.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 05:02:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 12:07:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
popierwsze taki prosiak jak wy mowicie 350 koni bez turbo to mu malo nawet 25 litrów a jakby taka audi zrobic to mozna uzyskac wynik taki jak w audi 2.8 okolo 18litrów na sete

audi te co chce kupic to ma serie 220 koni jest to s4 z roku 1994 sedanik
jak ktos chce cos takiego zrobic i jest zielony to sie pyta o niektóre zeczy , a nie bieze sie wszystko z kosmosu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 12:14:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
i znów wychodzi Twoja niewiedza bo S4 nigdy nie miało 220 koni tylko 230 jeśli chodzi o budę C4 a potem były tylko mocniejsze 2.7 bt i 4.2 więc proponowałbym najpierw zacząć od lektóry a potem brać się za tuuningowanie auta
no offence

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 18:00:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bo to jest wirtualne auto i wirtualny tuning ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 18:13:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeśli 2.2T zrobisz na 350 KM, to według mnie 18L PB na 100 km to stanowczo za mało. Konie muszą jeść.
A jeśli wspominasz o takiej przeróbce, za takę kasę a kilka postów niżej o niskim spalaniu to nie zrobisz takiego auta.
Przerzuć się lepiej na jakiegoś diesla.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 20:12:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
o ile spokojnie jeździsz i "nie używasz turbiny" to można i 18 spalić po mieście
znam S2 ponad 400 konne i pali poniżej 20 w mieście ( przynajmniej tak właściciel twierdził)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 20:14:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Panowie, panowie -> nie jedzcie tak po laiku...

No wiec do rzeczy czyli tak na hamowni jakies 350 zdechlakow....

Nie pisze tu o odpicowaniu trupa, nie pisze rowniez o zrobienu szybkiego powypadkowca. Jak auto ma mniej niz 200k Kilometrow na zegarku to nie trzeba robic zadnego remontu..... przy czym nie moze miec syndromu "poprzedniego wlasciciela"...

ECU - APR = $500

Wydechu nie trzeba zmieniac do okolo 320 koni...bo niema widocznych efektow. Ale jak juz to 3" cat-back = $1300

Turbo Gareta $800-1200 - zalerzy od szczescia....
podlaczenie tego turba ~700

Nowy intercooler - z ciezarowki bo taniej a jakosc taka sama....? jakies $200
Podlaczenie tego to nastepne $200
I jeszcze laczenia lurek silikonowe to tez jakies $200

HAMULCE od prosiaka na przod = $1500 + heble z A8 na tyl

Zmiana ustawien silnika przez wprawnego mechanika ~$200-500

Suma: ~$5500 - 6000 za autko co ma kolo 380 koni - moze 400 i hamuje.

PS: licze ze podlaczysz to sobie sam bo wszystko jest bolt-on.

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 20:29:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
w hameryce jest trochę inaczej niż u nas ;)

dla założyciela tematu: Nie myśl sobie, że jedziemy po Tobie, ale ze swoim zapałem w tym temacie to żeby nic nie popsuć to możesz ewentualnie świecące wentylki założyć. Nikt CI dokładnie nie powie co trzeba zrobić aby osiągnąc 350 KM bo .... to jest know how tunera i za to on bierze pieniądze. Z własnego doświadczenia, jako posiadacz 330 KM 2.2turbo powtórzę - nie kupisz tego auta, nie zrobisz go nigdy na 350 KM nie z przyczyn takich, ze nie chcesz, ale że po prostu... to raczej nie będą Twoje pieniądze. To raz. A dwa - pomnóż sobie tą kwotę która Ci wyjdzie razy dwa, wtedy otrzymasz ewentualne PRAWDZIWE koszty takiego tuningu, ale o tym nikt nie mówi....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: