OK dzięki za wszystkie porady i sugestie wczoraj i dziś zrobiłem sobie już tak jak chciałem czyli odpiąłem rure z ciepłym powietrzem i wyciągnąłem z filtra mechanizm z klapką, pozalepiałem pozostałe otwory w puszce. Następnie do tego małego kolanka w puszce pociągnąłem rurkę z kratki zderzaka a na pozostały owtór po rurze w tej osłonie kolektora nałożyłem kolanko skierowane do tyłu. Możecie sobie mówić co chcecie ale ja tam odczuwam teraz małą różnce powyżej 4000tysięcy może i to tylko subiektywne odczucie ale coś tam jest

heheh i wydaje mi się że placebo to nie jest. Co jak co ale zawsze przecież lepiej zimne powietrze niż ciepłe a żadnej power rury nie robiłem tak jak mi tam wyżej ktoś doradził bo przecież turbo pod maską u mnie nie śwista

a szkoda szkoda heheh tak sobie myśle że radosny byłby swapik na 2.7BiT

Myślicie że jakbym miał kompletny silnik, wiązke, kolektor, intercooler i wszystkie inne pierdoły to z samym wpasowaniem byłby problem? do budy B4 w miejsce AAH?

--to takie małe OT z tym swapem ale co tam po gdybać sobie można no nie?