.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 22:18:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 29.maja.2014 23:48:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
M5 e39 też wesoło nie jest - vanosy (zawsze walnięte, na dłuższą metę, musisz 10k wyłożyć). M3 E46 klepią zawory, będzie taniej, ale nie wiem ile. M3 E36 - trzeba zrobić miskę na nowo, bo na torze, może pompa zassać powietrze. M5E60, to już w ogóle nie piszę, bo to porażka po całości, jeśli chodzi o awaryjność. M5 E34 nie do dostania, E30 tym bardziej. E90 jest 8cylindrowym odpowiednikiem V10 z M5E60, choć tutaj mało się słyszy i fuckupach.
Z zapierdalalstwa 2,7Bit manual jest na prawdę sensowne rozwojowe i mimo wszystko chyba najtańsze.

Merol ma też ciekawą paletę AMGów.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 00:04:10 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
zioolko napisał(a):
Nie jedzie, nie skręca, nie trzyma parametrów, dużo kosztuje i drogie w utrzymaniu.
Tak w skrócie można podsumować RS6 C5.

zioolko, jechałeś kiedyś RSem czy tak sobie piszesz :?:
Bo ja jeździłem takim zrobionym na ponad 500 kucy i delikatnie mówiąc nie zgodzę się z Tobą...

P.S. tak tak, wiem ten Superb 3.6 V6 jest lepszy bo nowy...a po programie to wciąga takiego starego kiblowatego RSa nosem a my jesteśmy grupą wzajemnego wsparcia :peace:

Czy Ty jeszcze pamiętasz co to zamiłowanie (niech będzie że ślepe) do jedynej słusznej marki oraz pasja :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 00:11:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
jak masz do przepie&$#enia 2kPLN /mc to ślepa miłość odchodzi na dalszy plan. Tutaj trzeba chłodno kalkulować, nie ma to tamto.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 00:17:14 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Jeśli to ma być daily car to tak....ale mało kto (chyba) kupuje RSa w tym wieku do pomykania wokół komina...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 00:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Daily, nightly.... whatever.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 01:44:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
gitmar napisał(a):
zioolko napisał(a):
Nie jedzie, nie skręca, nie trzyma parametrów, dużo kosztuje i drogie w utrzymaniu.
Tak w skrócie można podsumować RS6 C5.

zioolko, jechałeś kiedyś RSem czy tak sobie piszesz :?:
Bo ja jeździłem takim zrobionym na ponad 500 kucy i delikatnie mówiąc nie zgodzę się z Tobą...

P.S. tak tak, wiem ten Superb 3.6 V6 jest lepszy bo nowy...a po programie to wciąga takiego starego kiblowatego RSa nosem a my jesteśmy grupą wzajemnego wsparcia :peace:

Czy Ty jeszcze pamiętasz co to zamiłowanie (niech będzie że ślepe) do jedynej słusznej marki oraz pasja :?:


RS-em nie jechałem, kto by mnie wpuścił. Za wysokie progi.

Nie zblokowałem się na vagu jak poniektórzy.
Przejedź się C63 i wsiądź potem do klocowatego RS6 C5 i opisz swoje odczucia.

Na chwile obecną mogę powiedzieć, że C63 może być ślepą miłością (ale cena "lekko" zaporowa 150 kawałków za 6-latka). Lekka buda (relatywnie), mocny silnik, duży moment i napęd na tył to jest tygrysy lubią najbardziej.

O dźwięku nie wspominam, bo deklasuje wszystkie europejskie v8-mki i zawstydza nowe hemi.

Warto popróbować różne marki.

mroova81 napisał(a):
Merol ma też ciekawą paletę AMGów.


6.3 litra AMG przedliftowe ma praktycznie wadliwe tylko śruby głowicy i ponoć wypada zmienić szklanki na takie od SLS. A tak poza tym motor nie do zajechania. Żadnego turbo, kompresora. W polifcie jest tylko lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 06:40:31 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Co kto lubi i na co kogo stać ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 06:52:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
C63 porównywać do rs6 i to w budzie c5? Trochę nie na miejscu moim zdaniem. Lepiej porównać modzone rs4 b5 (150tysia na zakup i mody) i tu jestem ciekaw, kiedy będzie większy banan na twarzy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 08:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
mroova81 napisał(a):
M5 e39 też wesoło nie jest - vanosy (zawsze walnięte, na dłuższą metę, musisz 10k wyłożyć). M3 E46 klepią zawory, będzie taniej, ale nie wiem ile. M3 E36 - trzeba zrobić miskę na nowo, bo na torze, może pompa zassać powietrze. M5E60, to już w ogóle nie piszę, bo to porażka po całości, jeśli chodzi o awaryjność. M5 E34 nie do dostania, E30 tym bardziej. E90 jest 8cylindrowym odpowiednikiem V10 z M5E60, choć tutaj mało się słyszy i fuckupach.
Z zapierdalalstwa 2,7Bit manual jest na prawdę sensowne rozwojowe i mimo wszystko chyba najtańsze.

Merol ma też ciekawą paletę AMGów.


Vanosy w e39 klepią ale to nie ma raczej przełożenia na trwałosc silnika ani na moc. Aczkolwiek te auto tez w utrzymaniu tanie nie jest.

Każdą eMkę czy to e36, czy e39 czy e46 warto kupić - jak uda sie dorwac zadbany nie skatowany egzemplarz, bez wypadkowej przeszłości. Tylko trzeba tez odpowiednio zapłacic, ze 30-40% wiecej niz srednia allegrowa. Dla wielu to psychologiczna bariera nie do pokonania.

O c63 czy M5e60 nie piszę, bo to nie półka cenowa RS6c5.... choc słabsze sztuki m5 e60 zblizaja sie juz do lepszych RS6c5.
Choć zadbany RS6c5 w Polsce (nie mowiac na zachodzie) potrafi kosztować ponad 80 tys zł...

Mercedes też rzeczywiscie ma kilka ciekawych aut, chocby e55 AMG. W wersji W210 na prawde fajne i mocno pancerne auto, tansze od eMki i tym bardziej RSa. Tyle ze dla niektórych stylistyka nie do zaakceptowania...

Choc tak na prawde kazde z nich jest nieco inne.... najlepiej przetestowac różne jesli ktos ma taką mozliwosc.

W relacji pieniądze/fun nic nie pokonuje 80 quattro z piecykiem 4.2 :) A jesli ktos ma duzo $$$ to wrzuca jeszcze turbinę i RS6 robi sie przy nim powolny.... tylko znowu są bariery natury psychologicznej.... mało kto chce dac 20 tys zł za ponad 20 letnie auto, a w wersji z turbinami trzeba dorzucic jeszcze z 15 tysi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 08:57:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Tak czytam i oczom nie wierzę, porównywanie samochodu z początku XXI wieku do aut zaprojektowanych kilka ładnych lat później to delikatnie mówiąc przesada.
Zaczyna się standardowe bicie piany.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 30.maja.2014 11:55:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 14:29:13
Posty: 100
Lokalizacja: podkarpackie
to ja pojde dalej

z kontekstu mozna wywnioskowac, ze jestes driverem .... i mlodym kawalerem :)

to moze kup sobie jakas tania skorupe do jezdzenia na codziena -a extra 1000 w miesiacu przeznacz sobie na wypozyczenie czegos mocniejszego

odpadnie szukanie - ewentualna wtopa, naprawy, utrata wartosci itp ...

bedac w domu pare dni w miesiacu to troche na wyrost przymiarzajac sie do tego do czego probujesz ... a jak jestes mlody to za niedlugo moga Ci sie i priorytety w zyciu zmienic ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 25.sie.2014 07:56:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2014 07:57:56
Posty: 12
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Audi A4 B7 & Scirocco MK1 81' SL
Ja właśnie szukam RS6 C5 bo: Jest seryjnie uturbiony i da sie go łatwo dłubnąć, czego nie można powiedzieć o Mkach czy AMG gdzie inżynierowie wyciagneli 90%
tego co sie dało z wolnossaków, i każdy mod kończy sie albo marnym efektem albo jeżeli jest gruby (dołozenie kompresora np) wiąże sie z niemałym wydatkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno RS6 C5, koszty utrzymania
PostNapisane: 19.wrz.2014 12:42:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Nowsze E klasy AMG są na kompresorze i ew. tuning i jego wyniki są prostsze, tansze i wiecej daja niz tuning RS6.

Zacząć trzeba od tego ze mało ktore RS6 trzyma serię... najpierw 10-20 tys zł na doprowadzenie auta do stanu jako-takiego, potem mozna myslec o tuningu.

Ogólnie to są inne auta: eMka, RS6, E55 AMG - niby porównywalne ale kazde ma swój inny charakter i słuzy do czego innego. Trzeba samemu sprawdzic co komu najlepiej pasuje, w czym sie człowiek najlepiej czuje. A nie tylko jarac sie cyferkami/wykresami....

Ja byłem mocno napalony na RS6, przejechałem sie 3 egzemplarzami, kupiłem eMkę i nie żałuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: