.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 09:00:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 quattro] Swap AAH na coś mocniejszego...
PostNapisane: 30.gru.2006 02:51:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam
Mam nadzieje że nie będzie odpowiedzi typu użyj szukajki albo "nie da sie", "nie warto lepiej kupić Ske" itp.
Mianowicie chodzi mi o swapik w mojej b4 q z AAH chciałbym kiedyś(napewno w nowym roku :) ) wszczepić tam coś mocniejszego np. 3.6 albo 4.2 bo fajne 2.2T ciężko raczej znaleźć za rozsądne pieniądze chyba by było i z tego co mi sie wydaje to osprzęt skompletować trudniej a takich np. 4.2 jest duzo. Chciałbym żeby ktoś mi coś doradził albo napisał czy kiedyś miał doczynienia ze swapowaniem czegoś do b4 q jak to sie ma do skrzyni i co z osprzętu potrzebne będzie, tak też sobie pomyślałem że skoro jest V orginalnie to żeby też poszukać jakieś V bo wejść napewno wejdzie do tej budy bo kiedyś widziałem takie B4 z V8 ale to dawno było i wtedy jeszcze nawet nie miałem B4 q. z drugiej strony pomyślałem sobie że taki V8 to czy przypadkiem nie za ciężki będzie do b4 i będzie auto na maxa pod sterowne tak że nawet tył nie będzie miał za dużo do gadania :) Możecie coś doradzić ja dodam jeszcze że nie spieszy mi sie z takim swapem i jeśli to będzie nie głupim pomysłem to będe powoli sobie kompletował co trzeba :D Proszę doradźcie cos tylko tak bardziej optymistycznie:)

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 03:04:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
cokolwiek byś nie zrobił będzie bardzo drogo!
Wsadz tam 2.7 BiTurbo, mocy i potencjału będziesz miał pod dostatkiem :P
ewentualnie 3.0TDI z A6 :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 03:25:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no ale ja właśnie myślałem że jak 4.2 to będzie najtaniej i mocy będzie tak nawet nawet miło :) myśle że za 2000-2500 można dostać fajne 4.2 nie wiem tylko jak to tam wpasować :) bo 2.7BiT albo 3.0TDI :D to by też było zapewne korzystnie z mocą ale cena większa i roboty wiecej i tak sobie pomyślałem ze 3.6 albo 4.2 to nawet kompromis między ceną a mocą w porównaniu do AAH chociaż przyznam że moje AAH ostanio zadziwia mnie coraz bardziej.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 04:33:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie wiesz nawet na co się porywasz. NIeważne czy wsadzisz 2.7BiT czy 4.2 czy 3.6 . Roboty jest przy tym co niemiara, a koszty podobne - około 10-12 tysięcy lekką ręką , a to i tak raczej dolna granica wydatków. Wpasowując dodatkowo V8 , MUSISZ cały osprzęt (chłodnice, klima, jakieś zbiorniczki i inne pierdy) przenieść do bagażnika bo po prostu nie bedzie miejsca w komorze silnika.

Śmieszne i tragiczne.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 13:25:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
OK OK i nie porywam sie jeszcze na nic tylko pytam i sie chce poradzic nie jestem jakimś narwańcem co sobie ubzdura ze wsadzi V8 do B4 i będzie OK. Szukam jakiś za i przeciw. No co do tych zbiorniczków to rzeczywiście trzeba by do tyłu bo te B4 co widziałem to właśnie pod maską nie miało zbiorniczków a klimy nie mam. Pozdro

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 30.gru.2006 13:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 19:22:25
Posty: 35
Lokalizacja: zakopane
kup sobie 1.8T 20 v z passata /audi a4 a6 , sa stosunkowo tanie , wieksza turbina , wtryski porzadny IC do tego soft i wstrzelisz sie w 300PS , mysle ze cie zadowoli i koszty nie beda straszne, v8 nie ma sie co podniecac a elektroniki na nowszych jak na startreku... a 1.8T swapow juz tyle zrobili ze kazdy co w czyms pomoze , dodatkowo dostep czesci jest duzy. Inna sprawa to tez masa v8 no i nic nie zastapi PSSSSSSSSSSSSST PSSSSSSSSSSSSSST :) z turbo

_________________
audi coupe quattro TDI
vw golf 1.8T 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 13:58:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bylo juz poruszane , poszukaj dobrze i nie mow zeby Ci nikt nie mowil zebys sobie poszukal bo tak samo jak poprzednimi razy nic z tego nie wyjdzie a pytania i odpowiedzi beda identyczne. Leo wyczerpal temat. nikt z nas tego nie robil wiec Ci nikt nie pomoze a ta wiedza ktora dysponuja Ci ktorzy sie tu wypowiadaja pochodzi z internetu a w internecie rowniez i Ty mozesz to znalezc :!!:

p.s. google.pl Twoim przyjecielem i nie dasaj sie ze zamknalem temat bo po kilku postach sam bys chcial zeby cofnac czas i nie zadawac tego pytania

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ...
PostNapisane: 30.gru.2006 17:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
staszek quattro napisał(a):
kup sobie 1.8T 20 v z passata /audi a4 a6 , sa stosunkowo tanie , wieksza turbina , wtryski porzadny IC do tego soft i wstrzelisz sie w 300PS , mysle ze cie zadowoli i koszty nie beda straszne, v8 nie ma sie co podniecac a elektroniki na nowszych jak na startreku... a 1.8T swapow juz tyle zrobili ze kazdy co w czyms pomoze , dodatkowo dostep czesci jest duzy. Inna sprawa to tez masa v8 no i nic nie zastapi PSSSSSSSSSSSSST PSSSSSSSSSSSSSST :) z turbo

żeby zrobić 1.8T na 300KM to trzeba ponad 10k PLN + silnik i włożenie go.
Więc ja nie wiem czy to taka tania opcja.
Osobiście wolałbym kupić S2 + chip :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: