.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:18:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 C4 2.2T] JAKIE AMORKI I SPRĘŻYNY
PostNapisane: 22.lis.2006 20:17:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Witam.
Co możecie polecić w ludzkich cenach ?
Chodzi mi o to aby auto było twardsze od serji i troche niższe.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 23:01:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Jak chcesz jeszcze twardsze to BILSTEINY + Eibachy, ewentualnie H&R. Albo wybrc inna droge ktora ja bym wybral czyli Weitec albo FK... w pelni regulowane.

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 18:14:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Może ktoś sie wypowiedzieć na temat takich amorków jak
KYB ULTRA-SR lub KYB AGX?
co powiecie na takie ceny ?
KYB ULTRA-SR 1100zł komplet
BILSTEN B6 1800 zł

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 20:55:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Może ktoś sie wypowiedzieć na temat takich amorków jak
KYB ULTRA-SR lub KYB AGX?
co powiecie na takie ceny ?
KYB ULTRA-SR 1100zł komplet
BILSTEN B6 1800 zł


z KYBem bywa różnie, czasem działają długo i dobrze a czasem sypią sie po roku. Sprawdź jak KONI stoi w cenniku.

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 01:20:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
KYB sa jednymi z lepszych producentow amorkow na swiecie...Produkuje zawieszki do aut stockowych jak rowniez wyczynowych.

Bilstein - solidana firma z bardzo dobra jakoscia i tradycja. Wiekszosc ludzi chwali....

KONI - nie znam nikogo kto by jezdzil....

Weitec - chwalone sa za twardosc i regulacje

FK - jak wyzej

Tein - japonskie zabawki do japonskich zabawek - pionierzy do drifftingu

Sachs & Boge - standardowe wytrzymałe i wygodne podzespoly. Jeżeli dobrze mysle to takie sa zamontowane w UrS4&6, jezdzilem autem i musze powiedziec ze sa idealne do stylu audi. Jak jezdzisz dużo to zakładaj oryginalne...jak chcesz taczkę to kombinuj z innymi.

i jeszcze by tu wymieniac bo jest ich conajmniej z 20 wszystkich....

PS: Temat byl poruszany i dużo osób sie na ten temat wypowiadalo... nie chce mi sie juz pisac tego samego po kilka razy ale jest ok. Używaj szukajki.

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 08:19:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
KONI - nie znam nikogo kto by jezdzil....


Ja jeździłem 2 lata potem sprzedałem samochód i wiem że ten samochód dalej jeździ na tych amorach, po za tym wielu moich znajomych jeździ na zawieszkach KONI i nie słyszałem narzekań. Seria żółta ma regulację twardości na samochodzie. Weitec przy skręconym na maxa KONI jest miękki jak kupa po kotku. FK to dolna półka w zawieszeniach, tak samo zresztą jak supersport, wyjątkiem w FK jest najlepsza seria (nie pamiętam nazwy) do której amorów dostarcza KONI :diabel:

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 18:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Maroonio napisał(a):
Cytuj:
KONI - nie znam nikogo kto by jezdzil....


Ja jeździłem 2 lata potem sprzedałem samochód i wiem że ten samochód dalej jeździ na tych amorach, po za tym wielu moich znajomych jeździ na zawieszkach KONI i nie słyszałem narzekań. Seria żółta ma regulację twardości na samochodzie. Weitec przy skręconym na maxa KONI jest miękki jak kupa po kotku. FK to dolna półka w zawieszeniach, tak samo zresztą jak supersport, wyjątkiem w FK jest najlepsza seria (nie pamiętam nazwy) do której amorów dostarcza KONI :diabel:


Pytałem sie dziś o zawias gościa co zajmuje sie takim żeczami i polecił mi cały kit KONI SPORT (amorki + sprężyny) cena około 1900-2000 zł .
chyba wezme ten kit .Opłaca sie za tą kase?

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 09:42:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w S4 AAN z tyłu siedzą amorki z gwintem M10 czy M12 ?

Coś mi sie wydaje, że M12. Moze ktos sprawdzić czy taki zestaw bilstein b6 sport bedzie dobry? :

przód P36-0370
tył B46-2065

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 10:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Latałem na:
- seria - do bani jak ktoś chce ostro polatać
- H&R + B4 Bilstein :/ - nie polecam
- Koni Sport - dobra zawiecha, myślałem że najlepsza, dopóki nie wsadziłem
- K&W wariant II - super trzymanie, prowadzenie, duży zakres regulacji. Znakomite zestrojenie charakterystyki amorków i sprężyn. Na niczym lepszym nie jeździłem. Jedyna wada to cena.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: