rafal_online napisał(a):
Mam takie pytanie, troche nie w temat, mianowicie jak wyczyscic zbiornik plynu chlodniczego? Czy jest moze jakis srodek podobny do tego ustrojstwa do odkamienuiania czajnikow? Zrobil mi sie tam taki zielony nalot, jakis mul w Niemczech(jestem pierwszym wlascicielem w Polsce) musial nalac pewnie wody... A co do plynu chlodniczego mam problem - poprostu znika - nie ma go w oleju silnikowym, poziom sie nie podnosi, nie leje sie nigdzie, nie wiem co to jest...
zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodniczego ja wyczyscilem najzwyczajniejszym kretem do rur - odkrec zbiornik, nasyp tak z pol butelki kreta, zalej gotujaca woda i sp.....laj od tego z daleka bo jak sie nawdychasz tego dziadostwa to moze byc problem. w razie potrzeby operacje powtorzyc. moj po tej operacji wygladal jak nowy dopoki nie dalem auta zeby zrobili uszczelke pod glowica - caly smar z montazu mam teraz w zbiorniku - trzeba bedzie operacje powtorzyc niebawem.
odnosnie "parowania" plynu chlodniczego - popatrz dobrze na plastikowy krociec ktory jest z tylu silnika (od strony grodzi) moze byc ze jest on pekniety i nawet nie widzisz ze sie leje bo wszystko splywa z tylu. krociec wyglada jak kopnieta rurka i jest mocowany na dwie srubki. najlepiej zalatw sobie taki od VW golfa III silnik 1.8 - tam jest metalowy, bedzie na lata nawet jak jest uzywany.