hans napisał(a):
jak masz kanal to sam mozesz. wejdz pod auto obejzyj drazki. jezeli masz tylko jeden przegub i wejscie do skrzyni masz po prawej stronie to sprwdzasz tylko czy nie ma luzu na tym przegubie. druga sprawa to chwytasz drazek zmiany biegow i jezeli daje sie znacznie ruszac gora/dol to masz do wymiany gniazdo. niemniej jednak zacznij od wymiany oleju bo taki sam efekt moze byc poprostu jak masz wode w oleju albo malo oleju ... wtedy dodatkowo efekt ciezkiego wkladania biegow poteguje sie wraz ze wzrostem temperatury. jezeli jest odwrotnie ze opory maleja wraz z rozgrzaniem to tez jest wina oleju.
Bylem wlasnie u mechnika ( sobota 18:00 ) i powiedzial mi ( po jezdzie ) ze synchronizator napewno jest OK, jak juz cos to trzeba podregulowac drazek zmiany biegow ( wg. jego drazek nie trafia dokladnie w przelozenie ) .
Mowi ze nie mam sie co martwic.
Umowilem sie w czwartek " na kanal " .
Uff.