masta_j napisał(a):
W jaki sposób płuka się taki układ?
W jaki sposób pozbyć się płynu z układu? Bo zastanawiam się czy lepiej ciutkę dolać (jest minimalnie poniżej minimum) czy wymienić cały właśnie z powyższym płukaniem.
Dzięki i pozdrawiam
na forum znalazłem taki opis:
wyciagasz ze zbiorniczka wyrownawczego plynu wspomagania powrot , zawartosc zbiorniczka wypuszczasz , wymywasz zbiorniczek , zalewasz go nowym plynem , odpalasz auto a w tym czasie waz powrotny wkladzasz do jakiejs wiekszej buteki przezroczystej. na bieżąco dolewasz płynu patrzac co leci z powrotu. jezeli wyleci juz czysty nowy plyn , zatrzymujesz silnik , skrecasz przewod , dolewasz plynu i po wszystkim
sprawdz jaki masz płyn w układzie: czerwony czy zielony
jeśli czerwony to użytkownicy AKP zalecają wymianę na zielony
jeśli masz zielony to dolej g004000 (Audi) lub Febi 6162(o ile nie pomyliłem numeru)