.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 06:02:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5TDI AEL] problem z zapaleniem
PostNapisane: 19.gru.2006 20:08:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:22:25
Posty: 35
Lokalizacja: zakopane
w aucie byl ustawiony rozrzad , ( wszystko na znaki , jest idealnie) i teraz nie chce zapalic , jak juz zapli to chodzi bardzo ladnie , nie kopci , nie szarpie itd... .Jak roarzad byl zle ustawiony( mijal sie ze znakami) to auto palilo "od strzala" ale potem strasznie przebieralo na obrotach. w silniku nie ma czujnika doladowania , zamowiony jest i czekam na ta czesc bo auto jezdzi na razie bez niej

_________________
audi coupe quattro TDI
vw golf 1.8T 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 20:24:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 08:33:05
Posty: 116
Lokalizacja: Płock
Sprawdź kąt wtrysku na Vagu musi być pomiędzy 45-60 ale lepiej bliżej 60 miałem u siebie też problemy z zapalaniem na zimnym jak ciepły to palił na dotyk i kąt miałem na Vagu około 37 a ustawiłem na 60 i jest git pali od pierwszego czy zimny czy ciepły.

_________________
Audi C4 A6 2,5 TDi 1996 r silnik AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 20:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:22:25
Posty: 35
Lokalizacja: zakopane
na jakim bloku to sprawdzic ?

_________________
audi coupe quattro TDI
vw golf 1.8T 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 20:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
blok 000 w trybie serwisowym.
ustaw 50 51

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 21:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mauzer napisał(a):
blok 000 w trybie serwisowym.
ustaw 50 51


w angielskiej wersji Vag'a nazywa sie to basic settings... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 22:02:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie wiem nie mam tej ani tej :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 22:40:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mauzer napisał(a):
nie wiem nie mam tej ani tej :peace:

i sa to nastawy podstawowe .... (w dokladnym tłumaczeniu ;-) )

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 23:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
juz dobrze sherloku, zależy jakie zabawki masz w ręku :):

to jeszcze po radziecku zacytuj :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 09:51:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Mauzer napisał(a):
blok 000 w trybie serwisowym.
ustaw 50 51


Dobre :D . Ustawiałeś kiedyś w AEL kąt wtrysku :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 12:27:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kiedyś :D
Obrazek

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 12:48:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
aha czyli rozumiem, że potrafisz ustawić równo na 50 albo równo na 51 :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 13:26:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 08:33:05
Posty: 116
Lokalizacja: Płock
Rogal napisał(a):
aha czyli rozumiem, że potrafisz ustawić równo na 50 albo równo na 51 :?:


Nie da się równo ustawić w granicach 3-4 jednostki będzie się wahać ja mam około 58-61 i jest dobrze zero problemów z odpalaniem

_________________
Audi C4 A6 2,5 TDi 1996 r silnik AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 13:40:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
No właśnie... dlatego dziwię się, że podajesz tak dokładne jednostki.

To nie R4 ;)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: no i walcze dalej
PostNapisane: 20.gru.2006 19:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:22:25
Posty: 35
Lokalizacja: zakopane
kat wtrysku poprawilem ( byl okolo 30 a teraz kolo 55 na vag-u) auto jednak dalej nie zapala.... Zeby odpalil trzeba mu doslownie dac powachac samostartu:( i wtedy zapala , co ciekawe jak juz zapale to potem kolejne stary przebiegaja na dotyk , bez zadnych samosstartow itp , tylko nie dkuzej niz kolo 20 sekund po zgaszeniu :( , jak juz postoi z dwie minuty to spowrotem dopalacz w kolektor:(
Czy jest taka mozliwosc zeby w pompie nie wlaczal sie jakis zaworek od podnoszenia dawki na czas uruchomienia ? czyjniki temp dzialaja , swiece grzeja itd..

_________________
audi coupe quattro TDI
vw golf 1.8T 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 19:44:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Cofa sie paliwo wiec albo pompa nie zasysa juz tak dobrze (zabrudzone sitko) albo nieszczelność.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 19:55:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W AEL`ku ustawiasz w basic settings powyżej 60 jednostek. 60-65 jednostek. Wartość 51 to nominał dla R4 ;)
Witek: idealnie nie da się ustawić ... po co sie droczysz
:):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 19:55:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:22:25
Posty: 35
Lokalizacja: zakopane
z paliwem tez kombiinowalem , nawet mu taki maly obieg zrobilem( zasilanie i przelew do banki 5 litrowej) i dalej taki sam objaw , przewody tez szczelne nic nie cieknie. sprawdze jeszcze to sitko

_________________
audi coupe quattro TDI
vw golf 1.8T 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 22:06:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2005 22:01:41
Posty: 16
Lokalizacja: dąbrowa górnicza
witam
Miałem u siebie taki sam problem , przyczyną okazały sie popękane sprezyny na sekcjach w pompie (nie trzymała cisnienia) po wymianie sprezyn i uszczelek pali miodzio
Pozdrawiam

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL :)' 96

"We wszystkich dziedzinach życia wymagana jest obecnie
fachowa wiedza. Jedyni dziś amatorzy to politycy."


Harold Macmillan


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: