.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 22:01:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

co wolisz - diesel czy benzyna?
diesel 40%  40%  [ 36 ]
benzyna 60%  60%  [ 55 ]
Liczba głosów : 91
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 16:58:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Będziesz robił swapa? :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 17:01:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
baskecik napisał(a):
Tam zawsze na pierwszym miejscu stoi V8 ... ( i to nie mały, ale duży ;) ) :diabel:

;)
Basket co Ty do mnie cierpisz? , staram sie zachowac spokój i nie zabierac głosu w Twojej bezsensowej dyskusji, a Ty chłopie ciągle masz jakieś problemy.

Mój stosunek do dizla znasz,więc nic nie dodam w tym temacie, mozesz dalej " lać wode "i zanudzać nastepne dziesięć stron.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 17:04:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
a w kazdej benzynie jest ciszej niz 1.9 TDI z tych samych lat ...


Z tym jednym się zgodzę, natomiast np. BMW 530d jest cichsze niż w wersja 545 o jakieś 2 czy 3 decybele, szczegółów nie pamiętam, ale oglądałem taki test w Top Gear ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 17:08:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Sprinter napisał(a):
hans napisał(a):
a w kazdej benzynie jest ciszej niz 1.9 TDI z tych samych lat ...


Z tym jednym się zgodzę, natomiast np. BMW 530d jest cichsze niż w wersja 545 o jakieś 2 czy 3 decybele, szczegółów nie pamiętam, ale oglądałem taki test w Top Gear ;)


Bo klekota specjalnie wyciszyli bardziej, zeby ludzie sie nie irytowali. A V8mka pieknie gra wiec po co ja wyciszac?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 17:12:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
jmm napisał(a):
Bo klekota specjalnie wyciszyli bardziej, zeby ludzie sie nie irytowali. A V8mka pieknie gra wiec po co ja wyciszac?


Popieram Cię w 100%, ale nie chcę dawać bezsensownych argumentów, że chodzi nam tylko o dźwięk :diabel:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:03:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
jmm napisał(a):
Bo klekota specjalnie wyciszyli bardziej, zeby ludzie sie nie irytowali. A V8mka pieknie gra wiec po co ja wyciszac?


Popieram Cię w 100%, ale nie chcę dawać bezsensownych argumentów, że chodzi nam tylko o dźwięk :diabel:

V8 TDI też pięknie mruczy, podobnie jak V6 TDI ... nie mam racji ? Tutaj kultura pracy w stosunku do 4-garowego klekota to przepaść ...
;)
MałyV8, wrzuć na luz, jeśli nie widzisz emotek, to twój problem, to był żart w formie gry słów. Zebyś od razu się nie obrażał ... :los: poza tym , nie chcesz czytać , to nie czytaj , nikt Ci nie każe, nie psuj fajnej dyskusji na luzie ...

Hans, czy według ciebie synonimem nowoczesnej technologii jest cisza spod maski ? Gratuluję :panna: Miało być merytorycznie a robi się sieczka ... :|

Niemniej jedziemy dalej ... Sprinter, te beemki są z tego samego okresu produkcji ?

Hans napisał(a):
ak bede potrzebowal dostawczaka to wezme dizla... ale watpie ze Basket bedzie wiedzial dlaczego Razz

Nie rozumiem Cię ... przecież możesz kupić benzyniaka, wrzucić gaz i tak samo odliczać VAT od paliwa, jeśli tylko stacja diagnostyczna wypisze Ci odpowiedni papierek ... tyle, że będziesz się o butlę potykał przy załadunku :diabel:
Po co od razu diesla, będzie śmierdział a do tego będzie hałasował ... ja brałbym Incę 1.0 benz + LPG ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 15.lis.2006 18:14:06 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:12:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Basket, nawet gdybys mial racje to ciezko bedzie Ci znalezc sprzymierzenca w tej dyskusji :): a co do Malego to chyba wiem dlaczego sie zdenerwowal kiedys na Ciebie... bo ile mozna wysluchiwac zartow pod swoim adresem ... znajdz sobie innego z ktorego bedziesz sobie robil niewinne zarty a zobaczysz ze Maly sie nawet nie odezwie jak bedziesz sie pytal o opinie na temat zagazowanego V8 :peace:

p.s.
i widzisz , mialem racje. nie podszedles do tematu merytorycznie , jak zwykle z reszta .... otoz szalony dizlowcu, diesel ma to dosiebie ze przyrost spalania wzgledem masy jest mniejszy niz w benzyniea co za tym idzie przy znacznym obciazeniu auta diesel bedzie palil stosunkowo mniej niz benzyna. a druga sprawa to wolne obroty. lepiej sie manewruje z przyczepa czy pod obciazeniem majac krotkie biegi i moment obrotowy dostepny nizej

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Ostatnio edytowano 15.lis.2006 18:21:32 przez hans, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:19:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hans ... proszę ... bo pomyslę, że jesteś adwokatem Mały`ego ... opinie i nastroje tego kolegi akuat mnie niewiele interesują, dopóki nie łamie regulaminu prostackim zachowaniem jak kiedyś ... skoro ma delikatną naturę to już nic nie powiem nawet w formie żartu ... bo ie zrozumie i rzuci się pod pociąg ;) ( to oczywiście też żart).

Sprzymierzeńców mi mi nie trzeba , technologia sama się obroniła, to benzynowcy szukają przymierza a do tego wplątują sympatyków diesla w jakieś układy ... poczytaj parę stron wcześniej ... :D

[/i]

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:25:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no wlasnie chcialem... znalezc przyczyne Twojego ostrzezenia i o zgrozo wlaczylem wyszukaj posty autora i oczom mym ukazaly sie 2 i pol strony postow z wczorajszego dnia i poltorej strony postow z dzisiejszego ktore naklepales w przewazajacej wiekszosci w tym temacie ... sadze ze powinienes sobie odpoczac bo Ci sie rzeczywistosc zaczyna rozjezdzac i przekrecasz wszystko po swojemu :):

p.s.
na stronie wyswietla sie po 20 postow ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:27:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przyczyna mojego ostrzezenia jest w raportach drogi modzie, chyba ze tam nie zagladasz ;)
Jesli sie komus rzeczywistosc rozjechała to Jarku radze spojrzec w lustro .. bez urazy ;)
Lubie dyskusje ktore do czegos prowadza, temat jest mi znany, dlatego ciagne go nie dlatego zeby cops udowadniac, ale aby pare osob wyciagnelo z niego wnioski ... :)

PS: szkoda ze nie wypowiadasz sie na temat a tylko spamujesz :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 15.lis.2006 18:28:14 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:27:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
baskecik napisał(a):
V8 TDI też pięknie mruczy, podobnie jak V6 TDI ... nie mam racji ? Tutaj kultura pracy w stosunku do 4-garowego klekota to przepaść ...
;)


Dzwiek tez jest wazny, szczegolnie w autach klasy wyzszej :P

V8TDI nie slyszalem, za to mialem przyjemnosc posluchac V6TDI i jakos wielkiej roznicy w klekocie pomiadzy 1.9 a 2.5 nie widze. Ładnego brzmienia tez nie udało mi się wychwicić :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:29:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jmm napisał(a):
baskecik napisał(a):
V8 TDI też pięknie mruczy, podobnie jak V6 TDI ... nie mam racji ? Tutaj kultura pracy w stosunku do 4-garowego klekota to przepaść ...
;)


Dzwiek tez jest wazny, szczegolnie w autach klasy wyzszej :P

V8TDI nie slyszalem, za to mialem przyjemnosc posluchac V6TDI i jakos wielkiej roznicy w klekocie pomiadzy 1.9 a 2.5 nie widze. Ładnego brzmienia tez nie udało mi się wychwicić :peace:

Jmm, przejedź sie AKE ... ładnie brzmi i do tego to miarowe cykanie ... o V8 nie wspominając bo to bajka z dużym kopem od dołu ... i do tego cichutko ...:)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 18:43:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
baskecik napisał(a):
mq napisał(a):
spanky napisał(a):


Ibiza Cupra TDI jest najmocniejszym samochodem z silnikiem Diesla w tym segmencie. Silnik 1.9 TDI o mocy 160 KM (118 kW) oparty jest na 150-konnej jednostce 1.9 TDI z Leona FR i współpracuje z sześciostopniowa skrzynią biegów. Przypomnijmy, że wersja benzynowa 1.8 20VT osiąga moc maksymalną mocy 180 KM (132 kW). Diesel rozpędzać się może do 220 km/h, zaś wersja benzynowa do 229 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 7,6 i 7,3 sekundy. Porównania powinny dopełnić dane o średnim spalaniu. Np. w ruchu miejskim Cupra Tdi spala średnio 7 :!: litrów na 100 km, zaś Cupra 1.8 20VT – 11 litrów :!:

i co wy na to :?: :diabel: chyba nie tak zle jak na smierdzace TDI :diabel:


No dobra fajnie sie pospuszczac nad hiper mega zajebistym Seatem z TDI tylko:
Roznica w cenie na rynku brytyjskim (wiecej w ludzkim jezyku nie znalazlem) wynosi prawie 8000 pln mowa o nowym samochodzie w wersji 3d z podstawowym wypasem w obu przypadkach.
Jesli ktos nie ciaga po kraju przyczepy z cementem a raczej sie do tego Cupry nie kupuje ;) to przy przebiegu 20kkm rocznie wychodzi nam ze dopiero po ponad 3 latach odczujemy ekonomicznosc tego sportowca w porownaniu do szybszej benzynowej wersji, biorac pod uwage srednie spalanie ktore podales i cene on i pb odpowiednio 3,89 i 3,62

Tez argumet ... rozumiem ze nowe auto kupujesz na 2 lata i co ... zmiana ? Rozumiem ze nowym bedziesz jeździł na benzynie ? Wpakujesz gaz za 5000 tys zł i oprcóż tego ze bedziesz mogl w bagazniku wozic tylko pudla lub czekoladki roznica w cenie bedzie wynosiła tylko 3000 zł ... pudło Marku ... i to podwójne.


Pudlko baskeciku i to podwojne do nowego samochodu nikt gazu nie pakuje bo traci gwarancje a w bardziej cywilizowanych krajach samochod wymienia sie wlasnie po 3 - 4 latach. Tylko mi tu nie mow ze mowimy o polskich realiach bo tu sie jezdzi szrotami sciagnietymi z rajchu za 1000 - 4000 Euro a nie kupuje nowe samochody. Chyba ze jestes w stanie podac podobny przyklad jak ta Cupra z rocznika mniej- wiecej 96.
Caly czas baskecik brac ci sensownych argumentow.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 19:03:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
Niemniej jedziemy dalej ... Sprinter, te beemki są z tego samego okresu produkcji ?


Roczników nie podawali, ale tam testuje się tylko nowe auta, a to były postawione dwa najnowsze BMW serii 5 i porównywane na torze jak i pod kątem innych aspeków, własnie na przykład ta głośność w kabinie.

Oczywiście osiągami wygrała wersja benzynowa, nie pamiętam jak dużą różnicą, ale miała większą pojemność (co widać po oznaczeniach), a co za tym idzie moc.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:00:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mq napisał(a):
baskecik napisał(a):
mq napisał(a):
spanky napisał(a):


Ibiza Cupra TDI jest najmocniejszym samochodem z silnikiem Diesla w tym segmencie. Silnik 1.9 TDI o mocy 160 KM (118 kW) oparty jest na 150-konnej jednostce 1.9 TDI z Leona FR i współpracuje z sześciostopniowa skrzynią biegów. Przypomnijmy, że wersja benzynowa 1.8 20VT osiąga moc maksymalną mocy 180 KM (132 kW). Diesel rozpędzać się może do 220 km/h, zaś wersja benzynowa do 229 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 7,6 i 7,3 sekundy. Porównania powinny dopełnić dane o średnim spalaniu. Np. w ruchu miejskim Cupra Tdi spala średnio 7 :!: litrów na 100 km, zaś Cupra 1.8 20VT – 11 litrów :!:

i co wy na to :?: :diabel: chyba nie tak zle jak na smierdzace TDI :diabel:


No dobra fajnie sie pospuszczac nad hiper mega zajebistym Seatem z TDI tylko:
Roznica w cenie na rynku brytyjskim (wiecej w ludzkim jezyku nie znalazlem) wynosi prawie 8000 pln mowa o nowym samochodzie w wersji 3d z podstawowym wypasem w obu przypadkach.
Jesli ktos nie ciaga po kraju przyczepy z cementem a raczej sie do tego Cupry nie kupuje ;) to przy przebiegu 20kkm rocznie wychodzi nam ze dopiero po ponad 3 latach odczujemy ekonomicznosc tego sportowca w porownaniu do szybszej benzynowej wersji, biorac pod uwage srednie spalanie ktore podales i cene on i pb odpowiednio 3,89 i 3,62

Tez argumet ... rozumiem ze nowe auto kupujesz na 2 lata i co ... zmiana ? Rozumiem ze nowym bedziesz jeździł na benzynie ? Wpakujesz gaz za 5000 tys zł i oprcóż tego ze bedziesz mogl w bagazniku wozic tylko pudla lub czekoladki roznica w cenie bedzie wynosiła tylko 3000 zł ... pudło Marku ... i to podwójne.


Pudlko baskeciku i to podwojne do nowego samochodu nikt gazu nie pakuje bo traci gwarancje a w bardziej cywilizowanych krajach samochod wymienia sie wlasnie po 3 - 4 latach. Tylko mi tu nie mow ze mowimy o polskich realiach bo tu sie jezdzi szrotami sciagnietymi z rajchu za 1000 - 4000 Euro a nie kupuje nowe samochody. Chyba ze jestes w stanie podac podobny przyklad jak ta Cupra z rocznika mniej- wiecej 96.
Caly czas baskecik brac ci sensownych argumentow.

1. Gaz można założyć za zgodą dealera marki, podobnie z chipem. To kwestia dogadania się.
2. Czy zachodni sąsiedzi kupują autko na 3-4 lata ... hmm, nie będę polemizował, bo brak mi konkretnych danych. Niech się wypowiedza ci, którzy mają konkretne informacje.
3. Marku, co do sensownych argumentów - nie ja wyjeżdzam z układem ... :diabel:
4. Analizując twoją wypowiedź rozumiem , że i tak klekot zważywszy na cenę zakupu, koszty exploatacji etc okaze się tańszy. Nawet po 3 latach. ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 15.lis.2006 21:03:29 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:02:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
baskecik napisał(a):
Niemniej jedziemy dalej ... Sprinter, te beemki są z tego samego okresu produkcji ?


Roczników nie podawali, ale tam testuje się tylko nowe auta, a to były postawione dwa najnowsze BMW serii 5 i porównywane na torze jak i pod kątem innych aspeków, własnie na przykład ta głośność w kabinie.

Oczywiście osiągami wygrała wersja benzynowa, nie pamiętam jak dużą różnicą, ale miała większą pojemność (co widać po oznaczeniach), a co za tym idzie moc.

Nie pytałem o moc,bo to już zostalo przedyskutowane a o głośność, rozumiem że benzin był głosniejszy ? Pytam , bo chcę obalić kolejny mit ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:16:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
baskecik napisał(a):
Sprinter napisał(a):
baskecik napisał(a):
Niemniej jedziemy dalej ... Sprinter, te beemki są z tego samego okresu produkcji ?


Roczników nie podawali, ale tam testuje się tylko nowe auta, a to były postawione dwa najnowsze BMW serii 5 i porównywane na torze jak i pod kątem innych aspeków, własnie na przykład ta głośność w kabinie.

Oczywiście osiągami wygrała wersja benzynowa, nie pamiętam jak dużą różnicą, ale miała większą pojemność (co widać po oznaczeniach), a co za tym idzie moc.

Nie pytałem o moc,bo to już zostalo przedyskutowane a o głośność, rozumiem że benzin był głosniejszy ? Pytam , bo chcę obalić kolejny mit ... ;)

ze niby diesle ciszej chodza? :):

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:18:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
Sprinter napisał(a):
baskecik napisał(a):
Niemniej jedziemy dalej ... Sprinter, te beemki są z tego samego okresu produkcji ?


Roczników nie podawali, ale tam testuje się tylko nowe auta, a to były postawione dwa najnowsze BMW serii 5 i porównywane na torze jak i pod kątem innych aspeków, własnie na przykład ta głośność w kabinie.

Oczywiście osiągami wygrała wersja benzynowa, nie pamiętam jak dużą różnicą, ale miała większą pojemność (co widać po oznaczeniach), a co za tym idzie moc.

Nie pytałem o moc,bo to już zostalo przedyskutowane a o głośność, rozumiem że benzin był głosniejszy ? Pytam , bo chcę obalić kolejny mit ... ;)

ze niby diesle ciszej chodza? :):

W kontekście wypowiedzi Sprintera na bazie BMW ... widac że tak ... nieeeeeeee, to znów spisek układu. :los:

Tutaj taki fajny wątek, który pokazuje , jak bardzo jesteśmy zacofanym społeczeństwem pod względem wiedzy ... czego nie rozumiemy i na czym się nie znamy , tego się boimy:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=49803
Dyskutując w tym wątku odniosłem podobne wrażenie. Na szczęście tutaj nikt rozsądny nie podnosił kwestii ciężkiego odpalania diesla w zimie ...

Teraz to już naprawdę dobranoc. ;)
VTC

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:25:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
nie no bez jaj....
to ze jakies BMW ma cichszego jakiegos diesla od benzyny (ponoc) to nie znaczy ze diesle ciszej chodza :):
wytlumili go pewnie tak, ze jak bedzie zwarcie w kabelku, ktory jest w tych matach, to pojdzie z dymem 2 x szybciej niz nie wygluszona benzyna.
widzisz - tym samym mamy kolejny argument za benzyna: diesle szybciej pochlania pozar :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:39:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
Nie pytałem o moc,bo to już zostalo przedyskutowane a o głośność, rozumiem że benzin był głosniejszy ? Pytam , bo chcę obalić kolejny mit ... ;)


Chłopaki jednoznacznie stwierdzili, że dźwięk 545 to poezja, tak że aż chce się go wysoko kręcić. Stąd mimo głośniejszej pracy ocenione to zostało jako atut 545. To nie jest mit, to atut, a głośność nie oceniałbym w kategorii hałasu, ale tego właściwego i porządanego "pomruku" :peace:


Bilu - nie ponoć, taki jest fakt, 530d było cichsze, co udowodnili specjalnym miernikiem i jego wskazaniem w środku przed kamerami

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: