meszrum napisał(a):
nie znam tego oddziału - znam tylko szyld
uważam, że śmiało możesz przedzwonić do Marka Staszewskiego [prawdziwy Master/s] bądź do Wojtka [Master/s Katowice] i zapytać, czy Poznań zrobi to dobrze.
...zawsze można wysłać Wojtkowi chore kości, a on odeśle zdrowe...
Waldi ma rację - wszystko przygotowane na serię - wręcz na nią czeka.
jestem ciekawy, czy po powrocie do serii będziesz się, choćby, zastanawiać nad modyfikacją...
Mesz, przyjacielu
Właśnie jestem po rozmowie telefonicznej z ikoną TDI południowej Polski, samym Aligatorem. Dogadaliśmy szczegóły, jutro wysyłam Wojtkowi ECU z mojego AFB - wrzuci mi kości z seryjnym programem i odeśle na mój adres.
Cena - rewelacyjna
![n :!!:](./images/smilies/012.gif)
...że też ja wcześniej na to nie wpadłem... przecież to takie proste
Mi jednak trzeba, jak "krowie na rowie" łopatą do tej pustej makówki
Mój seryjny soft dedykuję Tobie, mój nauczycielu...
[+]
hej, mój ECU jest już spakowany i jutro skoro świt śmiga do Mastersa.
Jakoś mi tak smutno...
Eeehhh...Nostalgia za utraconymi konikami
![:cry2: :cry2:](./images/smilies/_1cry.gif)
meszrum napisał(a):
jestem ciekawy, czy po powrocie do serii będziesz się, choćby, zastanawiać nad modyfikacją...
Ja też jestem bardzo ciekawy jak zakończy się moja "przygoda" z super profesjonalnym chip tuningiem rodem ze słonecznej Italii.
Furtkę zostawiłem sobie otwartą - po uzdrowieniu AFB, Aligator może zająć się indywidualnie moją modyfikacją, ale czy do tego wrócę ?
Zastanawiam się, czy zaobserwuję duży spadek mocy, i dopada mnie tęsknota za "rajem utraconym". Mimo, że były krytyczne przeładowania - auto tak przyjemnie (jak Ty to określiłeś) odjeżdzało spod pupy
Nie wiem, czy jest to możliwe, ale poprosiłem Aligatora, żeby, zanim wyjmie włoską "misterną" robotę - chociaz w przybliżeniu określił - ile to auto mogło mieć horsików. Tak z czystej ciekawości.
Bez sprawdzania na hamowni jest to chyba raczej niemożliwe, ale...
ECU wysłany do Mastersa, a moje autko stoi sobie w garażu, takie biedne - bez serca... Eeeehhh
W najbliższych dniach znowu zawrócę Wam głowę, bo moje cudownie uzdrowione ECU już wraca od Aligatora. Program został zmieniony na oryginalny soft D60 - dokładnie taki jaki powinien być w moim aucie.
W ocenie mistrza TDI - chiptuningu, moja furka na tamtej włoskiej "misternej" robocie wręcz nie miała prawa chodzić, wszystko było totalnie skopane i nie dopracowane, z moich starych kości mogę sobie ugotować zupę...
Natychmiast jak tylko dostanę ECU - zamontuję go i zaloguję, żebyście mogli rzucić okiem, co się zmieniło.
I tutaj moje pytanie z tym związane do mistrzów analizy Meszruma i Jozefa. Dzięki bezinteresownej pomocy serdecznego kolegi jestem w posiadaniu nowego, 100% sprawnego N75 na podmiankę (jeszcze raz mu dziękuję).
Czy zakładać go od razu, czy też najpierw zalogować sam nowy seryjny soft i obserwować zmiany zwłaszcza w logu dynamicznym 011 ?
Jak uważacie, Panowie ?
I drugie pytanie do Meszruma: ECU ma nowy soft seryjny D60, natomiast soft tiptronica pozostał nietknięty - czy nie uważasz, że może to spowodować jakieś komplikacje w komunikacji pomiędzy ECU a tipem?
Będę wdzięczny za odpowiedź
[+]
baskecik wybacz - już naprawiłem swój błąd
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
przez Ciebie nie mogę spać
...chciałem się trochę podzielić odczuciami i spostrzeżeniami, ale to rzeczywiście nie jest forum dla "anonimowych alkoholików" ani terapia zajęciowa, a moje "problemy z psychą" spowodowane nieustannym myśleniem o uzdrowieniu mojej V6 - teczki powinienem rozwiązać poza AKP. Tak też zrobię... Poprawię się
Pozdrawiam serdecznie
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)