tak sprawdzalem miernikiem i na 10 pinie jest caly czas 12V na pozostalych po 5V i nic sie nie zmienia
na kilku niemieckich stronach kazdy pisze ze w tym modelu silnika nie ma tego sygnalu, trudno
a mam pytanie jeszcze posiadam 2 autocheck'i niestety kazdy od wersji V6 i jest tak, ze jesli wolne obroty sa na poziomie 850 to zapala sie ikonka od oleju,
ale jesli obroty podniose do 1000 i bede trzymac ikonka gasnie. zaznaczam ze oba czujnik oleju sa dobre, czy jest jakas opcjia aby AC poprawnie dzialalo z moim silnikiem czy musz poszukac AC do wersji 4 cylindrowej ?
Może nie na tej kostce w ECU sprawdzasz te piny bo nie wiem jak u Ciebie ale u mnie np. w B4 AAH sterownik Hitachi jest tak że są 4 kostki z pinami. A co do AutoChecka to jak masz 4 albo 5 cylindrów to musisz mieć od 4/5 bo od V6 właśnie wyskakuje błąd z dynamicznym ciśnieniem doładowania oleju czy jakoś tak to sie nazywa.