meszrum napisał(a):
nie znam tego oddziału - znam tylko szyld
uważam, że śmiało możesz przedzwonić do Marka Staszewskiego [prawdziwy Master/s] bądź do Wojtka [Master/s Katowice] i zapytać, czy Poznań zrobi to dobrze.
...zawsze można wysłać Wojtkowi chore kości, a on odeśle zdrowe...
Waldi ma rację - wszystko przygotowane na serię - wręcz na nią czeka.
jestem ciekawy, czy po powrocie do serii będziesz się, choćby, zastanawiać nad modyfikacją...
Mesz, przyjacielu
Właśnie jestem po rozmowie telefonicznej z ikoną TDI południowej Polski, samym Aligatorem. Dogadaliśmy szczegóły, jutro wysyłam Wojtkowi ECU z mojego AFB - wrzuci mi kości z seryjnym programem i odeśle na mój adres.
Cena - rewelacyjna
...że też ja wcześniej na to nie wpadłem... przecież to takie proste
Mi jednak trzeba, jak "krowie na rowie" łopatą do tej pustej makówki
Mój seryjny soft dedykuję Tobie, mój nauczycielu...
[+]
hej, mój ECU jest już spakowany i jutro skoro świt śmiga do Mastersa.
Jakoś mi tak smutno...
Eeehhh...Nostalgia za utraconymi konikami
meszrum napisał(a):
jestem ciekawy, czy po powrocie do serii będziesz się, choćby, zastanawiać nad modyfikacją...
Ja też jestem bardzo ciekawy jak zakończy się moja "przygoda" z super profesjonalnym chip tuningiem rodem ze słonecznej Italii.
Furtkę zostawiłem sobie otwartą - po uzdrowieniu AFB, Aligator może zająć się indywidualnie moją modyfikacją, ale czy do tego wrócę ?
Zastanawiam się, czy zaobserwuję duży spadek mocy, i dopada mnie tęsknota za "rajem utraconym". Mimo, że były krytyczne przeładowania - auto tak przyjemnie (jak Ty to określiłeś) odjeżdzało spod pupy
Nie wiem, czy jest to możliwe, ale poprosiłem Aligatora, żeby, zanim wyjmie włoską "misterną" robotę - chociaz w przybliżeniu określił - ile to auto mogło mieć horsików. Tak z czystej ciekawości.
Bez sprawdzania na hamowni jest to chyba raczej niemożliwe, ale...
ECU wysłany do Mastersa, a moje autko stoi sobie w garażu, takie biedne - bez serca... Eeeehhh
W najbliższych dniach znowu zawrócę Wam głowę, bo moje cudownie uzdrowione ECU już wraca od Aligatora. Program został zmieniony na oryginalny soft D60 - dokładnie taki jaki powinien być w moim aucie.
W ocenie mistrza TDI - chiptuningu, moja furka na tamtej włoskiej "misternej" robocie wręcz nie miała prawa chodzić, wszystko było totalnie skopane i nie dopracowane, z moich starych kości mogę sobie ugotować zupę...
Natychmiast jak tylko dostanę ECU - zamontuję go i zaloguję, żebyście mogli rzucić okiem, co się zmieniło.
I tutaj moje pytanie z tym związane do mistrzów analizy Meszruma i Jozefa. Dzięki bezinteresownej pomocy serdecznego kolegi jestem w posiadaniu nowego, 100% sprawnego N75 na podmiankę (jeszcze raz mu dziękuję).
Czy zakładać go od razu, czy też najpierw zalogować sam nowy seryjny soft i obserwować zmiany zwłaszcza w logu dynamicznym 011 ?
Jak uważacie, Panowie ?
I drugie pytanie do Meszruma: ECU ma nowy soft seryjny D60, natomiast soft tiptronica pozostał nietknięty - czy nie uważasz, że może to spowodować jakieś komplikacje w komunikacji pomiędzy ECU a tipem?
Będę wdzięczny za odpowiedź
[+]
baskecik wybacz - już naprawiłem swój błąd
przez Ciebie nie mogę spać
...chciałem się trochę podzielić odczuciami i spostrzeżeniami, ale to rzeczywiście nie jest forum dla "anonimowych alkoholików" ani terapia zajęciowa, a moje "problemy z psychą" spowodowane nieustannym myśleniem o uzdrowieniu mojej V6 - teczki powinienem rozwiązać poza AKP. Tak też zrobię... Poprawię się
Pozdrawiam serdecznie