.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 10:46:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG]Proszę o opinie o instalacjach
PostNapisane: 03.sty.2007 00:14:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Chciałbym prosić użytkowników forum o pomoc w dobraniu instalacji gazowej do mojego autka, posiadam audi 90 2.3 ng z 1990 roku, i sytuacja finansowa zmusza mnie niestety do założenia gazu, chciałbym jednak poznać bliżej temat, bo sporo się naczytałem o uszkodzonych wtryskach, wystrzałach, zatartych pompkach paliwa, proszę o opinię jakich firm instalacje są dobre, jakie jest średnie spalanie, i czy wogóle jest instalacja która nie zniszczy mi mojego kochanego auta na mechanicznym wtrysku... bo chyba on jest tu największym problemem, z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 00:21:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
No właśnie ten machaniczny wtrysk... jeden strzał i może być po sprawie. powiem tak : jeden samochód kupiłem z gazem , do drugiego sam wstawiłem a w obecnym już tego nie zrobię. Czy naprawdę tyle jeździsz że gaz ci się opłaci , biorąc pod uwagę inwestycję około 2000zł przy tańszej weresji do około 3500zł za sekwencję :?:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 00:33:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Jeżdżę bardzo dużo... autko jest wykorzystywane do ruchu miejskiego, czyli "na co dzień", oraz dojeżdżam nim do pracy (60km dziennie) tylko ta pojemność miejska nie jest... :diabel: ale stawiam sobie na pierwszy miejscu komfort, myślę że cena instalacji jaka jest dla mnie osiągalna to około 3-4000 zł, tylko czy w tym pułapie znajde coś pewnego co nie będzie sprawiało problemów? a jeśli tak to co? konkretny producent i cena oraz gdzie mi to z głową zamontują (woj. Mazowieckie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 08:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 01:44:42
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
Witam ja mam B3 2,0 na mechanicznym wtrysku no i tez slyszalem od wielu ludzi ze na gazie niechce chodzic. Byc moze zrobilem glupote i zepsulem moja niunie ale zrobilem juz 4000 km i w mojej niuni nie uslyszalem zadnego strzalu ani innego dziwnego objawu nietolerancji gazu.wszystko chodzi ok. Zalozylem gaz 2 generacji wiekszosc podzespolow to lovato ale nie wszystkie. Cisne ja nawet na 6 tys. obrotow no i nic silniczek ladnie chodzi. Rzecz jasna ze jest slabszy, no ale to moze wina krokowca. Bezwzglednie musialem wymienic palec rozdzielacza, kopułke, przewody, swiece. no i narazie chodzi. Pozdrawiam

_________________
B3 2,0 3A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 11:52:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Sero do nas sekwencji nie wsadzisz, tu wchodzi w gre tylko IGS czyli wtrysk ciagly czy cus takiego ale malo gazownikow sie tego podeejmuje

Czemu nie chce chodzic?? Problemem w 80% jest utrzymanie wolnych obrotow podczas dojazdu do skrzyzowan, ale i ten problem mozna kosztem 5zł wyeliminowac :]

Chodzi tylko o to że trzeba znalesc dobrego gazownika, albo samemu miec troche wiedzy pod kopulka zeby to wyregulowac :]

Przed zalozeniem instalacji obowiazkowo wymien swiece, kable kopulke i palec, nie na jakies włoskie badziewie tylko oryginaly beru, bosch ngk

Mozesz odrazu zastanowic sie nad montazem blosa, przynajmniej nie zadlawia ci silnika jakims mixerowatym gownem o przekroju orzecha włoskiego

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 12:52:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2006 11:33:24
Posty: 115
Lokalizacja: Katowice
Ja ci napisze tak na przykładzie,kupiłem dwa mieśiące temu audi 100 na automacie z 2,3 motorem.Była tam instalacja chyba 2giej generacji z silnikiem krokowym i palił około 22llpg,wywaliłem elektronike i wsadziłem śrube i pali 14lpg,zmian w dynamice nie zaobserwowałem,szczałów brak.Cacy malina,moim zdaniem tylko najzwyklejsza instalacja wchodzi w gre. :peace: Oczywiście kable,świece,kopułka,palec,to podstawa jak mój przedmówca napisał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 13:23:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jesli ma byc tanio i dobrze, to do tego silnika polecam instalacje z Blosem.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 13:52:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 01:44:42
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
jeszcze co do gazu to slyszalem ze zawory tez musza byc zdrowe bo jak nie beda trzymac to tez moze walic. Ale niewiem z nikim nie gadalem kto mial by taki problem mowie tu o 2 generacji. Pozdro

_________________
B3 2,0 3A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 15:17:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Czyli jak narazie najlepiej zagłębić się w temat IGSa, przewody i świece mam nówki (NGK), a co do BLOSA to troszkę o tym czytałem tu na forum, i jeśli dobrze rozumiem to jest to sam mikser mieszanki i poprostu zakładając instalacje można go sobie dorzucić, jeśli nie to niech ktoś wyprowadzi mnie z błędu:), tyle że w opisie blosa zawarta była formułka "nie jest to system zabezpieczający przed wystrzałem" , zwykłej instalacji wogóle nie biorę pod uwage, bardzo mnie cieszy że są klubowicze których autka na takowej sprawują się wyśmienicie i oby jak najdłużej tak było, ja jednak boję się zastosować takie rozwiązanie, czy może jest ktoś kto ma zamontowaną instalkę IGS i może coś więcej o niej powiedzieć? byłbym wdzięczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 23:18:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Faktycznie sekwencja u ciebie odpada na na mechanicznym wtrysku nie ma jak wysterować sekwencji! jest chyba kilku klubowiczów z blosem i to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie, kolego thomas87 zgadza się, blos jest mikserem mieszanki i wstawia się go zamiast tradycyjnego miksera , jest to o tyle sprytne urządzenie że nie zawęża tak dolotu bo reguluje sobie podciśnieniem wielkość otworu wewnętrznego przez co (teoretycznie) utrzymuje stałe podciśnienie dla gazu ( tak bardzo ogólnikowo) .

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 23:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Ja jako posiadacz silnika NG i po dość różnych perypetiach z instalacją gazową powiem tak samochód ma już swoje lata więc pakowanie pieniędzy w IGSa w moim przekonaniu mija się z celem.Instalacja II generacji ze standartowym mieszalnikiem również pomyłka samochód jak ma w miarę jeżdzić to dużo pali i się nie opłaca jak mało to na 99% bedzię strzał i kłopoty i wydatki więc też odpada.Więc powiem Ci tak na forum jest dokładny wątek o BLOSie więc poczytaj zagłeb się w temat i montuj BLOSa powiem tak nie jestem mechanikiem moja wiedza jest oparta głównie na wypowiedziach innych klubowiczów a mimo to zamontowałem samochód oddycha pełną piersią jeździ na gazie może jeździć nawet lepiej niz benzynie tyle że więcej pali wtedy.Wiem to z doświadczenia żę jak powiesz gazownikom BLOS to zrobią wytrzeszcz i nie będą mieli pojęcia o czym mówisz ale jak by co to spotkaj się z którymś z klubowiczów który ma zamontowanego!
pozdrawiam Michał :peace:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 00:38:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Czytam cały czas o BLOSIE i sam napewno nie podejmę się jego instalacji:)
A jakie są ceny IGS i jak on by się sprawdzał? czy jest klubowicz który ma taką instalacje i może się podzielić wrażeniami? ewentualnie klubowicz spod warszawy który, odpłatnie oczywiście, podejmie się instalacji BLOSA, a jeśli Blos to której generacji instalacja gazowa? 1 czy 2? tak jak napisałem, chcę instalacji pewnej, i mimo że autko jest wiekowe jestem gotów wydać do 4 tyś. PLN

P.s. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem:)
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 00:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
ja mam zamontowanego BLOSA w II generacji odnośnie BLOSa to mają go dobrze rozpracowanego chłopaki z Białego pionierzy w tym temacie na forum ja jestem z Wyszkowa 50 km od W-wy zamontować niestety ci nie zamontuje ale pokazać zawsze chociaż nie wiem czy ktoś z Wawy nie ma już zamontowanego :?:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Tylko i wyłacznie wtrysk ciągły
PostNapisane: 04.sty.2007 09:07:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 09:01:10
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
3 lata temu jak kupiłem swoją z AAR-m też miałem problem. Do takich silników jedynym rozwiązaniem jest wtrysk ciągły (III generacja). Obecnie mam przejechane na gazie 70 kilo kilometrów i jest wszystko OK. W tym czasie na regulacji nie byłem ani razu, jeżdżę tylko w trasie (średnio 120 km/h) i nie przekracza mi 11 litrów LPG na 100 km.
Tego typu systemy ma każdy producent, ja jeżdżę na Bi-gas.

_________________
Dajewo Nubir - tymczasowa mobilność
BMW R1100 RS - do wietrzenia pach
Audi 100 C4 2.3E - PJD 04.10.2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 10:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 05:58:33
Posty: 28
Lokalizacja: Świdnik
Dowiadywałem się w ubiegłym roku o instalacje Landi Renzo IGS koszt około 3000zł+butla

_________________
B4 2.3NG Q Avant było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 14:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 01:44:42
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
bambo a ile cie kosztowal ten gaz ??

_________________
B3 2,0 3A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 14:37:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Właśnie, Bambo ile Cię wyniosła ta instalacja, i jaki punkt montażowy możesz polecić, bo widzę że jesteś ze stolicy :)

_________________
90 2.3 NG Sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 14:44:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 05:58:33
Posty: 28
Lokalizacja: Świdnik
Nie zakładałem tej instalki do siebie ponieważ kupiłem samochód z I gen. (jeździ w miarę przyzwoicie bez strzałów)
O instalkę pytałem w TRANS WAG w Lublinie na ulicy Łęczyńskiej 58
tel 4413552, obok stacji auto gazu.

_________________
B4 2.3NG Q Avant było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 16:38:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 01:44:42
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
Rad mozesz mi napisac dokladnie jaki ty masz silnik ??

_________________
B3 2,0 3A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 17:17:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Według tego jak się podpisuje RAD ma zapewne silnik 2309cm3 NG 100KW :D

_________________
90 2.3 NG Sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: