.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.mar.2025 14:38:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2,3 NG] Problem z temperaturą.
PostNapisane: 01.gru.2006 13:28:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!!
Mam pewien problem, poloega o na tym ze temperatura cieczy chłodzącej dziwnie sie zachowuje.
Na początku jak kupiłem Moje Audi Coupe 80 B4 2.3 NG 91r. wskaźnik działał różnie. Raz pokazywał, raz nie. Wymieniłem czujnik i zaczeło działać... ALE.. temperatura w mieście 90-95 stopni w miescie, 50 na trasie.. No dobra termostat... Wymiana i ok niby działa, szybko się nagrzewa, trzyma temp na miescie kolo 90-95 stopni a na trasie tylko 80 stopni !!! Czemu??? Jestem aktualnie w Anglii i tu temperatura powietrza wacha sie mniej wiecej w przedziale 5-15 stopni. Mam 3 przyczyny ale nie wiem który może prawdziwa.
1. Źle dobrany termostat (ci mechanicy w Anglii nic nie potrafią)
2. Zły czujnik temperatury (kupiłem w Polsce na szrocie, został wyciągniety z Audi 100 cygaro 2.3 --- tylko jedna różnica w tym że ten czujnik ma 3 piny a mój stary miał 4 piny. Wtyczka ma 4 piny)
3. Może czujnik w chłodnicy (jeżeli jest taki)

Został wymiemniony płyn chłodniczy i odpowietrzony uklad.
Pomóżcie ludzie bo nie wiem co robić.
Pozdro z Wielkiej Brytanii!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2006 13:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Temperatura 90-100C w tych silnikach to norma w mieście.W trasie pęd powietrza pomaga studzić silnik.Myślę że stąd ta różnica.

Zrób eksperyment.Jak będziesz jechał w trasie przysłoń chłodnicę kartonem i zobacz jaki będzie efekt.Prawdopodobnie uzyskasz to co chcesz,czyli ok 90C w czasie jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2006 22:43:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Kolego nie nerwuj się w tych silnikach to norma tez mam taki. W trasie przy temperaturze otoczenia ok 35 stopni zegar pokazuje mi 70 stopni a w mieście 90-95. I tak powinno byc nie ma sie czym obawiać. A to, że masz 4 piny w kostce a w czujniku masz 3 to taka róznica, że ten 4 (jeżeli o ten chodzi) jest od klimy jeżeli ją masz??? A z temperaturą i wskaźnikiem nie jest on związany.

A oto link do fotki z pinami od wyłącznika:

http://szaniawy.pl/FLS/2.JPG

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: