.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 03:55:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8T AEB]-blokada silnika...
PostNapisane: 22.lis.2006 18:14:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Witam! podłączyłem sobie dzis blokade silnika,taki mały układzik elektroniczny który blokuje jeden bądz dwa obwody i jest odblokowywany podaniem przez palce masy na odpowiedni przewód,lub podaniem "+" na inny przewód.Wtedy blokowany obwód jest odblokowywany za pomocą przekaznika-wytłumaczenie dla nie wtajemniczonych.No i fajne urządząko,działa jak ma działać tylko nie wiem który obwód,który kabelek przerwać aby samochód nie odpalił.Czytałem już że można blokować czujnik halla.U mnie jednak dzis dziwna sprawa bo samochód odpala z wyłącząną wtyczką z czujnika halla :/ .Czy w tym silniku to normalne??Mógłbym też zblokować plus + zasilanie komputera ale wolałbym zostawic ten plus nie ruszany bo boje się jakis powikłań,żeby mi pózniej nie wariowało coś.No i dochodzimy do miejsca gdzie powstało moje pytanie co można przerwać tak aby samochód napewno nie odpalił???Jakies konkretne porady co i gdzie to się znajduje..??Na forum szukałem ale nie ma konkretów na ten temat.Z góry dzięki. ;)

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 09:08:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Dziwne, z tego co mi wiadomo to bez czujnika polozenia walu samochodzik nie odpali-bo nie wie kiedy podac iskre i paliwko.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 23:47:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Bo w tym silniku awaria czujnika Halla nie powoduje unieruchomienia silnika. Jedynie sygnał nie jest zgrany z odpowiednimi tłokami i są iskry przy każdym obrocie wału na każdej świecy.
Odetnij coś innego, np. kabel miiędzy ECU a modułem zapłonowym, aby nie szedł sygnał na cewki.
Tylko nie rozrusznik.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 22:03:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
szogun0 napisał(a):

Tylko nie rozrusznik.


A dlaczego tylko nie rozrusznik,ja się już za to zabrałem i odciałem własnie rozrusznik,a konkretnie kabel czerwono-czarny za stacyjką.A jeszcze konkretniej nie sam kabel tylko zasilanie przekaznika przez który idzie ten kabel.Dlaczego nie??

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 23:12:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 550
Lokalizacja: LBI
gregory otwierasz maske dajesz + na rozrusznik i jazda ;) takze zly pomysl

ja u siebie tez wlasnie cewke odcielem
wszystko dziala kreci a nie pali :P

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 23:43:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
U mnie cewka odpada bo mam je 4 sztuki na każdej swiecy.Poza tym to mój samochod to automat więc na popych się go nie uruchomi.A żeby się do rozrusznika dostać to jest raczej nie możliwe chyba że od kanału czy na podnośniku.Jest tam tak mało miejsca że nie da się palca wcisnąć.Sam szukałem najpierw przewodu z rozrusznika i kładłem się pod samochód próbowałem od góry go znaleść i nie udało mi się.I to wszystko na spokojnie w garażu a nie w pospiechu.Nie jest to idealne rozwiązanie napewno ale chyba bardzo podobne do tego jakbym odciął zasilanie sterownika to przecież to samo bo również można od akumulatora bezposrednio kabel podłaczyć a to nawet jest prostsze bo komputer jest u góry fajnie jak na talerzu.Z czasem pomyśle jeszcze o elektrozaworze na przewód paliwowy.Macie jakies lepsze pomysły??

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 13:09:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Odetnij zasilanie całego układu zapłonowego (jaki to przewód i gdzie się znajduje to lepiej nie pisać na forum...napisz na PRIV). Po przekręceniu kluczyka nawet się kontrolki nie zapalą.
Jak odetniesz w dobrym miejscu i zaizolujesz poprawnie (tzn. tak aby na pierwszy rzut oka :galy: nie było widać gdzie odciąłeś) to będzie ok. Tak naprawdę to na złodzieja rady nie ma, bo jak nie odpalą to na hol wezmą. Zabezpieczenia są przed amatorami...

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2006 17:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Bart_D napisał(a):
Odetnij zasilanie całego układu zapłonowego (jaki to przewód i gdzie się znajduje to lepiej nie pisać na forum...napisz na PRIV). Po przekręceniu kluczyka nawet się kontrolki nie zapalą.
Jak odetniesz w dobrym miejscu i zaizolujesz poprawnie (tzn. tak aby na pierwszy rzut oka :galy: nie było widać gdzie odciąłeś) to będzie ok. Tak naprawdę to na złodzieja rady nie ma, bo jak nie odpalą to na hol wezmą. Zabezpieczenia są przed amatorami...


Witam! ponownie, dawno mnie tu nie było.Ja odciąłem rozrusznik i po przekręcieniu kluczyka kontrolki się normalnie zapalają jednak próba uruchomienia samochodu kończy się ciszą bo rozrusznik nie kręci.Na popych samochodu nie da się uruchomic bo to automat i zawsze zostawiam w pozycji "parking".Z tej pozycji też nie można przełączyć skrzyni bez odpalenia silnika.Błędne koło ;) Napewno nie jest to idealne rozwiązanie ale na chwile obecną takie własnie mam.I napewno mieć coś takiego a nie mieć jest różnia,bo zawsze chodzby da to kilka sekund zwłoki złodziejowi i szybciej zrezygnuje.W najbliższej przyszlości pomyśle o elektrozaworze na przewód paliwowy i może o odcięciu drugiego obwodu.Pozdro.

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 12:38:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Na szybko możesz sobie odciąć jeszcze na drugim obwodzie zasilanie pompy paliwa. Wiązka idzie w lewym progu.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: