.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 22:19:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 14.mar.2015 10:21:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
panowie zapominacie ,że 1.8 t spokojnie podciągnie się programem pod 200 koni z wolno-ssakami 2.4 nic nie zrobisz , 3.0 było by lepsze do a4 b6 , niestety ale jak chce się w miarę bezproblemowo wyprzedzać to trzeba mieć 300 koni i ze 400 niutów ,
tak naprawdę im mocniejsze auto masz tym bezpieczniej się czujesz ,
pozostaje kwestia 2.7 biturbo i 4.2 gdzie i jeden i drugi wychla pewnie tyle samo
2,7 będzie bardziej rozwojowy za to 4.2 mniej problemowy
jak bym patrzył na koszta utrzymania to wybrał bym 1.8t
na radość z jazdy 4.2
a 2,7 biturbo jak auto miało by iść w grubsze moce

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 14.mar.2015 10:49:35 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
A ja mam i 4.2 (ale w budzie C4) i 3.0 i stwierdzam że 3.0 V6 spokojnie wystarcza do poruszania się na codzień, mocy nie brakuje, jak narazie silnik bezobsługowy :)
Obstawiam, że gdybym kupił 2.4 to też bym był zadowolony :peace: ....powiedział użytkownik V8 :D

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 14.mar.2015 11:26:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
mariuszj0808 napisał(a):
jak chce się w miarę bezproblemowo wyprzedzać to trzeba mieć 300 koni i ze 400 niutów


Chyba na podwójnej ciągłej w zakręcie pod górkę

mariuszj0808 napisał(a):
tak naprawdę im mocniejsze auto masz tym bezpieczniej się czujesz


A jak się poczujesz naprawdę bezpiecznie to kończysz tak

http://www.sadistic.pl/nietypowe-parkow ... 347138.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 14.mar.2015 12:03:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Temat standardowo zszedł na bocznicę. Pytanie o 2.4 kończy się na tym, że bez 300 koni auto jest niebezpiecznie wolne ;)
tap

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 14.mar.2015 12:08:11 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Oj tam oj tam, podobnie jak gitmar stwierdzam, że 4.2 nie jedzie, ale do jazdy starcza mi też 2,6 w automacie - a to nawet na wstecznym nie jedzie.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 15.mar.2015 00:54:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
zioolko napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
jak chce się w miarę bezproblemowo wyprzedzać to trzeba mieć 300 koni i ze 400 niutów


Chyba na podwójnej ciągłej w zakręcie pod górkę

mariuszj0808 napisał(a):
tak naprawdę im mocniejsze auto masz tym bezpieczniej się czujesz


A jak się poczujesz naprawdę bezpiecznie to kończysz tak

http://www.sadistic.pl/nietypowe-parkow ... 347138.htm

czasami jest tak ,że wleczesz się x kilometrów za grupką aut gdzie na czele peletonu jedzie traktor albo inny spowalniacz niech się trafi za nim z 5 niemot co muszą mieć kilometr albo 2 wolnej z naprzeciwka i się zastanawiają czy jeszcze zdążą ,
na koniec dotoczy się do peletonu jeszcze 20 aut i życzę wszystkim cierpliwości i bezpieczeństwa ,
jeżeli twierdzisz ,że wolne wyprzedzanie jest bezpieczniejsze od szybkiego ? to ja tu czegoś nie rozumiem , bo można to zrobić rozważnie i szybko

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 15.mar.2015 19:32:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2011 14:19:41
Posty: 111
Auto: A6C6 3.0 TDI QUATTRO
2.4 lub 2.8 tyle w temacie V6 rządzi chyba że V8!

_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia...

298kM 600Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 16.mar.2015 14:05:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2015 14:41:56
Posty: 11
EDIT: Znalazłem jeszcze taki oto egzemplarz:
http://olx.pl/oferta/audi-a6-c5-2002-2- ... c79192b302
dla przypomnienia to ten poprzedni:
http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-v6-po-lif ... 46928.html / http://olx.pl/oferta/audi-a6-2-4-v6-po- ... c79192b302

Panowie panowie. Widze że tutaj naprawde mianiaczyny siedzą :)

Bardzo baaaaardzo dziekuje za wszystkie wypowiedzi.
To mnie na pewno przekonało do silnikow V6 i tego żebym na 1.8T sie nie zatrzymywal.

Na 4.2 nie bede wskakiwal bo w 80-90% to auto bedzie poruszac sie w trybie miejskim i to w warszawie, co prawda nie codziennie i raczej nie calodniowe jezdzenie w korkach a zeby cos zalatwic, podjechac. Wiekszych litraży boi sie moj portfel, a te 2 silniki z tematu wydawaly mi sie najlepszymi opcjami.

Nie jestem jakimś śmigaczem, biorac pod uwage dodatkowo że z tyłu bede miał mojego 3 miesiecznego syna itd nie mam zamiaru wyprzedzac peletonów 5 aut na raz, bardziej mi chodzi zeby ten samochod mial troche nadmiaru mocy ale tez nie chce przesadzac. Jak juz pisalem moja predkosc przelotowa to ok 90-110 (zalezy od drogi) nie śmigam wiec baaardzo szybko. chodzi mi o to zeby po prostu samochod przyspieszal przy tych 90-110 a to raczej pociagnie i jakis wolnossak 1.6 (no moze nie przy takim duzym i ciezkim aucie jak a6c5) ale wiecie o co chodzi.

Dobrym postem byly dane silnikow i ich przyspieszania ktore wkleił Zagor (dobrze by było znac takie wartosci dla 2.4 i 2.8 (w żadne bi turbo itd juz bawic sie nie chce :D)


Ostatnio edytowano 16.mar.2015 14:57:57 przez DEWO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 16.mar.2015 14:57:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Powodzenia w poszukiwaniach :)
tap

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 16.mar.2015 15:11:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Proszę bardzo :)

A6 Avant 2.4 q
A6 Avant 2.8 q
A6 Avant 4.2 q
S6 Avant 4.2 q

Acceleration:

0-30 km/h (s):
2.1
1.8
1.5
1.3

0-40 km/h (s):
2.8
2.4
2.1
1.7

0-50 km/h (s):
3.6
3.1
2.7
2.2

0-60 km/h (s):
4.5
3.8
3.3
2.6

0-70 km/h (s):
6.2
5.4
3.9
3.2

0-80 km/h (s):
7.7
6.6
4.6
4.3

0-90 km/h (s):
9.3
7.9
5.9
5

0-100 km/h (s):
11
9.3
7
5.9

0-110 km/h (s)
12.9
10.9
8
6.8

0-120 km/h (s):
15.7
13.2
9.2
8.3

0-130 km/h (s):
18.5
15.5
10.6
9.6

0-140 km/h (s):
21.6
18
12.7
10.9

0-150 km/h (s):
25.2
20.8
14.6
12.4

0-160 km/h (s):
29.9
24.3
16.7
14.1

0-170 km/h (s):
37.7
29.7
19
16.9

0-180 km/h (s):
47.5
35.7
21.7
19.5

0-190 km/h (s):
61.9
43.4
25
22.5

0-200 km/h (s):
91.6
54.3
31.2
25.8

Overtaking factors with gear reduction or kick-down:
60-100 km/h (s):
6.5
5.5
3.7
3.2

80-120 km/h (s):
7.9
6.6
4.6
4.1

100-180 km/h (s):
36.5
26.4
14.7
13.7

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 17.mar.2015 19:06:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2015 14:41:56
Posty: 11
No niestety z tym linkowanym egzemplarzem jest niestety tak ze "bezwypadkowy" nie jest.
Z opisu wlasciciela - bliski kontakt ze słupkiem, wymieniony zderzak, swiatło i maska, szyby w oryginale.

Jak na samochod za 19 klocków i słupek to troche za dużo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 17.mar.2015 19:53:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Chyba przesadzasz :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 17.mar.2015 23:22:35 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Rzeczywiście... jak tyle to przystanek straszny...ja bym nie kupował. Tylko 13-letnie i taki wielki dzwon :galy:

P.S.....i co się dziwić handlarzom, że piszą w ogłoszeniach "bezwypadkowe". Tutaj sprzedawca przynajmniej coś tam powiedział. Oby tylko tyle było.

Reasumując - jedź do Radomia, Lublina czy innej Ostrowii, Gubina, tam na pewno kupisz bezwypadkowe :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 19.mar.2015 11:46:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2015 14:41:56
Posty: 11
Kwestia taka że byłoby spoko, gdybym był pewny że to faktycznie kwestia opisanego problemu.
Alarm dzwoni z kilku powodów.
"Poprzedni właściciel uderzył..."
Jak na zwykła przygode ze słupkiem, to troche go pogniotło co wzbudza mój niepokój.
Pacjent dopiero co założył dobry gazik, a już sprzedaje (a to mała miejscowość Róża - 3 domy na krzyż) wiec watpie by ktos po prostu tam sobie szalal i kupowal samochodziki ot tak.
Pewnie cos tam wiecej jest po tym słupku.

Zeby nie było nie spodziewam się ze kupie "1000% bezwypadkowe" auto jak to wala po gałach handlarze... dlatego też staram sie szukac po osobach prywatnych...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 19.mar.2015 14:45:32 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Co za problem pojechać i sprawdzić na miejscu :?: Tutaj coś już wiesz, a zwykle gdy będziesz chciał kupić to uslyszysz że bezwypadkowe :D

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C5 (1.8T / 2.4 V6)
PostNapisane: 19.mar.2015 15:37:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2015 14:41:56
Posty: 11
Przegladam oferty powyżej 2.4, trafilem na takie oto cuś tuż obok mnie :)

http://olx.pl/oferta/audi-a6-2-8-quattr ... 1453c35f09

Czy cos w tej kwestii jestescie w stanie powiedziec?

Niby 2.8, niby quattro ale jak patrze na autocentrum spalanie w sumie takie samo.

Jak sie ma roznica w spalaniu na prawde miejskim (Warszawa) w 2.4 i 2.8 ? Bo widze ze przez to ze wiekszy silnik, to tak na prawde minimalne spalanie potrafi byc mniejsze niz w 2.4 (bo silnik ma latwiej to napedzac?)

Mam tez pytanie czy te silniki 2.4 i 2.8 różnią się czymś mechanicznie poza pojemnością? (wiem wiem, ale ja jestem laikiem w tych kwestiach). Czy serwisowo koszta sa takie same?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: