.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.sty.2025 17:49:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaz 2.6 V6
PostNapisane: 16.sty.2005 16:23:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Witam, wie ktoś może jak podłączyc i (czy sie wogóle da to zarobić) silniczek krokowy od kolektora 2.8 w 2.6? Założyłem zwykły gaz ale wcześniej założyłem do mojego 2.6 aluminiowy kolektor od 2.8 i mój stary silniczek krokowy nei pasuje,nie wiem czy da się jakoś podłaczyć ten od 2.8 bo ponoć ma inną wtyczke, w miejscu gdzie powinien być mam teraz zaślepione dziury ale rano na zimnym silniku gaśnie mi na benzynie. Nie wiem czy szukać silniczka od 2.8 bo jak okaże się że nei pasuje to szkoda wydawać około 200 złotych. Proszę o pomoc i pzodrawiam.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 16:50:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zaloz kolektor od 2.6 i co niedziele chodz do kosciola ... a poza tym zmieniaj czesto swiece i nie powinienes miec problemow
a przez caly zas zbieraj na wtrysk gazu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:14:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
hans napisał(a):
zaloz kolektor od 2.6 i co niedziele chodz do kosciola ... a poza tym zmieniaj czesto swiece i nie powinienes miec problemow
a przez caly zas zbieraj na wtrysk gazu
o Boże Hans rada do ciebie nie podobna :D , dogadaj sie z lklientem przy kupnie powiedz jaka jest sytuacja i podłącz na jego oczach , jak chodzi płać , krokowy ma dwie wsówki wieć można rozebrac oryginalną kostke i podłączyć bez problemu (chodzi bierz!), ew można dopiłować jakiś minimalny dystans redukcyjny do starego silniczka ,jeśli masz troche majsterskich zdolności ;) ,splanować złożyć na silikon i na 9% też będzie chodziło.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:17:10 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a co mam napisac ? ... ze najglupsza rzeczzrobil wstawiajac kolektor od 2.8 ? ... ze auto bediz jezdzilo jak 2.0 ? .... ze spalanie bedzie mial jak w sredniej klasy odrzutowcu a osiagi jak w sredniej klasy kosiarce samobierznej .... poprostu druciarstwo na maxa a w dodatku lenistwo bo by uzywl funkcji szukaj to ciarki by mu po plecahc przeszly jakby se poczytal o tym co ma w aucie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:29:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
No użyłem funkji szukaj ale bylo już za późno bo instalacje założyłem 2 miesiące temu, a zarejestrowałem sie na forum wczoraj, samochód na trasie pali 12 litrów przy jeździe średnio 130km/h, w mieście 15,5 litra. Wiem że szału nie robi z osiągami ale mój oryginalny kolektor w środku ma pęknięta przykrywke od takiej plastikowej prostokątnej miseczki,a że nigdzie nei molgem znależć takei czegoś to kupilem aluminiowy, załozyłem i jezdzi. No ale właśnie problem w tym że bez silniczka wolnych obrtów ni ma więc maszyna gaśnie, może wiecie kto mam te bebechy od plastikowego to wtedy mógłbym zmienic,ale czy to naprawdę poprawi parametry i będzie lepiej chodzić? Bo rózni mechanicy mówia różnie to samo z gazownikiami, jedni że bez naczenia jaki kolektor a drudzy że szału nei będzie,to sam już nie wiem.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:35:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
aha a wogóle to jak założe kolektor od 2.6 plastikowy to nie wiem czy mi to wszysko nie strzeli bo tak słyszałem,co prawda moi gazownicy móiwa ze nei ma takiej opcji żeby to popekało bo zakładaja gwizdki i klapy antywybuchowe, klap teraz mam 4 a na plastikowym kolektorze musieliby wstawić jeszcze ze 4 gwizdki. Przez 2 miesiące przez które mam instalacje strzeliło mi 4 razy podczas zapalania i na tym kolektorze wszyko jest git, klapy sie otworzyły i nic sie nie stało. Co prawda od wczoraj samochód stoi bo kontrolka oleju podczas jazdy w na odcinku 30 kilometrów zapalila sie i piszczała 10 razy ale w silniku nic nei słychac i olej jest, umowilem sie w środku tygodnia do mechanika żeby sprawdzić cisnienia ale narazie fura niech lepiej stoi w garażu żeby nei było draki.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:39:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Hansie ochłoń powiem tak: samo wstawienie gazu to już jast "druciarstwo"!!! więc reszta co tego dotyczy to jest mniejsze i większe druciarstwo. Trzeba opracować złoty środek , a właściwie wypośrodkowanie,bo nie każdego stać podwoić wartość auta wstawiajac gaz (cygaro za 6pln z gazem za 6pln???), mój sąsiad lata na taxi 2,6 "otworzył" mu się kolektor załozył z 2,8 jakoś to chodzi, w innej opcji oglądałem A6 właściwie miałem ją kupic ale... :zly: w kolektor było wkreconych 9 gwizdków antystrzałowych przypuszczam że przy strzale by pofruneły, ale najciekawszy kolektor widziałem w Siedlcach na giełdzie, gość wylutował go z miedzianych rurek (takich jak w CO) było to zrobione naprawde profesjonalnie i w sumie chodziło wiec ratójmy się jak możemy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:46:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no to sie ratujcie .... sa pewne normy ktorych trzeba asie trzymac ale jak ogos te normy nie obchodza to po cholere wogole sobie tym wszystkim glowe zawracac ? .... wiesz co kolego ? .... zamiast zaworu wolnych obrotow ... wstaw sobie zwezke z regulacja sruba ... ustaw to na zimnym silniku zeby auto nie gaslo i bedziesz mial spokoj ... mozesz tez isc dalej ... zalozyc na tym elektrozawor ktory bedzie zamykal ten kanal jak dodasz gazu a otwiral jak puscisz gaz ... to ta sama funkcja ktora spelnia silnik krokowy ;) ..a olej pewnie jest OK ...tylko pewnie cos z instalacja elektryczne jest nietak ... wykrec zarowke i po klopocie .... sorki za zgryzliwosc ale nawet jakby Ci silnik wystawil kopyta to za 1000 pln kupisz nowy wiec po co sobie glowe zawracac pierdolami

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:58:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
hans napisał(a):
no to sie ratujcie .... sa pewne normy ktorych trzeba asie trzymac ale jak ogos te normy nie obchodza to po cholere wogole sobie tym wszystkim glowe zawracac ? .... wiesz co kolego ? .... zamiast zaworu wolnych obrotow ... wstaw sobie zwezke z regulacja sruba ... ustaw to na zimnym silniku zeby auto nie gaslo i bedziesz mial spokoj ... mozesz tez isc dalej ... zalozyc na tym elektrozawor ktory bedzie zamykal ten kanal jak dodasz gazu a otwiral jak puscisz gaz ... to ta sama funkcja ktora spelnia silnik krokowy ;) ..a olej pewnie jest OK ...tylko pewnie cos z instalacja elektryczne jest nietak ... wykrec zarowke i po klopocie .... sorki za zgryzliwosc ale nawet jakby Ci silnik wystawil kopyta to za 1000 pln kupisz nowy wiec po co sobie glowe zawracac pierdolami
Apropos silnika krokowego Hans tylko usiądz :D , jeżeli siadł można od spodu wywiercić otwór wkręcić śrubke i podregulować sobie wolne obroty wedle życzenia widziałem takie patenty i uwierz mi to sie sprawdza sam sie dziwiłem ale auto na benzynie i na gazie chodzi ok :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:00:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no widzisz ... to nawet nie trzeba bedzi enic wstawiac .... nie mogles odrazu o tym powiedziec koledze ?? ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:03:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
OK! dzieki za informacje, poszukam chyba silnika krokowgo bo już nie chcę kombinować ze zwężkami i ekeltkro-zaworami, skoro silnik można podlaczyć to z przerobbieniem kostki lub wlutowanie przewodów nie bedzie problemu,nie byłem tylko pewnien czy silnik będzie posowal przy podłaczęni,ale jssli to tylko kwestia kilku przewodów to nie będzie problemu. Wielkie dzięki. Pozdrawiam.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 08:24:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Czytam i czytam to istny wątek śmiechu... :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:


Nurtuje mnie tylko jedno pytanie ... poco kupować silnik 2.6 skoro potem robi się z niego 1.8..??? zakłada gaz z malucha i buja się z wolnymi obrotami.,...

moja rada kup se 1,9 TDI niebedziesz miał klopotów i tam już chyba nic ci się nieuda popsuć bo gazu niewsadzisz... :):

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 01:00:33 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
i to gosc z Gorzowa Wlkp - myslalem, ze porzadne miasto.

pzdr

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 01:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
No tak sie sklada ze 1.9 TDI mam ale w GOLF IV a sa rozne samochody do roznych rzeczy wiec bez takich docinek prosze. A Gorzów WLKP to pozadne miasto zalezy tylko kto czego w nim szuka...

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 08:22:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Esperak napisał(a):
Czytam i czytam to istny wątek śmiechu... :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:


Nurtuje mnie tylko jedno pytanie ... poco kupować silnik 2.6 skoro potem robi się z niego 1.8..??? zakłada gaz z malucha i buja się z wolnymi obrotami.,...

moja rada kup se 1,9 TDI niebedziesz miał klopotów i tam już chyba nic ci się nieuda popsuć bo gazu niewsadzisz... :):
To nie żaden wątek smiechu tylko zwyczajna polska zaradnośc, ja w 3,6 założyłem zwykły gaz z kompem, instalacja wyniosła mnie 1750pln chodzi super,jest tam wiele patentów, typu zmywaki drut i poxylina, i powiem szczerze gaziarze przyjechali podejzyc jak to jest wstawione, poprostu nie każdego stać na podwojenie wartości auta ,jak bym załozył wtrysk musiał bym zapłacić 7000 a powiedz kiedy to by mi się zwróciło?, więc nie docinaj nikomu i popatrz na siebie sam wstawiłeś do starej 80-tki wtrysk i teraz musisz nią jeżdzić z 5 lat bo będzie Ci szkoda się jej pozbyć .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 09:34:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
michu napisał(a):
i to gosc z Gorzowa Wlkp - myslalem, ze porzadne miasto.

pzdr


I to jest komentarz na poziomie ??

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 15:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Co do wartosci auta to kolega ma C4, a nie C3 wiec wartosc to przynajmniej kilkanascie tys zl, wiec nie ma podwajania wartosci auta. A tak na serio to przeciez sa silniki 2.0 w tych budach (jak juz ktos koniecznie chce C4) ktore zdaje sie o niebo lepiej gazuje jak juz ktos chce LPG. Albo wlasnie wspomniane 1.9TDi.
Po prostu nie rozumiem po co kupowac w sumie drogie w utrzymaniu 2.6 jak pierwsza rzecza, ktora sie robi to wlozenie gazu tradycyjnego ktory zrownuje osiagi tego auta z 2.0, a do tego jeszcze skutecznie utrudnia eksploatacje auta.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 17:26:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czytając te posty odnoszę wrażenie iż jestem jedynym użytkownikiem 2.8 z gazem 2 giej gen.któremu to nie sprawia żadnych problemów zarówno w eksploatacji jak i zużycia paliwa oaz osiągow dla porównania mam auto sąsiada z wtryskiem gazu jest to co prawda nie b-4 a a-4 z2.8 v6 osiągi są porównywalne jak tylko odebrałem auto od gazownika to była katastrofa ale laptop w rękę i w drogę i co się okazało tego nie da rady wyregulować i zestroić dopieo po wymianie mixera i penych modyfikacjach wszystko zaczęło chodzić tak jak powinno. co do wystrzałów to ich brak .może wypowiedzą się inni użytkownicy którzy również nie mają problemów bo czytająć forum odnosi się wrażenie iż V-6 i mixer to nieporozumienie .ja twierdzę iż niepoozumieniem jest wiedza fachowa naszych gazowników oraż jakość mixerów (made in garaż).te samochody jeżdziły kiedyś w belgi holandi włoszech na mixerach a o wtrysku wtedy nikt nie marzył.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 17:49:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Popieram wypowiedzi hansa,też myślałem że to będzie dobrze chodzić na mieszalniku-tak zapewniał mnie mój gazol.Jednak troche głupio mi było jeździć strzelającą A6ką.Po założeniu instalacji sekwencyjnej auto odżyło, osiągi mam lepsze jak na benzynie.Wcześniejsze 2,6 ze zmienionym kolektorem na aluminiowy od 2,8 chodziło niczym polonez.Lepiej się zapożyczyć i założyć uczciwą instalkę albo wcale jej nie zakładać i jeździć na benzynie.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 18:09:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
enduro7777 napisał(a):
czytając te posty odnoszę wrażenie iż jestem jedynym użytkownikiem 2.8 z gazem 2 giej gen.któremu to nie sprawia żadnych problemów zarówno w eksploatacji jak i zużycia paliwa oaz osiągow dla porównania mam auto sąsiada z wtryskiem gazu jest to co prawda nie b-4 a a-4 z2.8 v6 osiągi są porównywalne jak tylko odebrałem auto od gazownika to była katastrofa ale laptop w rękę i w drogę i co się okazało tego nie da rady wyregulować i zestroić dopieo po wymianie mixera i penych modyfikacjach wszystko zaczęło chodzić tak jak powinno. co do wystrzałów to ich brak .może wypowiedzą się inni użytkownicy którzy również nie mają problemów bo czytająć forum odnosi się wrażenie iż V-6 i mixer to nieporozumienie .ja twierdzę iż niepoozumieniem jest wiedza fachowa naszych gazowników oraż jakość mixerów (made in garaż).te samochody jeżdziły kiedyś w belgi holandi włoszech na mixerach a o wtrysku wtedy nikt nie marzył.


Trochę nerwów przez tą zwykłą instalkę zjadłem.Mam dobrego gazownika, tego po prostu się nie dało dobrze dostroić nawet na różnych mikserach.Też byłem pewny że to dobrze chodzi, nawet chciałem się ścigać z Szostim na pasie w Bydzi...i dobrze że nam przeszkodziła w tym policja bo bym się obciachu najadł.Sekwencja też wymaga strojenia, nie każdy gazownik chce poświęcić temu czas i ogranicza się do chwilowej adaptacji z benzyny.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: