.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 13:53:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2009 22:15:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
A przy okazji zapytam sie o taką rzecz- czasami gdy odpalam auto zaswieci żółta kontrolka "trójkąt z wykrzyknikiem otoczony strzałką" - co to jest i co to oznacza? Prosze o podpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 07:58:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Kontrolka imobilajzera, będą jakieś błędy w sterowniku.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 16:02:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Czyli podpiac pod kompa i sprawdzic..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 20:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Witam
To też dorzucę swoją przepowiednię ;) przyczyny samoczynnego przełączania się na benzynę - skoro piszesz, że po tym zdarzeniu przewody zasilające wtyskiwacze są "raczej twarde", to może to być jednak wina reduktora. Jeżeli ma on nieszczelność pomiędzy komorami, to ciśnienie wzrasta powyżej dopuszczalnego i sterownik przełącza na benzynkę i zamyka zawory gazowe. Jak jedziesz szybciej, to to się nie zdarza, bo obciążony silnik i tak ten przeciek "skonsumuje".
Na wolnych obrotach przewody raczej twarde nie powinny być - przy standardowym ciśnieniu gazu ok. 1atm i podciśnieniu w kolektorze ok. 0.3atm, w tych wężach jest ok. 1.3atm, a na zewnętrzu atmosferyczne, czyli ok. 1atm - ciśnienia prawie jednakowe :) .
Jak nie masz kompa i fejsa do gazu, to zastępczo sprawdź, czy na tych wolnych obrotach, przy pracy na gazie, te przewody nie twardnieją :?: Jeżeli powoli twardnieją i w pewnym momencie następuje przełączenie - to patrz wyżej ;). Dodatkowo wyłącz wszystkie odbiorniki energi - klimę, światła itd., żeby zmniejszyć zapotrzebowanie na paliwko podczas tego testu.

To oczywiście tylko kolejna teza, poprzednie wymienione w wątku, jak najbardziej również możliwe.

Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 21:15:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
A gaz to ty masz ? bo ja tak mam jak mi się kończy.

A tak na poważnie.Czasami po zatankowaniu rozłaczami LPG gdy jadąc dodaję gazu.Wtedy się zatrzymuje ,wkręcam na obroty i po chwili można latać.

Czasami wyłączał mi przy ostrym prześpieszaniu i na mniejszej połowie zbiornika.Źle ustawiony był ssak gazu w butli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2009 07:38:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Co tu debatować, podpiąć fejsa i patrzeć w parametry.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2009 17:32:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Gaz mam na gwarancji, byłem u macherów , którzy zakładali instalacje, podłoczyli pod kompa , sprawdzili parametry i powiedzieli ze wszystko jest ok i zebym przyjechał jak sie bedzie znowu przełączac na benzyne bo teraz nic nie moga zdiagnozowac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2009 17:33:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Powiedzieli ze najlepiej podłączyc pod kompa w chwili przełączenia bo wtey wyjdzie co jest nie tak, a mnie juz szlag trafia bo jade specjalnie do nich 80 km i cholerstwo ani razu sie nie przełączy!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 21:08:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Czy przyczyną w/w objawów moze byc uszkodzony czujnik temperatury??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 08:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
jaro2124 napisał(a):
Czy przyczyną w/w objawów moze byc uszkodzony czujnik temperatury??


Jeżeli chodzi o czujnik temperatury gazu lub reduktora, to w przypadku braku sygnału od nich samochód nie przełączy się na LPG.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 08:41:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Własnie wróciłem od macherów- wreszcie trafiłem do nich w momencie kiedy nastapiły objawy awarii - podpieli pod kompa i stwierdzili ze winny jest wadliwy czujnik temperatury - wymienili i zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: