Ziutal napisał(a):
Witam wszystkich.mam problem z moją niunią.Zbiera sie dobrze,na moc nie narzekam,ale przy niskich obrotach ok 1500 jak powoli zaczynam przyspieszac,to zaczyna szarpać.przy wyzszych obrotach nie ma tego problemu i idzie jak burza.Nie ma wrzuconego chipa.Zauwazylem jeszcze ze gdy rano na dworze jest temp od 5 stopni w dół, to gdy odpale ja chodzi rowno ok 1 minute poczym troche kuleje (tak jak bys odpalil diesla bez grzalek na mrozie),jak dodam gazu to jest git,dzieje sie to tylko na zimnym motorze,czy cos się dzieje z elektroniką?Bylem u kumpla,wrzucil na kompa, okazalo sie ze nie miesci sie na wykresie zaplonu, jej punkt znajduje sie w prawym gornym rogu,wyglada tak jak by byl za późny.Czy winą może być słaby akumulator? na zgaszonym silniku akumulator ma ok 13,2 V a podczas biegu jałowego 13,9 - 14,1 V,czy to dobre napięcie?Co mam zrobić?mozna go jakoś regulować w AJM?czy on sam sobie to ustala?Mam minimalna szczeline w dolocie do intercoolera,ledwie wyczuwalna,czy to tez moze byc powodem?A i jescze zegary,wskazniki temp. cieczy i poziomu paliwa oszukuja,temp. wskazuje 100 stopni,a paliwo ok 15 ltr,oszukuja praktycznie o taką samą wartość kąta wychylenia,jak to naprawić?Czy to tez moze byc powodem?Na komputerze temp.silnika wynosiła 87 stopni.Pomóżcie!
Kat wtrysku w AJM reguluje ECU.
Napięcie na aq masz w normie, powinno być 14,5 ale jest w porządku.
Ta minimalna szczelina w dolocie powoduje czasem mega-kłopoty. Zacznij od uszczelnienia dolotu zanim zniszczysz turbawkę i pół silnika (nie daj Boże aby się woda dostała do środka).
Poza tym sugeruję odczyt błedów z ECU ( nie kasować , tylko spisać , zastanowić się jaka jest ich przyczyna i dopiwro wtedy skasować).
Wrzuć na forum logi z bloków 003(dynamicznie) ,008,011 (dynamicznie) ,013, obejrzymy je i podpowiemy co autku dolega.
Temp silnika jest ok, ale chyba masz problem z zasilaniem układu wskaźników - stąd przekłamania na desce rozdzielczej.
Ważne jest to co pokazuje VAG.