.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 02:06:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80Q B4 2.8 AAH] Padł docisk sprzęgła - dziwna akcja :)
PostNapisane: 13.gru.2006 20:42:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam kolegów na wstępie proszę o wyrozumiałość i nie śmianie się że zajechałem dyfer albo skrzynie ale mam taki problemik dziś bawiłem się moja kochaną szperą i w pewnym momencie przesadziłem troche z mocą i zakręciłem silnikiem na jedynce do odcięcia zapłonu natępnie jak chciałem wyłączyć już diff sperre to nie mogłem wbić żadnego biegu hehehe ale mam taką nadzieję ze nie padł dyfer ani skrzynia bo jak wyłączam zapłon to nic nie jest zblokowane i mogę normalnie wbijać biegi. Jak tylko włącze auto i zadziała elektryka to nie mogę juz wbić biegu. Żeby jechać do przodu muszę najpierw na zgaszonym aucie wbić jedynke a potem odpalić silnik i ruszać z tym ze jak juz odpale to auto jakby było minimalnie na włączonym sprzęgle i jechało samo do przodu nawet jak trzymam wcisnięte sprzęgło to samo jedzie pomału do przodu ale tak bardzo minimalnie. Jak juz ruszę z jedynki i zaczne jechać to nadal nie mogę wbić biegu np. 2. dlatego żeby dojechać do domu ruszałem z dwójki i jechałem cały czas na 2.
Obstawiam ze zblokowało mi się tam coś co włącza i wyłącza szpere i szpera nie jest do końca rozłączona ale nie wiem czy to aż tak optymistycznie tylko się popsuło czy coś więcej.
Doradźcie coś jak możecie tylko proszę nie w stylu np. "ujeżdżałeś jak wariat to teraz masz..." tylko cos konkretniej. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc bo autko stoi pod domem biedne i cierpi :)

PS
Nie śmiejcie sie że sie doigrałem :)

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Ostatnio edytowano 24.gru.2006 19:57:07 przez mAr$zx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 21:45:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Masz sprzęgło do wymiany. :peace: Około 1000zeta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 22:08:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Konkretniej to jakies 850-900zł.
Diagnoza:patrz post wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 23:37:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
jak cos to za 850-900 wlasnie masz u mnie sachs'a ;)

pzdr

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 01:11:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
też tak właśnie myślałem że to moze też byc sprzęgło ale to akurat by było szczęście w nieszczęściu bo i tak miałem do wymiany bo na wyzszych obrotach przy strzale się ślizgało. I lepiej że sprzęgło niz np. torsen albo skrzynia. Chociaż kurde miałem nadzieje ze przez zime jeszcze przejeżdże na tym sprzęgle o ile to w właśnie ono padło :) A co do tej ceny to jest komplet za 850-900zł? czy za tarcze? A teraz druga sprawa bo skoro i tak mam to sprzęgło do wymiany to myślicie że na tym sprzęgle mogę jeszcze po kręcić się i po katować na parkingu? i dobić je do końca czy lepiej nie robić nic juz i spokojnie na dwójce dojechać do warsztatu? :) Pozdro i dzięki za sugestie.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 01:25:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
mAr$zx napisał(a):
też tak właśnie myślałem że to moze też byc sprzęgło ale to akurat by było szczęście w nieszczęściu bo i tak miałem do wymiany bo na wyzszych obrotach przy strzale się ślizgało. I lepiej że sprzęgło niz np. torsen albo skrzynia. Chociaż kurde miałem nadzieje ze przez zime jeszcze przejeżdże na tym sprzęgle o ile to w właśnie ono padło :) A co do tej ceny to jest komplet za 850-900zł? czy za tarcze? A teraz druga sprawa bo skoro i tak mam to sprzęgło do wymiany to myślicie że na tym sprzęgle mogę jeszcze po kręcić się i po katować na parkingu? i dobić je do końca czy lepiej nie robić nic juz i spokojnie na dwójce dojechać do warsztatu? :) Pozdro i dzięki za sugestie.

jedz do warsztatu i nie swiruj :diabel: :diabel:

co do sprzegla to komplet: tarcza lozysko docisk

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 01:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ujeżdżałeś jak wariat to teraz masz... :056: :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 02:06:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
ta ujeżdżałem jak wariat i mam wiem i zdawałem sobie sprawę z tego od samego początku że może coś paść poza tym sprzęgło juz wcześniej dało o sobie znać i i tak miało iść do wymiany tylko myślałem ze przez zimę pociągnie ale coś dziś mnie wzięło i zacząłem się bawić na DIFF ON i sie zblokowało na dobre z tym ze nie tylko most ale też skrzynia a co za tym stoi sprzęgło hehehe dodam jeszcze że jak kupie nowe to też będę dojeżdżał jak wariat (oczywiście na drogach wyłączonych z ruchu i na własną odpowiedzialność) i najchętniej przyodział bym autko w sprzęgło ze spieków :) myślicie ze takie by się dopasowało do B4 AAH quattro? w sensie tarcze bo z tych mocniejszych miała być niby ta od AAN ale podobno jest taka sama jak do AAH i nie różni się niczym ale nie wiem jak to jest. Myślicie ze można spasować coś trwalszego nie aż tak przesadnie wielkim kosztem?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 02:53:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Dobra panowie znalazłem coś ciekawego nawet i chyba jestem bardzo zainteresowany http://www.sprzegla.com/?id=cennik co o tym myślicie?? Tylko teraz znowu nie wiem bo czytałem że takie sprzęgło spiekowe to wystarcza na zaledwie 10-15km ale nie wiem jak to jest. Narodziło się pytanie:
Spiek z wzmacnianym dociskiem Czy może Seria Sachs lub LUK? Ktoś coś doradzi?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 08:05:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ale wydziwiasz. po co CI w 2.8 wzmocnione sprzeglo ? to ze zajechales sprzeglo to wynik nieumiejetnego poslugiwania sie nim a nie slabego elementu. postaraj sie nie jezdzic na polsprzegle i bedzie wszystko OK. ruszac mozna nawet z wolnych obrotow takze masz sie czego uczyc przez zime

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 08:05:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
mAr$zx napisał(a):
Spiek z wzmacnianym dociskiem Czy może Seria Sachs lub LUK? Ktoś coś doradzi?


Odpowiedz dostałeś powyżej. Poczytaj sobie o spiekach na www.streetracing.pl
I jak juz założysz nowe sprzęgło nie zapomnij włączyc sobie DIFF ON i czekac az za moment poleci cos następnego... :056: Obrazek

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 08:51:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Co Wy chlopaki, nie besztajcie go :) Ma kase niech sie uczy, nauka kosztuje i mam nadzieje ze nie pojdzie w las :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 22:41:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
też mam taką nadzieję bo co mi sie posypie i potem musze to naprawiac to się ucze przy okazji co i jak tak ze potem mogę sobie już sam to wymieniać.
Powiedzcie mi jeszcze LUK czy SACHS??

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 22:50:10 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ale co Luk czy Sachs ? imie dla chlopca ? :056:



p.s.
cokolwiek wezmiesz nowe bedzie dobre. LUC robi na pierwszy montaz ale to nieistotne przy kupnie poza ASO

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 09:31:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja mam juz drugie sprzeglo SACHSa i jest jak najbardziej OK :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 16:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
A ja dziś kupiłem LUK'a za 800zł. Myślę ze to chyba dobra cena. A tak z innej beczki to jest taka opcja zeby do b4 AAH q założyć inną krótszą skrzynie tak ażeby autko szybciej przyspieszało a w to miejsce Vmax spadła? Bo ja tam wole szybciej przekroczyć 100km/h niż cisnąć np. 220km/h tak sobie pomyślałem że może od 2.6 skrzynia byłaby krótsza. Jak to jest z tymi skrzyniami a dokładniej przełożeniami w skrzyni bo może w tej co mam mozna je jakoś zmienić?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 20:05:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Nie mogę sie powstrzymać:
flavios napisał(a):
Rozleci ci się torsen tak jak w mojej S6 V8.
Przy dużej prędkości pożegnasz sie z Życiem.
Gwarantuje że się rozleci. Eska wytrzymała trzy tygonie takiej jazdy.
Ale też uważam że było warto.
Startowała aż się fotel pasażera połamał :diabel:

Broń Boże się nie śmieje bo kilka razy też coś rozwaliłem w aucie.
Ale... A nie mówiłem!! :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 21:33:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no a co ma sprzęgło do torsena? sprzęgło się zużywa tak jak np. klocki hamulcowe i co jak ktoś wymienia klocki to mam powiedzieć a nie mówiłem ze jak będziesz hamował to po ścierasz okładziny :D

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 23:29:36 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
flavios napisał(a):
Nie mogę sie powstrzymać:
flavios napisał(a):
Rozleci ci się torsen tak jak w mojej S6 V8.
Przy dużej prędkości pożegnasz sie z Życiem.
Gwarantuje że się rozleci. Eska wytrzymała trzy tygonie takiej jazdy.
Ale też uważam że było warto.
Startowała aż się fotel pasażera połamał :diabel:

Broń Boże się nie śmieje bo kilka razy też coś rozwaliłem w aucie.
Ale... A nie mówiłem!! :diabel:

rozbierz i zloz kiedys skrzynie od takiego audi a nie chrzanisz farmazony bez pokrycia ;)

co do krotszej skrzyni to od 2.3 bedzie bardzo fajna ale nie licz ze przyspieszysz szybciej do 100ki bo na to Ci fizyka nie pozwoli. poprostu szybciej zmienisz na 3ci bieg .. nie przy 95-98 a przy 86-90 i dluzej na trojce dociagal bedziesz do 100 km/h ... jedyne co zyskasz przez taki zabieg to elastycznosc i dzieki temu w miescie mozesz zejsc ze spalaniem nieznacznie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 00:04:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
No to jak mi się kiedyś skrzynia rozleci to będe szukał krótszej oby nie stało sie to za szybko. A ja myślałem ze jak krótsza skrzynia to szybciej 100 osiągne Hans co miałeś na myśli mówiąc że fizyka mi nie pozwoli? mówisz o stosunku mocy i momentu do masy auta? bo ja zawsze myślałem że krótsze przełożenia szybciej do iluś tam a vmax mniejszy. Druga sprawa to ta skrzynia od 2.3 mówisz że podejdzie bez problemu do b4 AAH? i sprzęgło tez to samo do tej skrzynki? bo to by mogło być nawet ciekawe jakby to pasowało bez kombinacji bo kiedyś pewnie zajeżdże skrzynke swoją i wtedy bym wolał krótszą a dynamiczniejszą :D

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: