.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 04:12:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0]Kilka usterek.
PostNapisane: 26.gru.2006 15:06:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 14:31:43
Posty: 4
Lokalizacja: lubuskie
Od miesiąca pomykam B4 2.0 ABT z 1992r.Samochód ma trochę usterek.Pierwsza z nich, to problem z wrzucaniem 1 i R w swojej przy właczonym silniku. Przy wyłaczonym też nie wchodzą zbyt łatwo, ale jest o wiele lepiej niż, gdy pracuje silnik.Stawiam na sprzęgło, bo autko ma już najechane 215 tys.km.Możę ktoś z was miał podobny problem?Następna wada, to dławienie się nawyższych obrotach poszczególnych biegów.Wygląda to tak, że gdy dodam gazu na maxa, to auto nie rwie się od razu do przodu, ale jakby się dławiło(bez przerywania) i dopiero po dłuższej chwili osiąga żądaną prędkość.Zastanawiam się, czy te dwie usterki nie są ze sobą powiązane, czy np sprzęgło się nie ślizga?(Sorry.Mam jeszcze zbyt małe doświadczenie i polegam raczej na intuicji).Wystarczy regulacja u mechanika czy nie obejdzie się bez wymiany?I jeszcze jedna sprawa.Oczywiście nie wiem jaki olej był wcześniej wlewany, bo samochód kupiłem w Niemczech.Na 1500 km , które nim już przejechałem dolałem już 1 litr, ale nie ma wycieków.Jaki olej radzicie stosować?Jestem ciekaw waszych opinii, bo jak się przekonałem wielu z was zna te auta od podszewki.[/quote][/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 10:27:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2006 13:02:42
Posty: 80
Lokalizacja: wrocław
Witam. Jezeli niedawno zakupiles audi to musiasz powymieniac podstawowe rzeczy tym bardziej ze autko przyjechalo z niemiec. typu pasek rozrzadu+rolka, swiece + przewody + kopulka jezeli sa do wymiany, filtry powietrza ktory moze powodowac mulenie silnika :!: , olej silnilkowy ja jezdze na mobil 10/40 pół syn.

Pozdro

_________________
Audi 80 B4 1.9 TDI automat, klima


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 22:11:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:35:46
Posty: 220
Lokalizacja: Rzeszów
Mam takie pytanie, troche nie w temat, mianowicie jak wyczyscic zbiornik plynu chlodniczego? Czy jest moze jakis srodek podobny do tego ustrojstwa do odkamienuiania czajnikow? Zrobil mi sie tam taki zielony nalot, jakis mul w Niemczech(jestem pierwszym wlascicielem w Polsce) musial nalac pewnie wody... A co do plynu chlodniczego mam problem - poprostu znika - nie ma go w oleju silnikowym, poziom sie nie podnosi, nie leje sie nigdzie, nie wiem co to jest...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 22:21:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Jesli chodzi o olej, to normalka. Audi ma to do siebie, ze pali do ok.1 l na 1000km - i tak tez pisze w instrukcji obslugi!!

Co masz na mysli z dlawieniem sie! Czy chodzi ci o to, ze nie jest zrywny???
Wiec, ogolnie w Audi od 5000obr. sie nic nie dzieje.

Ogolnie radze zawsze zmienic kopulke, swiece, kable i palec - u mnie zdzialalo to cuda.

Jesli chodzi o skrzynie, to nie mam pojecia!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 22:49:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 20:06:47
Posty: 138
Lokalizacja: Legionowo
Krzysio napisał(a):
Jesli chodzi o olej, to normalka. Audi ma to do siebie, ze pali do ok.1 l na 1000km

To ja mam chyba jakiś ewenement. Takie palenie oleju w zdrowym silniku to chyba przy 5 000 obr non stop przez cały ten 1000 km.

_________________
Moje autko:
A6 C5 1998r, 1.8T AJL 180KM
Nick: DjDr lub Doc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 19:16:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2006 22:51:46
Posty: 16
Lokalizacja: Kraków
rafal_online napisał(a):
Mam takie pytanie, troche nie w temat, mianowicie jak wyczyscic zbiornik plynu chlodniczego? Czy jest moze jakis srodek podobny do tego ustrojstwa do odkamienuiania czajnikow? Zrobil mi sie tam taki zielony nalot, jakis mul w Niemczech(jestem pierwszym wlascicielem w Polsce) musial nalac pewnie wody... A co do plynu chlodniczego mam problem - poprostu znika - nie ma go w oleju silnikowym, poziom sie nie podnosi, nie leje sie nigdzie, nie wiem co to jest...


zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodniczego ja wyczyscilem najzwyczajniejszym kretem do rur - odkrec zbiornik, nasyp tak z pol butelki kreta, zalej gotujaca woda i sp.....laj od tego z daleka bo jak sie nawdychasz tego dziadostwa to moze byc problem. w razie potrzeby operacje powtorzyc. moj po tej operacji wygladal jak nowy dopoki nie dalem auta zeby zrobili uszczelke pod glowica - caly smar z montazu mam teraz w zbiorniku - trzeba bedzie operacje powtorzyc niebawem.

odnosnie "parowania" plynu chlodniczego - popatrz dobrze na plastikowy krociec ktory jest z tylu silnika (od strony grodzi) moze byc ze jest on pekniety i nawet nie widzisz ze sie leje bo wszystko splywa z tylu. krociec wyglada jak kopnieta rurka i jest mocowany na dwie srubki. najlepiej zalatw sobie taki od VW golfa III silnik 1.8 - tam jest metalowy, bedzie na lata nawet jak jest uzywany.

_________________
'92 AUDI 80 B4 2.0 ABT B+G - OK :)
'89 BANDZIOR 1.5 B+G 18-07-2008 zmarl tragicznie :(
'87 BANDZIOR 1.5 B+G :)
'75 OPEL KADETT C1 coupe 1.2S - żyje
'74 OPEL KADETT C1 coupe 2.0 - będzie żył
'74 OPEL KADETT C1 city 1.2N - nie żyje


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: