnik ciągnie. Jak myślicie co to? Uszczelka pod głowica? Głowica była remontowana dwa lata temu!!! Znowu remontować czy kupić nowy silnik na szrocie?


Audi 80 1,8 (RU) 89r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 13:57:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
Jestes pewien ze nigdzie nie cieknie?
Ja tez mialem podobnie i sie okazalo ze ciekło powoli na wezy za silnikiem, dopiero jak sie nagrzał delikatnie puszczał płyn

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 14:07:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 10:14:12
Posty: 5
Lokalizacja: Śląsk
Sprawdzalem na wszystkie sposoby z bratem - mechanik terz nie znalaz zadnego wycieku tylko kazal jezdzic az cos padnie. Nigdzie nie bylo wycieku. Kupilem nawet srodek do uszczelniania chlodnic - taki niby magiczny proszek :) co uszczelnia nieszczelnosci w układzie chłodzenia. Niestety nic to niepomogło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 14:18:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Mnie też ubywa trochę płynu i co z tego? Jak się nic więcej nie dzieje to po co się tym martwić? :)

Tylko, że mi na pewno cieknie pod chłodnicą i przy króćcu.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 14:42:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
U mnie też leci na wężu z silnika do nagrzewnicy. Widać właściwie tylko z kanału.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 16:01:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2005 11:18:30
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdż przy króćcu mi też się delikatnie tam sączyło.

_________________
Audi 80 B3 1.8S benzyna 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 16:50:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
masz LPG ?

p.s.
tym srodkiem to sobie teraz mozesz kieszen uszczelnic ... jnormalnie nie wierze :peace: zes se teraz narobil biedy ... no ale polak madry po szkodzie :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 14:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 10:14:12
Posty: 5
Lokalizacja: Śląsk
Więc panowie bylem u innego mechanika. Diagnoza postawiona!!! Płyn ciągnie silnik - w najlepszym wypadku wymiana uszczelki pod głowica co szacuje na ok 400zł ale nie wyklucza pękniecia głowicy lub bloku silnika. Sam już nie wiem czy mam tak jeżdzić aż sie to rozsypie? czy oddac autko w rece mechanika no i jeszcze opcja zakupu silnika na szrocie. A wy na moim miejscu co zrobilibyscie.

Pozdrowka Michal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 14:43:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 10:14:12
Posty: 5
Lokalizacja: Śląsk
TAK MAM LPG!!! Myslicie że to przyczyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 15:07:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
LPG troszke jednak ciagnie, dlatego bedzie Ci troszke ubywac (reduktor)
Co do głowicy, to to najpierw sprawdz jakie masz cisnienie na garach.
Co do wymiany uszczelki to jezeli koles powiedział Ci 400 zł to moim zdaniem tanio, bo ja sam ostatnio wymienialem uszczelke i wiem ile to roboty jest.

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 22:08:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:28:17
Posty: 40
Lokalizacja: Tychy
:D

Witam cię człowieku! Nie chce cie dobijac ale moze zerkniesz na moj topic --->
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=49143 Miałem ten sam problem do czasu jak oddałem samochod do mechanika, okaząło się ze to pęknięta głowica, uszczelka się "rozjechała" i jeszcze ciągnęło mi płyn chłodniczy... Koszt naprawy u mojego mechanika, znajomego... to 920zł z planowaniem. Zycze powodzenia w twoim przypadku, będe sledził twoj problem, pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 23:02:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
michalpwl napisał(a):
TAK MAM LPG!!! Myslicie że to przyczyna?


raczej napewno. problem lezy w plastikowych trojnikach sluzacych do wpiecia parownika w obieg wody. pod wplywem ciepla i nacisku opaski zaciskowej te trojniki sie kurecza i zaczynaja puszczac plyn ale na tyle powoli ze zanim dobrze wycieknie to zdazy odparowac i dlatego nie widac wyciekow. moja rada , dokrec weze na tych trojnikach i wtedy sprawdzaj. jezeli bylby to wyciek wody do silnika to mialbys problem z zapowietrzajacym sie ukladem chlodzenia i to tez byloby bardzo dziwne uszkodzenie bo przewaznie jak siada uszczelka glowicy to przebija cisnienie do ukladu chlodzenia z racji najnizszego cisnienia w tym ukladzie z 3 mozliwych czyli cisnienie sprezania jako najwieksze cisnienie , cisnienie oleju mniejsze i cisnienei w ukladzie chlodzenia najmniejsze a logicznym jest ze male cisnienie nie wbije sie gdzies gdzie jest wyzsze cisnienie :) oblukaj temat i zdaj relacje... a tak wogole to dokladnie ile Ci tego ubywa ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 23:57:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
mi tez ubywalo ,wymienilem termostat i po problemie ,a tez mi ubywalo z litr ,ale na 1000 km. Wiec sporobj bo z wymiana to 50 zł ,bez 25 :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: