co Kraj/powiat, to obyczaj, - ja z kolei napisze, ze za czesli zaplacilem 717 zł z 5% rabatem za reklame na tablicy, robicizna 180 zł, a wniej roczna gwarancja na czesci i robocizne (usterki zwiazane bezposrednio z siasiadujacymi czesciami). O tym, ze rozrzadu WCALE sie nie wymienia, to bym nawet nie pomyslal po 10 piwach (bez urazy
), ale najczesciej spotykana opinia, ze w V6 podobnie jak w V8 okres ten jest dluzszy ze wzgledu na równiejsza pracę silnika, i przy V6 wynosi 120tkm. choc lepiej wymienioc po 90-100, w koncu robi sie to praktycznie raz/posiadanie auta.
a ceny za poszczegolne czesci z mojej f-ry to:
pasek 166,25
wielorowkowy 47,50
pompa 163,40
plyn 6l 42,78
rolka napin 124,45
prowadzaca 106,4
termos 66,5
i wymien go czym predzej, jesli nie znasz poprzedniej daty wymiany, bo jak ci pierdyknie, to taniej cie wyjdzie zmieniec silnik
glupia pompa jak sie zatnie potrafi spilowac pasek w 1 dzien (zalezy kto ile jezdzi)