tak sobie czytam ten watek i czegos tu nie rozumiem.
roznice miedzy quattro a oska sa oczywiste, i zostaly, mysle ze juz wyczerpujaco, wyzej opisane. To czego nie rozumiem, to to , o co chodzi koledze myszon90. pomijajac juz fakt, ze quattro moze troszke wiecej spalic, i ze liczysz kazdy grosz, to jednak z tego co piszesz chcesz miec audi. a ta marka to nie tylko 6 zl wiecej na paliwie (w przypadku quattro) na 100 km, ale rowniez serwis czesci, ktore sie po prostu zuzywaja, i nie ma sily, trzeba je wymienic. A te czesci nie sa tanie, wiec o zadnej oszczednosci w przypadku audi nie moze byc mowy, zwlaszcza, jezeli twoim koronnym argumentem jest to, ze pali "wiecej"....W takim razie powinienes wylaczac rowniez radio, nawiew itd, zawsze to oszczednosc paru "setek" na 100km...a czesci? na szrotach bedziesz kupowac? oczywiscie, wiele mozna, ale sa takie (opony, elementy zawieszenia , plyny eksploatacyjne), ktore trzeba miec zarowno nowe, jak i markowe. Chcesz tanio? kup sobie fiata pande albo golfa II i po klopocie. W pierwszym przypadku bedzie malo palil, w drugim udowodnisz wyzszosc oski nad quattro
W zasadzie moj post kompletnie nic nie wnosi merytorycznie do sprawy, bo wszystko to juz powiedzieli przedmowcy, niemniej twoje argumenty po prostu mnie powalily i musialem wtracic swoje nic nie znaczace 3 grosze.
myszon90 napisał(a):
Mauzer napisał(a):
inwaliden masakren
sam jesteś inwaliden masakren.....
ciekawe kto jest większym inwalidą, czy ten który żeby jechać w góry potrzebuje napędu na 4 koła, czy ten który radzi sobie z ośką
to dobitnie swiadczy o tym, ze kompletnie nie rozumiesz tematu.