.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.mar.2025 14:29:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 22:16:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
HIV napisał(a):
sero c4 napisał(a):
Jak dobrze pamiętam odcięcie w tym silniku jest pod kopułką , palec ma taką blaszkę na sprężynce , która przy dużej prędkości obrotowej siłą odśrodkową rozciąga się i dotyka do masy i zwierając iskrę.


właśnie musze dorwać taki palec żeby miał odcięcie
w sklepie około 70zł

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 22:16:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Chyba było trzeba tym pokrętłem przełączyć na 2 ,wtedy sie zapinała blokada tylnego mostu i powinna sie zapalić lampka na tym rysunku przy tylnym moście.Przy silniku sprawdz wszystkie połaczenia wężyków ciśnieniowych ,trójniki,wszystko musi być szczelne i podłączone. Zabacz jeszcze czy przy włączonym silniku jak naciśniesz pedał hamulca to ci obroby bedą wzrastały. Jak tak to jest walniete serwo. Ja dokładnie nie wiedziałem bo miałem gaz załozony.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 18:51:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 00:15:55
Posty: 144
Lokalizacja: Nowa Ruda
Bogdan napisał(a):
Chyba było trzeba tym pokrętłem przełączyć na 2 ,wtedy sie zapinała blokada tylnego mostu i powinna sie zapalić lampka na tym rysunku przy tylnym moście.Przy silniku sprawdz wszystkie połaczenia wężyków ciśnieniowych ,trójniki,wszystko musi być szczelne i podłączone. Zabacz jeszcze czy przy włączonym silniku jak naciśniesz pedał hamulca to ci obroby bedą wzrastały. Jak tak to jest walniete serwo. Ja dokładnie nie wiedziałem bo miałem gaz załozony.


A były jakieś przesłaniki odnośnie serwa?
Czy tam silnik jest w serii? Czy auto jest z 87 roku? Wogóle to czy mozesz mi napisać jej historię chciałbym wiedzieć jak najwięcej, jakie stytuacje sie jest przydarzały prosze, tu jest galeria kilku zdjęc http://audicoupe.sol.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 19:48:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Kiedyś była niebieska z zoltymi zderzakami i miała spryskiwacze refektorów :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 21:17:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Kolorów to ona miała sporo, orginalnie była biała,potem jakiś "fachowiec" przemalował na czarno,póżniej otrzymała niebieski kolor z żółtymi zderzakami tak ją kupiłem od warszawiaków- nie żałowali jej :). Orginalna skrzynia poszła w mak .Dladego została zastąpiona skrzyną z torsenem bodajże od B3 i tylny most też został zmieniony. Z tego co mi wiadomo jest ona z 1987 roku ,silnik seria.Jeszcze mi od niej został komputer od ABS-u .Zobacz w bagażniku wisi wtyczka od niego :D

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 21:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Co zrobiłeś z tylnym zderzakiem ? to nie mój :D , a tak pozatym to sporo pracy w blacharke włożyłeś ,szacunek.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 22:51:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 00:15:55
Posty: 144
Lokalizacja: Nowa Ruda
Bogdan napisał(a):
Co zrobiłeś z tylnym zderzakiem ? to nie mój :D , a tak pozatym to sporo pracy w blacharke włożyłeś ,szacunek.


Masy może Jej zdjęcia jak wyglądała kiedyś zanim była biała. Hmm.... jak ją rozbierałem to znalazłem jeszcze kolor czerwony...od wewnętrznej strony słupków więc tęcza.... kolory widziałem jak usuwałem szpachle, w sumie jak ją przywiozłem to może z 2 dni jeździłem, potem ją całą rozebrałem, zastanawia mnie patent z "wzmocnieniem" przodu, wogóle czemu jakoś tak dziwnie założyłeś pas przedni, ja to wszystko wywaliłem a że miałem dużo części do coupe to od razu założyłem nowy pas przedni, tak samo jak błotniki i drzwi poszły na strych, miałem tylni zderzak więc też sobie załóżyłem z tego co wiem to ten konim to już łodzianie wykonali ale i z tym sie uporam, bo chce założyć coś rajdowego ale narazie nie moge znaleść, załadowałem jej O.Z bo chce żeby wyglądała jak najblizej oryginałowi, klatka w sumie fajna choc i tak poprawiłem spawy, poza tym trzeba ją troche przekonstruowac, poza tym Audi otrzyma wszystko co0 można z lekkich materiałów, i troche ją odchudze jeszcze, właśnie jaki olej lałeś, bo z łodzianami nie mogłem sie dogadac i wlałem Castrol Egde 10 W60... A nie możesz mi napisać obszerniejszej historii Audi (walnij na priv'a) teraz robi furrorę, nie da sie przejśc obok niej obojętnie, przynajmniej jak przyjeżdżam do Wrocławia to naprawde można być z siebie dumnym....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: