.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 10:15:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 V6 AAH]Katalizator potrzebny czy strumienice?
PostNapisane: 29.gru.2006 14:26:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 16:54:54
Posty: 82
Lokalizacja: tu i tam :)
Auto: Audi
panowie wywalic katalizator i wstawic strumienice?? czy zostawic??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 14:29:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Wstawić rure w miejsce katalizatora o takiej średnicy jak reszta wydechu. :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: katalizator
PostNapisane: 29.gru.2006 14:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 16:54:54
Posty: 82
Lokalizacja: tu i tam :)
Auto: Audi
to co katalizator pogarsza sprawe?? lespiej strumienice?? jakies efekty lepsze beda??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 29.gru.2006 14:40:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
jordan233 napisał(a):
to co katalizator pogarsza sprawe?? lespiej strumienice?? jakies efekty lepsze beda??

zamiast strumienicy wstaw ZWYKŁĄ rure o takiej średnicy jak reszta wydechu. Katalizatora to pewnie już dawno nie masz, a strumienica osiągów nie poprawi a jesli tak to w niewielkim zakresie, a w pozostałym popsuje :P

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 03:19:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no nie wiem nie wiem w moim przypadku strumienice dały dużo zdecydowanie lepiej się wkręca na obroty i to w każdym zakresie + dodatkowo silnik ma teraz wiele fajniejszy dźwięk i nie jest on jakiś basowy czy inny pozerski tylko ładny z tonowany Ważna kwestia co do tych strumienic to to z jakiego są materiału wykonane i trochę cieżko je dobrze spasować żeby dobrze współgrały z resztą wydechu a nie tylko były tak od parady. Mówcie sobie co chcecie ale ja w swojej B4 mam dwie piękne strumieniczki i jak nią jadę to gazy przez nie przelatujące świszczą aż miło :D

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 16:34:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
mAr$zx napisał(a):
no nie wiem nie wiem w moim przypadku strumienice dały dużo zdecydowanie lepiej się wkręca na obroty i to w każdym zakresie + dodatkowo silnik ma teraz wiele fajniejszy dźwięk i nie jest on jakiś basowy czy inny pozerski tylko ładny z tonowany Ważna kwestia co do tych strumienic to to z jakiego są materiału wykonane i trochę cieżko je dobrze spasować żeby dobrze współgrały z resztą wydechu a nie tylko były tak od parady. Mówcie sobie co chcecie ale ja w swojej B4 mam dwie piękne strumieniczki i jak nią jadę to gazy przez nie przelatujące świszczą aż miło :D
A próbowałeś samych rur zanim wstawiłeś strumiennice że tak zachwalasz? Ja w swoim AAH wstawiłem rury w obudowie katów i też opisywałem na forum że silnik nieco odrzył!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 21:13:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
nie muszę próbowac żeby zachwalać to ze napisałem że na strumkach lepiej sie zbiera nie znaczy że neguje rury zwykłe.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 21:44:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
mAr$zx napisał(a):
nie muszę próbowac żeby zachwalać to ze napisałem że na strumkach lepiej sie zbiera nie znaczy że neguje rury zwykłe.
Po prostu dużo czytałem na temat strumiennic nie tylko na forum i oprucz producentów którzy zapewniają o przyrostach mocy i momentu nikt poza nimi tak ich nie zachwalał a były nawet przypadki negatywnego wpływu! Strumiennica odpowiednio dobrana może dać jakiś efekt ale tylko w pewnym zakresie obrotów . Uważam że do codziennej jazdy to tylko niepotrzebny wydatek , ale jeśli ktoś chce to nie mam nic przeciw. ;)

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 00:29:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no widzisz Ty tylko czytałeś o nich a ja je mam i u mnie po ich zamontowaniu jest odczuwalna poprawa wkręcania się na obroty <- to jest moje zdanie i moje odczucie nie mam wykresu z hamowni ale znam na tyle swoje auto ze odczułem różnice nie jestem sprzedawcą strumienic zeby mieć potrzebę ich zachwalania w celu innym niż po prostu rada albo wyrażenie swoich odczuć. Pozdrawiam

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 00:40:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to fakt , strumiennice sa lepsze od zapchanych lub popekanych katalizatorow czy tez od puszek po katach ale rury sa lepsze od strumiennic bo sa tansze :D a jako tako strumiennica nie daje przyrostow mocy w stosunku do zwyklej rury a przynajmniej nie w seryjnym silniku

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 01:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 14:37:24
Posty: 22
ja kiedys zamontowalem w aucie strumienice bo mialem pusty powypalany katalizator i denerwowal mnie dzwiek jak z pustej puszki , zadnej mocy dodatkowej ani zadnych skutkow ubocznych nie zauwazylem.Slyszalem tylko ze jak sie zamontuje strumienice w kierunku przeciwnym niz jest wskazany to mozna uzyskac fajny pomruk.(ale tylko slyszalem od kolegi sam nie zdazylem tego sprawdzic). rury chyba wyjda taniej i latwiej je zamontowac bo sa duzo lzejsze od ciezkich strumienic.
pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 14:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
Ja tez przerabialem ten problem , radzono mi tutaj w większosci aby zalozyc tlumiki przelotowe i tak tez uczynilem . Dla mnie jest w prorzadku , głośnośc sie zbytnio nie zmieniła. Ja tego nie odczulem zbytnio , ale pasazerowie stwierdzili ze troszqe lepiej sie odpycha . Ma prawo , wkoncu potrzaskane katy maja inny wplyw niz przelotowy tlumik. IMO jesli masz kase to nei ma sensu bawic sie w rurki , a ze strumiennica nie mialem do czynienia takze ci nie powiem jak moze wplynąc na prace silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 16:35:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
ja bym dał strumienicę bo na samej rurze bedzie głośniej chociaż nie każdemu to przeszkadza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 21:40:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Przerabialem ten temat w swojej 2.6 i zwykle rury tej samej srednicy rozwiazaly dylematy :peace: i nie zrobil sie specjalnie glosiejszy

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 23:19:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2006 18:22:33
Posty: 14
No to teraz co z przegladem na takich rurkach? W dowodzie wbity kat. Wiem ze mozna posmarowac milemu panu ale czy jest jakies wyjscie ktore pozwoli na to ze nie bedzie takiej potrzeby?

_________________
Obrazek
..::Audi Rulez::....B3..:::....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 23:23:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Ja po prostu wstawiłem rury w obudowę katów rozcięte od góry , więc śladów nawet nie było widać z kanału :peace:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 23:34:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Założyłem strumienice, nie odczułem zmiany. Na przeglądach nigdy nie miałem żadnych kłopotów.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 23:57:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Na temat negatywnego wpływu strumienic, które rozpędzają spaliny i powodują powstawanie szkodliwego dla dynamiki i żywotności silnika podciśnienia między strumienicą a silnikem, było pisane wiele razy. Wysysanie oleju,a nawet uszczelek pod głowicą, mierzone spadki mocy i momentu obr. na hamowniach itp - o tym żaden sprzedawca strumienic nie pisał z wiadomych względów, a niestety wielu ludzi wiedzę łyka z allegro ładując do silników wolnossących takie bajery rzekomo zwiększające moc. Strumienice coś tam kiedyś dodawały,ale w uturbionych i dopalonych silnikach, gdzie umiejscowienie strumienicy było dokładnie wyliczone. Choć i tak w większości naprawdę ostro podkręconych silników, nie znajdziecie strumienicy tylko tłumiki przelotowe. Strumienice ,stożki, magnetyzery, gwizdki imitujące dźwięk turbo - do jednego wora!!! :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 00:51:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
A ja miałem zwykłe rury i w pewnym zakresie obrotów miałem dźwięk jak z poloneza a ponieważ nie dostałem takich większych tłumików przelotowych to zamontowałem strumiennice i zrobiłem juz na nich 10tyś i jestem zadowolony a i silnik ani uszczelki jak narazie nie dostały...

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 11:35:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sty.2007 11:24:39
Posty: 21
Lokalizacja: białystok
ja tam specjalista moze nie jestem, ale zlaozylem turbo (vacupompa) do swojego 1.8, do tego strumienice i caly wydech przelotowy, praca jest piekna, nie basowa ale elegancka, zrobilem juz duzo kilomterow i nie zauwazylem zeby mi olej podbieral czy wsysal uszczelki przez strumienice, a co do tej zwyklej rury zamiast katalizatora to tak robilem wczesniej i nei odczulem jakiegos zdecydowanego przyrostu mocy:>, ale to w koncu tylko moje odczucia, ja uwazam ze warto jest zakladac strumeinice jesli wymieni sie tlumiki na przelotowe i najlepiej clay uklad z nierdzewki sie zrobi, pozdro

_________________
Coupe GT 2.2KV '87


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: