EDIT: Znalazłem jeszcze taki oto egzemplarz:
http://olx.pl/oferta/audi-a6-c5-2002-2- ... c79192b302dla przypomnienia to ten poprzedni:
http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-v6-po-lif ... 46928.html /
http://olx.pl/oferta/audi-a6-2-4-v6-po- ... c79192b302Panowie panowie. Widze że tutaj naprawde mianiaczyny siedzą
Bardzo baaaaardzo dziekuje za wszystkie wypowiedzi.
To mnie na pewno przekonało do silnikow V6 i tego żebym na 1.8T sie nie zatrzymywal.
Na 4.2 nie bede wskakiwal bo w 80-90% to auto bedzie poruszac sie w trybie miejskim i to w warszawie, co prawda nie codziennie i raczej nie calodniowe jezdzenie w korkach a zeby cos zalatwic, podjechac. Wiekszych litraży boi sie moj portfel, a te 2 silniki z tematu wydawaly mi sie najlepszymi opcjami.
Nie jestem jakimś śmigaczem, biorac pod uwage dodatkowo że z tyłu bede miał mojego 3 miesiecznego syna itd nie mam zamiaru wyprzedzac peletonów 5 aut na raz, bardziej mi chodzi zeby ten samochod mial troche nadmiaru mocy ale tez nie chce przesadzac. Jak juz pisalem moja predkosc przelotowa to ok 90-110 (zalezy od drogi) nie śmigam wiec baaardzo szybko. chodzi mi o to zeby po prostu samochod przyspieszal przy tych 90-110 a to raczej pociagnie i jakis wolnossak 1.6 (no moze nie przy takim duzym i ciezkim aucie jak a6c5) ale wiecie o co chodzi.
Dobrym postem byly dane silnikow i ich przyspieszania ktore wkleił Zagor (dobrze by było znac takie wartosci dla 2.4 i 2.8 (w żadne bi turbo itd juz bawic sie nie chce
)