...a ja mam wlasnie A6 avant 1.9 tdi (110PS) AVG z grudnia 99 czyli model 2000 - i powiem szczerze , ze co poniektorzy tu za przeproszeniem "pieprza głupoty" o dynamice tego autka - jezeli to jest dziadkowoz to ja niemam wiecej pytan -
Autko jest dynamiczne - az dziw bierze ze te 110 koni tak szybko rozpedza te 1,6 tony (jezlei masz mozliwosc to przejedz sie gdzies takim modelem-tylko zeby trzymalo serie bo na rynku jest wiele padaczek) - jezeli znajdziesz w niemczech takiego avanta z 1.9 tdi 110ps w dobrym stanie to biez i nawet sie nie zastanawiaj bo jest ich malo na rynku - zreszta zerknij na gieldy w polsce - prawie same 2,5 tdi a A6 avant w 1.9 to juz jak na lekarstwo z kilku powodow :
- bardzo tanie utrzymanie auta (niezywkle tanie czesci i materialy eksploatacyjne),
- niezwykla zywotnosc silnika,
- dobra dynamika ( i tu panowie nie oburzajcie sie ale nie ma co porownywac z tym motorem smokow 2,5 , 2,6 itd),
- bardzo male spalanie,
- bardzo niska awaryjnosc ,
- a przy tym bardzo pojemne i wygodne autko.
Ja mialem brac A4 w avancie z 2002 w 1.9 tdi 130ps na PD ale jak zobaczylem ile jest miejsca na nogi z tylu to zwatpilem, poza tym jak ci sie trafi nieszczescie z kiepskim paliwem albo jakas awaria pompowtrysku to plyniesz finansowo i placzesz
Jezeli chcesz miec autko duze i dostojne, z duzym bagaznikiem ze swietnym silnikiem o naprawde dobrej dynamice to bierz bez wachania a6 w avancie z silniczkiem 1.9 tdi 110ps.
Gdyby zdarzylo sie kiedys ze bedziesz chcial miec troche wiecej mocy i wiekszy moment to zapodajesz za ok 1000zl chipa i masz 140ps-ów
Ja swoje decyzje podjalem po 2 miesiecznym grzebaniu po forach i pytaniu mechanikow, uzytkownikow, osob sciagajacych autka.