kolektor silnika ABC sklada sie z metalowego korpusu, oraz dwoch dekli platikowych, od gory i od dolu. To raczej sie nie psuje bo nie ma co. Jest niestety jeszcze jedna czesc, a w zasadznie dwie. Wewnatrz kolektora, po zdjeciu tej dolnej pokrywy (niestety) zobaczyc mozna kierownice powietrza, skladajaca sie z 2 czesci. Dosc czesto zdaza sie ze ta czesc peka, a jej elementy blokuja kanaly w kolektorze. W drastycznym przypadku, gdy polamia sie takie 4 jakby nozki, kotre utrzmuja ta kierownice na wlasciwym miejscu, powoduje ze lata po calym kolektroze, blokujac dosc skutecznie wlott powietrza z przepustnicy. Ja wlasnie tak mialem i wogole nie chcial jezdzic. Aby sprawdzic jej stan bez wyjmowania kolektora, polecam odkreic przepustnice i wsadzic reke/palce do srodka kolektroa od tylu i pomacac czy cos bezposrednio nie blokuje wlotu powietrza, tudziez czy cos tam nie lata.
Co do uszczelek to nie sa takie same, a w dodatku sa trudno dostepne. Polecam rozebrac, wyczyscic i polozyc na uszczelce cienka warstewke silikonu samochodowoego, a nastepnie skrecic wszystko, ja tak zrobilem i jak reka odjal wszelakie przedmuchy