.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 11:58:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe 2.3 NG] - regulator sily hamowania??????
PostNapisane: 25.lis.2006 21:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 14:25:43
Posty: 26
Lokalizacja: kwidzyn
w moim b3 coupe stwierdzilem ze hamulce sa troche slabe. tzn hamuja ale myslalem ze w sportowym aucie powinny byc brzytwy... odpowietrzylem caly uklad ale nic sie nie poprawilo. z tylu przy kole po stronie pasarzera jest cos w rodzaju 'regulatora' nie wiem dokladnie co. zauwarzylem tylko ze powinno byc podlaczone do wachacza przy amortyzatorze. nie wiem co tam powinno byc czy sprezyna czy cos innego ale na pewno czegos tam brakuje, niestety:(
czy to przez to wydaje mi sie ze hamulce sa slabsze??
do czego sluzy to urzadzenie (wchodzi jeden przewod - wychodza dwa)??
co tam powinno byc podlaczone - jakas sprezyna??

z gory dziekuje
pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 13:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 18:54:05
Posty: 94
Lokalizacja: Gdańsk
To jest regulator siły hamowania. Siła jest regulowana w zależnożci od obciążenia tylnej osi. Przy małym obciążeniu tylnej osi, tylne koła powinny hamować słabiej niż przy dużym obciążeniu, aby nie doprowadzić do zablokowania. Ciśnienie jest regulowane poprzez sprężynę pomiędzy regulatorem a np tylną belką. Często tłoczki regulatora są zapieczone. Możesz wymienić na nowy (około 400 zł), próbować rozruszać stary (możliwe wycieki i nierówna praca tłoczków) lub usunąć i wstawić rure :). Ostatnie rozwiązanie niestety niesie za sobą ryzyko nieporządanego zablokowania tylnej osi ;)

_________________
Audi Coupe 2.3 20v
Audi 90 2.3 20v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 19:50:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2006 21:04:52
Posty: 34
najlepiej wywalic ale lepiej podrasowac troche przod bo tyl blokuje za szybko
:)

_________________
ur quattro
S2
coupe quattro
coupe gt
A3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 19:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
URQUATTROB napisał(a):
najlepiej wywalic ale lepiej podrasowac troche przod bo tyl blokuje za szybko
:)


Chciałes napisać najtaniej.
Wywalenie korektora nauczy Cię pokory.Zwłaszcza w zimie.

Lepszym rozwiązaniem jest doprowadzić układ do ładu.Dla własnego i innych dobra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 23:49:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2006 21:04:52
Posty: 34
mysle raczej ze to kwestja przyzwyczajenia, mialem dwie coupe bez korectora i jak mam byc szczery to lepiej mi sie jezdzilo,(jedna miala wieksze hamulce co bardziej wyrownywalo sily hamowania ) co prawda trzeba brac namiar ze tyl moze czasem wyprzedzic przod (szczegolnie przy ostrym hamowaniu) co w niektorych przypadkach nie jest wskazane, ale jak juz wspominalem to kwestja przyzwyczajenia i troche doswiadczenia.
pewnie nie wskazane dla poczatkujacych i mniej doswiadczonych kierowcow :)

_________________
ur quattro
S2
coupe quattro
coupe gt
A3


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: