Zbieram się z zamiarem otwarcia dekli na głowicach. Przy okazji pomyślałem że mógłbym zrobić porzadek z wtryskami. Otóż mam następujace korekcje na poszczególnych cylindrach:
http://img126.imageshack.us/my.php?image=0013014018jaowydg7.jpg
I teraz tak:
1. Wydaje mi się że cylindry 5 i 6 (czyli na jednej głowicy) pracują najsłabiej - mają nagorsze korekcje (w stosunku do pozostałych).
2. Podejrzewam że wpływa to na kulture pracy silniczka i objawia się chmurką błękitno-szarego dymku rano ZIMĄ przy odpalaniu
3. Pozostałe wtryskiwacze wyglądaja chyba w miarę zdrowo, sterujący wymieniany był w zeszłym roku na nówkę sztukę.
4. Zatem czy nie warto byłoby np. te 2 najgorsze wtryski zamienić np. na uzywane ale w bardzo dobrym stanie (może znacie pewne źródło, kto takowe sprzedaje 059130201F, lub spróbować je zregenerować (Pan z Nadarzyna w rozmowie telefonicznej stwierdził że da się je wyregulować, ale nie wiem czy to dobry pomysł.
5. Kupować cały komplet nowych jest chyba bez sensu.z temperaturach poniżej 0 stop C.
6. Myślałem jeszcze czy np. nie przełożyć tych 2 wtrysków symetrycznie na osobne głowice- mam wrażenie że przez te wtryski cała jedna głowica (cylindry 4,5,6) pracuje "gorzej", czuć jakby nierównomierny start zimnego motorka pr
7. A może na te korekcje mają wpływ wałki w tej jednej głowicy, albo ktoś wymieniał jedną głowicę na uzywaną z innego auta
po jakimś dzwonie
Co przy okazji wymiany, wyjęcia wtrysków trzeba wymienić miedziane podkładki na nowe?
Prosze o pomoc i radę.