.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 03:45:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 10:28:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 16:05:37
Posty: 45
Lokalizacja: Poznań
jaka jest cena kompeltu nowych, badz uzywanych w dobrym stanie wtryskiwaczy do AEL ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 12:34:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jax napisał(a):
jaka jest cena kompeltu nowych, badz uzywanych w dobrym stanie wtryskiwaczy do AEL ?

1000 zł ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 14:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2006 16:05:37
Posty: 45
Lokalizacja: Poznań
a co powiecie o uszlachetniaczach do ON ktore niby przeczyszczaja caly układ paliwowy ? np xeramiksu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 08:42:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
jax napisał(a):
a co powiecie o uszlachetniaczach do ON ktore niby przeczyszczaja caly układ paliwowy ? np xeramiksu ?

Jeżeli ktoś jeździł na kiepskim paliwie to masz dużo utwardzonych osadów w całej aparaturze wtryskowej, jak to się przemieści (odklei od ścianek) to może uszkodzić całkowicie aparaturę wtryskową.
Raczej polecałbym zastosowanie paliwa z większą ilością dodatków myjących i uszlachetniających np. V-Power Diesel. Większa szansa że osady się rozpuszczą a nie zaczną przemieszczać. Można tak raz na 3-5 zbiorników zalać V-Power i powinien wyczyścić stopniowo układ wtryskowy.
Uwaga: jeśli na V-Power słabiej ciągnie i bardziej dymi (czasem też więcej pali) to znaczy że masz bardzo zużytą sekcję tłoczącą pompy i przcieki zmniejszają ciśnienie przy mniejszej lepkości paliwa.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 09:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 08:33:05
Posty: 116
Lokalizacja: Płock
To_JA_! napisał(a):
Ja miałem totalnego muła, i palił przy super delikatnej jeździe ponad 10.
Wymieniłem końcówki na nowe, (z silnika AHY) i ustawiłem ciśnienie początku na 220bar (jak w AHY), autko od razu pali mniej o 1 litr nawet przy mniej delikatnej jeździe.
Dobrze by było także sprawdzić czy nie puszcza ci zawór upustowy turbiny, bo jeżeli tak to samochód wcale nie chce jechać do 2000obr/min a zaczyna dobrze ciągnąc dopiero przy 2700.
Pozdrawiam Tomek


Właśnie chyba mam coś i z turbiną bo ciśnienie sprężania nie jest zbyt wysokie. Czy zawór upustowy to jest to cozamontowane jest bezpośrednio n turbinie czy chodzi o N75 ? Jak mogę sprawdzić czy mi nie puszcza ten zawór ?

_________________
Audi C4 A6 2,5 TDi 1996 r silnik AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 06:01:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Zawór upustowy to jest ta mała "gruszka" przy turbinie. ciężko sprawdzić szczelność (nie mam pomysłu). Ale u mnie po rozebraniu, przeszlifowaniu kąta przylgni zaworu uzyskałem b.ładne przyleganie do gniazda na całym obwodzie i silnik zyskał dynamikę na niskich obrotach (mialem "turbo przepaść" a teraz jest tylko mała "turbo dzura"). Ale nawet przy nieszczelnym zaworze około 2700obr dla rozpędzania z pełnym obciążeniem na III biegu rozpoczynała się regulacja (N75 zmieniał prąd z 5% na 40-60%)

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 06:53:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
To_JA_! napisał
Cytuj:
Wymieniłem końcówki na nowe, (z silnika AHY) i ustawiłem ciśnienie początku na 220bar (jak w AHY), autko od razu pali mniej o 1 litr nawet przy mniej delikatnej jeździe. Nie ustawiajcie 220bar!! źle zapala zanim podgrzewa świece, bo ma strasznie duże spóżnienie wtrysku przy pracy na rozruszniku, musiałem wyregulować na 190 i teraz jest OK


No i mam odpowiedz na moje pytanie

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=62400

U mnie też jak rano jest koło 10st to cieżko odpala. A jak temp niższa to włącza świece i od strzała. Czyli tak jak mysłełem prawdopodobnie wtryski już wyśmigane.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: