.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.gru.2024 02:53:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wskaźnik ciśnienia doładowania
PostNapisane: 07.cze.2004 11:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2004 23:10:53
Posty: 138
Lokalizacja: Choroszcz
Witam
Mam pytanko gdzie dokładnie montuje się (podpina) wskaźnik doładowania turbo.
zakupiłem sobie takowy i chciałbym się dowiedzieć jak prawidłowo go zamontować

Pozdrawiam

_________________
A3 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 11:33:22 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Było już o tym kilka razy. Kefir sobie coś takiego chyba montował.
Zobacz tutaj.

http://www.audi200.plakietki.pl/miernik.html

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 12:12:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wskaźnik można zamontować na desce rozdzielczej, w kratce wentylacyjnej, albo gdziebądź. Sygnał, czyli ciśnienie bierze się z kolektora dolotowego :D

;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 12:17:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2004 23:10:53
Posty: 138
Lokalizacja: Choroszcz
dzięki za pomoc
Ide zamontować , już nie moge sie doczekać rezultatów wskazań
Pozdrawiam
:diabel:

_________________
A3 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 15:15:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Możesz wpiąć miernik trójnikiem do wężyka idącego do komputera. Też będzie dobrze :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 16:06:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam u siebie wpięty w wężyk idący do zaworu upustowego. Wsystko działa bez zazutu już ponad rok.

Wskaźnik wyrezałem dokładnie takim samym sposobem. Manometr 16 zł. to jedyne koszty jakie poniosłem. Diody czerwone ze starego światła stopu. I tarcza kolorowa wydrukowana ze skanu manometru.

Coś zrobione własnymi siłami i działające daje olbrzymią satysfakcje :diabel:

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 19:49:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
No i jak gregor, dziala ten wskaznik, czy nie :D Ciekawi mnie jakie masz doladowania?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 20:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 10:34:08
Posty: 87
Lokalizacja: z podwarszawy
trójnik od zegara najlepiej wpiąć w wężyk idący pomiędzy kolektorem dolotowym a regulatorem ciśnienie paliwa

sorki za jakość ale zrobione przed chwilą na szybko
Obrazek

_________________
CIAO !!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 22:16:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2004 23:10:53
Posty: 138
Lokalizacja: Choroszcz
JEstem po testowaniu

No i potwierdziły się moje obawy o utratę mocy

mam tylko 0,6 bar doładowania

chyba jest to za mało

jeszcze bajer jest taki że jak depne na maxa na 2 czy 3 biegu to leci do 0,6 i zaraz zaczyna spadac jak auto się rozpędza i wchodzi na obroty.

Czy ktoś wie jakie powinny być wskazania przy 1.8T 150 KM

Pozdrawiam

_________________
A3 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 22:27:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dobrze masz :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 23:06:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Eee...wszystko masz ok... Komputer wskazuje Ci ciśnienie względem próżni czyli w Twoim wypadku 1,6 bar'a, a manometr pokazuje faktyczne ciśnienie w kolektorze względem 0. To że ciśnienie spada to też jest normalne. 0,6 masz max przy największym obciążeniu. Żeby mieć wysokie ciśnienie w szerszym zakresie obrotów musisz rozbić parę skarbonek... :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 23:23:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a przynajmniej taką skarbonkę co ma w sobie min. 1500 zł na czipa :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2004 19:22:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 10:34:08
Posty: 87
Lokalizacja: z podwarszawy
Gregor napisał(a):

mam tylko 0,6 bar doładowania




tak jak Leo wspomniał jest OK
fabryczne 1,8T pompuje 0,6-0,65 bara

_________________
CIAO !!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 22:19:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Podlacze sie do tematu. Gdzie wpinamy ten wezyk w 2.5 v6 TDI?

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 19:25:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Meszrum tez nie wie? :P

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 19:42:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
odepnij wszystkie wężyki i zobacz w których jest powietrze :D tam możesz się podpiąć

a tak na serio, to u mnie w 1.6td mam wpięty w wężyk, który idzie do pompy wtryskowej, nacisk powietrza na membranke steruje odpowiednią dawką paliwa

jak wpiełem najpierw bezpośrednio do zaworu ciśnieniowego WG na turbinie to wskazania były bardzo dziwne, ale to może przez to że nie zastosowałem wtedy trójnika zwężającego.....

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 20:00:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
U mnie to bedzie gdzies w okolicy zaworka N75 ale on ma trzy wezyki.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 20:06:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Bilo napisał(a):
U mnie to bedzie gdzies w okolicy zaworka N75 ale on ma trzy wezyki.

skąd one idą :?: jak któryś jest z okolic turbiny to sie wpinaj i sprawdzaj

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wskaźnik ciśnienia doładowania
PostNapisane: 21.lut.2017 01:28:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2016 16:54:57
Posty: 3
Panowie mi pompuje do 1.4 bara mam wskaźnik od -1 do 3 bar przy przyspieszaniu 1.4 a jak już ciśnienie na wyżych jest 1 bar ale do 180 koni to jeszcze brakuje :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wskaźnik ciśnienia doładowania
PostNapisane: 21.lut.2017 07:07:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a co, myślało się, że 1.4 bar będzie do końca obrotomierza? :D :D :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron