.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 20:03:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 1.8S] Rozcieknieta pompa wspomagania,i pyt o sworzeń
PostNapisane: 12.lis.2006 13:59:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2006 19:43:38
Posty: 115
Lokalizacja: Kietrz-opolskie
Auto: 100 c4 AAH
Czy posiada ktos z was schemat pompy wspomagania?? Czy ktos podejmował juz sie jej uszczelnienia??
Kolejna sprawa to to ze wczoraj wymieniłem tuleje metalowo gumowe wahacza,po złozeniu wszystkiego kierownica podczas jazdy na wprost jest przekrecona.Jedyne co było odkrecane to sworzen od wahacza,czy zatem straciłem zbierznośc kół?? Czy zmienił sie kąt wyhylenia koła i tym spowodowało to ten stan rzeczy??

_________________
... a gaz jest do kuchenek... Płać i płacz przy dystrybutorze, badz fajny i miej oryginalny podpis .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 14:03:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2005 12:24:44
Posty: 49
Lokalizacja: Wlkp
to proste, skasowales luzy, wiec teraz sprawdz co masz jeszcze do wymiany(zalecam wszystko) i jedz na geometrie, bedziesz jezdzil jak nowym autem, 100 000km bez dotykania :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 14:05:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2005 12:24:44
Posty: 49
Lokalizacja: Wlkp
do czego potrzebujesz schemat? zapytaj o komplet uszczelek,jesli nie wystepuja to sam rozbierz i uszczelnij pompke, jak nie potrafisz to do zakladu sie udaj co tym sie zajmuje i po sprawie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 14:15:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2006 19:43:38
Posty: 115
Lokalizacja: Kietrz-opolskie
Auto: 100 c4 AAH
Dziekuje ale nie o to mi chodziło....
Schemat potrzebuje np po to zeby zobaczyc czy wystepuje tam jakis simmer i zeby poznac ew jego oznaczenia,w razie gdyby nie było uszczelek w komplecie.Simmera nie wyklepie z tektury i nie zastapie sylikonem(taki przykład).Zrobie to sam ale kwestia jest taka ze muse to zrobic w 1 dzien nie mam czasu zeby rozbierac pompe i jezdzic w poszukiwaniu uszczelek po sklepach...
Co do problemu kiery to wydaje mi sie ze tego typu sprawa mogłaby zaistniec po wymianie konówek drązków ale dlaczego akurat po wykreceniu sforznia??

_________________
... a gaz jest do kuchenek... Płać i płacz przy dystrybutorze, badz fajny i miej oryginalny podpis .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 21:24:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Jest oczywiście zimmering uszczelniający wejście wałka przy kole do korpusu pompy. Pomiędzy segmentami pompy są oringi. Wymiarów nie znam. Jak poszukasz w moich postach to pisałem kiedyś o przedstawicielu ZF na polskę i wszystkie uszczelnienia u nich kupisz. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 21:57:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2006 19:43:38
Posty: 115
Lokalizacja: Kietrz-opolskie
Auto: 100 c4 AAH
Rozebrałem to z jednym z oringów nie bedzie klopotu,drugi wyglada na dobry.
Simmer wymienie bo to na 99% on ciekł a oto jego wymiary(dla potomnosci-pompa ZF)

19.05 x 33.33 x 7.93/ 8.93

_________________
... a gaz jest do kuchenek... Płać i płacz przy dystrybutorze, badz fajny i miej oryginalny podpis .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: