Witam.
jakiś czas temu byłem zmuszony rozpocząć procedure wymiany skrzyni biegów stara slizgała na II biegu. jak już zacząłem zabawę z wymiana co niestety nieuchronnie wiąże się z wyjęciem całego zespołu napędowego to przy niejako okazji postanowiłem ogólnie odświeżyć to i owo.
Turbiny ogólnie po przebiegu 245Kkm niby działały ale miały juz bardzo duży nagar troszkę puszczały oleum i wirnik miał juz luz na ośce wiec poszły do regeneracji teraz przynajmniej wyglądają jak nowe:)
skoro turbiny były już wymęczone to wymieniłem też obie sądy lambda pierwsze pewnie też już niekoniecznie idealnie wskazywały.
oczywiście przy niejako robocie rozrusznik i alternator trafiły do regeneracji o ile alternator jest jeszcze wyjmowalny to rozrusznik już nie! żeby wyjąć rozrusznik trzeba wyjąć silnik!
wszystkie możliwe uszczelniacze jakie sa w silniku simeringi uszczelki oringi wszystko wymienione mam juz dość pocącego się silnika, choć jak wiemy to bolączka wszystkich 4,2 audi.
zgodnie z planem przerobienie downpipe w MGmotorsport wyleciały katalizatory główne po sugesti MG wstępne zostały.
no i już zupełnie poza konkursem jako ze okazało sie iz obydwa intercoolery są już dziurawe ząb czasu nadgryzł aluminium zrobiłem wymiane rdzeni fabryczna 60mm zastąpiły ninsensy 90mm do tego wyleciały ze zderzaka oryginalne wloty powietrza z halogenami na rzecz kratek Wagnera pełnoprzelotowych.
autko puki co nadal się składa ale powiem szczere ciekaw jestem efektów oby nie okazały się gorsze od poprzednich..
co sądzicie.?
a tu wizualizacja;)
Serce bestii:P
przed:
PO: